Tefal Pierre Gagnaire ondiepe pan 26 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Pierre Gagnaire ondiepe pan 26 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hoihoi152 04-08-2021

Chic en gebruiksvriendelijk

Mooie pan die ook erg handig en gebruiksvriendelijk is. Pan warmt snel op en komt goed op temperatuur. Handig voor pasta sauzen te maken bijvoorbeeld.
Makkelijk reinigen, anti aanbak werkt goed. Doorzichtige deksel is ook handig. Goeie prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Wordt snel heet
  • Handig formaat
  • staat mooi op de kookplaat
  • makkelijk te reinigen

m*********@k********* 27-07-2021

Fijne hapjespan

Fijne, makkelijk pan. Deze pan mag niet ontbreken in je keukenkast. De pan bakt niet aan, is makkelijk in gebruik en kan in de vaatwasser. Sinds ik de pan heb gebruik ik hem elke dag. Door de deksel te gebruiken kun je gerechten makkelijk laten garen. Super pan , voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi desing

Andrej 26-07-2021

Chique en degelijke pan

Hele fijne hapjespan. Perfect formaat voor een doorsnee gezien. Kookt fijn, en ziet er ook nog eens chique uit! En het belangrijkste hij oogt heeel deugdelijk. Van goede kwaliteit gemaakt

Pluspunten

• Uitstraling
  • Kwaliteit
  • Grootte

Deborah C 26-07-2021

Tefal saucepan

I had the pleasure to test this saucepan and I couldn't be happier: I love cooking and cookware really makes a difference in getting the most out of any dish and ingredient. This saucepan is great for cooking because of the uniform heat propagation that helps food cooking well without sudden burns. For this reason, long and mid-long cooking can benefit from it and also a small amount of food will be cooked perfectly! I use it for risotto and ragu and the result is excellent!

Pluspunten

• heat propagation
  • design
  • quality
  • perfect food preparation

Minpunten

• price

moniquef68 23-07-2021
  • Product gekregen

Pierre Gagnaire hapjespan. super pan

Deze pan is duidelijk een pan uit het hogere segment voelt erg stevig aan is gemaakt van goede kwaliteit materiaal. hij is ook mooi om te zien echt een sieraad voor de keuken en op tafel
koken is een koud kunstje met deze pan hij heeft een goede warmtegeleiding en bakt niet aan door de dikke antiaanbaklaag grepen worden niet gloeiendheet .
schoonmaken gaat ook erg snel dus ondanks de ietwat hoge prijs ben ik er erg tevreden over en ik weet zeker dat ik hier nog vele jaren plezier aan ga beleven.

Pluspunten

• kwaliteit
  • uiterlijk
  • antiaanbaklaag

Minpunten

• ietwat hoge prijs

FBLT 19-07-2021

Geweldige pan

Het design is echt super. De pan ziet er luxe uit en is zeer zwaar. Hier ga je niet pannenkoeken mee omhoog gooien ;)
De prijs is aan de hoge kant maar dat is deze pan meer dan waard!
Hier gaat geen dag voorbij of de pan staat op tafel. Ook wokgerechten kunnen prima in de hapjespan.

GerardVeldhuijs 14-07-2021

Ik mocht deze pan testen via the Insiders en nu we een aantal weken verder zijn, heb ik een juiste mening kunnen vormen. Dankzij de uitstekende anti aanbaklaag gebruik ik nu veel minder boter en olie tijdens het koken, dit is eenvoudigweg niet nodig er koekt niets aan. De pan is razendsnel warm en klaar voor gebruik. De bodem van de pan is zo sterk dat ik wel mijn metalen spatel kan gebruiken zonder dat er krassen op de bodem ontstaan. De reden om mij op te geven voor deze test was het feit dat deze pan in de oven kan, ik heb dit nu al meerdere malen geprobeerd en ben dik tevreden. De pan is al diverse malen gebruikt voor het bereiden van een mooi stuk vlees, maar ook voor diverse eenpansgerechten. Na gebruik van de pan volstaat een gewoon sopje om de pan te reinigen, er bakt niets aan dus schrobben is niet nodig. Over het design van de pan is ook goed nagedacht, deze heeft een luxe uitstraling maar is ook handig in gebruik, zo is het afgieten (ondanks dat het een grote pan is) heel eenvoudig door de prettige deksel en handvaten. Ik ben dan ook zeer content met deze pan.

Ela23a 11-07-2021
  • Product gekregen

Fijne pan

Deze Tefal Pierre Gagnaire hapjespan is echt een aanrader. Ten eerste het design. De pan is stevig en ziet er mooi uit. Deze pan is geschikt om stoofvlees of gehaktballen mee te maken. De pan is gemaakt van RVS en is krasbestendig. De
pan heeft een anti-aanbaklaag waardoor je geen tot weinig olie nodig hebt.

Pluspunten

• Anti aanbaklaag
  • Inclusief deksel
  • RVS

kieskeurigja 07-07-2021

Bevalt erg goed. Aanrader!

Deze pan is echt heel erg fijn. Groot, met stevige en fijne handvaten en snel warm.
Iets te groot voor mijn inductieplaat maar verschuif hem even zo nodig.
Sinds ik hem heb is deze favoriet bij mij. Dat je ook metalen spatels kunt gebruiken heb ik niet getest omdat ik die niet meer in huis heb.

Pluspunten

• Groot
  • Fijne handvaten
  • Goede antiaanbak

Linda 06-07-2021

Superfijne pan!

Wat een heerlijke pan! Echt een aanwinst in mijn keuken! Een echte aanrader!

Pluspunten

• Hele fijne hoge kan
  • Fijn om grote (gezins) maaltijden te bereiden
  • Snel warm en snel schoon

d************@h********** 06-07-2021

Mooie pan, handig in gebruik.

Ik mocht deze pan testen van The Insiders. Het eerste wat opvalt is het uiterlijk, het is echt een mooie pan, voelt stevig aan, best zwaar, maar niet zo zwaar als een gietijzeren pan, waardoor ik het makkelijker vind in gebruik, mooi design. Super handig voor het maken van stoofvlees bijvoorbeeld, of ouderwetse gehaktballen. Na gebruik heel goed af te wassen (ik mis helaas de luxe van een afwasmachine) is zo schoon. (nog?) geen sporen te zien van het koken op gas. Erg blij met deze mooie pan!

• Gewicht
  • Goed schoon te maken