Tefal C38532 XL Force Hapjespan 24 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C38532 XL Force Hapjespan 24 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

corina 04-08-2021

hele fijne pan

een hele fijne pan hij is licht en daardoor ook snel heet de warmte wordt snel verdeeld in de pan en schroeit het ook razendsnel dicht
de antiaanbaklaag beschadigd wel erg snel
heb al veel lekkers in deze pan klaar kunnen maken

davesterrrr 23-07-2021

Geweldige hapjespan dat zeer veelzijdig is!

De hapjespan van Tefal is geweldig! Het wordt erg snel warm en dankzij de Thermo Signal kan je precies zien wanneer het heet is. De pan is heel veelzijdig te gebruiken voor allerlei gerechten en ik gebruik het dus ook meerdere keren per week. De deksel past precies en is gemaakt van glas. Hierdoor kan je alles goed in de gaten houden zonder steeds de deksel eraf te halen om even polshoogte te nemen. De handvat wordt niet heet en licht fijn in de hand en de anti baklaag coating werkt ook helemaal top! Dit maakt het afwassen een stuk fijner. Echt een aanrader!

Pluspunten

• glazen deksel
  • anti baklaag

Yolspi 19-07-2021
  • Product gekregen

Hapjespan die iedereen moet hebben

Wat een fijne hapjespan! Snel en duidelijk heet (dankzijn de Thermo Signal). Geen olie of boter nodig gezien de anti-aanbaklaag deze functie verzorgd.
Ik gebruik deze pan voor veel verschillende gerechten. Hij is lichtgewicht met een fijne grip en een fantastische deksel. De deksel is van glas zodat je goed je gerecht kunt zien en heeft een kleine opening zodat het vocht iets kan ontsnappen. De pan is tevens heel makkelijk te reinigen en heeft een mooi design.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Lichtgewicht
  • Thermo Signal
  • Anti-aanbaklaag
  • Glazen deksel

Patriesindy 15-07-2021

Super pan

Super fijne pan die lekker licht is en super in de hand ligt.
Ook fijn is de glazen doorkijk deksel met een ventilatie erin.
Niks bakt meer aan en t formaat is super.
Een aanrader

Pluspunten

• Antiaanbaklaag
  • Licht gewicht

b**********@h********** 13-07-2021

Dé Ideale hapjespan

Deze Tefal XL Force hapjespan met deksel is met recht een Topper!! De pan heeft een ideaal formaat en een zeer hoge opstaande rand waardoor je minder spettert.
De pan is gemakkelijk in gebruik en het grote pluspunt is de Thermo Spot, deze zorgt voor de ideale baktemperatuur. De coating van deze pan gaat twee maal langer mee dan in een gewone Tefal pan, hierdoor moet je hem wel afwassen, maar dat is zo gebeurd. Het ergonomische handvat, welke niet heet wordt tijdens gebruik, maakt de pan helemaal af!

v*****@h********** 11-07-2021

Een musthave in elke keuken

Deze hapjespan is zo geweldig! Je kunt er echt alles in bereiden, zelfs eieren worden erin gebakken want door de hoge rand niet meer kan spetteren. Braden gaat ook goed en bakt echt totaal niet meer aan. Al mijn gerechten lukken dankzij deze pan, ideaal! Voor mij geen andere pan meer.

Pluspunten

• weinig olie/boter nodig
  • Goede grip
  • anti aanbak-laag