Tefal G26919 Excellence wokpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G26919 Excellence wokpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a**************@h********** 25-05-2021

Fijne wokpan

De wokpan is heel stevig en heeft een sterke anti-aanbaklaag. Ideaal voor wokken en bakken

Pluspunten

• Sterke anti-aanbaklaag
  • Krasbestendig
  • Stevig

ally85 24-05-2021

Fijne wok

Een zeer fijne en kwalitatieve wokpan. De wokpan heeft een goed formaat, zowel qua diameter als qua hoogte. Je moet wel de tijd nemen om de pan op temperatuur te laten komen, dat gaat geleidelijk. De pan heeft een zeer fijne anti-aanbaklaag waardoor ook het gebruik van olie of boter tot een minimum beperkt kan blijven. Het eten smaakt goed! De pan is zeer makkelijk schoon te maken, zowel met de hand als in de vaatwasser. De prijs kwaliteit verhouding is dus top!

Janneke 18-05-2021

Hele fijne wok!

Beste wokpan ever die ik heb gehad tot nu toe.
Pan is lekker zwaar, erg degelijk, staat als een huis op het gasfornuis. Inmiddels simpele 1-pan's gerechten gemaakt, maar ook heerlijke curry's die de hele dag staan te pruttelen.
Nu enkele weken in gebruik, nog geen problemen met de antiaanbaklaag. Met de hand afwassen gaat super. 1 zwier met je afwasborstel en hij is schoon. In de vaatwasser doet hij het tot nu toe ook goed.
aanrader

Pluspunten

• Groot
  • zwaar
  • onverwoestbaar

EllaGarms 08-05-2021

Fijne pan!

Hele fijne pan! Goed formaat voor een gezin van vier (+extra), goed schoon te maken en heeft een prettig gewicht en is daardoor goed hanteerbaar

Pluspunten

• Goed formaat
  • Goed schoon te maken
  • Kan in de oven

Kroaitje 07-05-2021
  • Product gekregen

Wokpan zonder nonsens

Een fantastische wokpan. Prima formaat, zowel qua diameter als qua hoogte. Wel even de tijd nemen om de pan op temperatuur te laten komen, dat duurt even, daarna gaat de bereiding van de gerechten prima. De pan heeft een zeer fijne anti-aanbaklaag waardoor ook het gebruik van olie of boter tot een minimum beperkt kan blijven.
De gerechten krijgen een lekker knapperige bite en mooie kleur. Een prima wokpan.

Daniëlle 07-05-2021

Aanrader!

Dit is een heerlijke wokpan van tefal. De inhoud van de pan is om te wokken voor 4 personen prima. Het eten brand door de mooie tefal laag niet snel aan. De pan is snel schoon en heeft een mooie look. Ik raad deze pan zeker aan.

Pluspunten

• Mooie Tefal laag
  • Grote van de pan

Robin74 04-05-2021

Wat een fijne wokpan!

Ik heb altijd een zeer zware gietijzeren wadjan gebruikt. Nu voor het eerst een lekker lichte wok die je d.m.v. de draagsteel makkelijk kan oppakken. Wat een gemak! De pan wordt goed heet en de krasbestendige laag is geweldig. Het ziet er naar uit dat deze pan zeer lang meegaat, dus ik ben erg tevreden :-)

Pluspunten

• Makkelijke draagsteel
  • Goede krasbestendigheid

Meriam 03-05-2021

Fijne wokpan

Erg fijne, prettige pan. Erg goed schoon te maken. Met enkel wat warm water is de pan al goed schoon. Voorheen zette ik de pannen vaak in de vaatwasser, doe dat bij deze niet (wordt ook afgeraden).
De pan wordt mooi gelijkmatig warm en er bakt eigenlijk niks in aan.
Wel heb ik het idee dat het langer duurt voordat de pan goed warm is dan mijn vorige pannen. Ik kook op inductie.

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Bakt niet aan

Minpunten

• Duurt even voordat de pan goed warm wordt

Lin27 02-05-2021

Ook een topper

Wat een topper is dit! Pracht formaat, heel stevig en makkelijk in gebruik. Duidelijke instructies, belangrijk de pan goed warm te laten worden. Als het logo in het midden rood geworden is weet je dat de pan klaar voor gebruik is. De gerechten branden niet aan, smaken voortreffelijk en mijn kipgerechten zijn gewoon super mals. Blij dat ik deze pan in mijn kast heb staan, geen straf om deze meerdere keren per dag te gebruiken zonder frustratie!

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Heerlijke malse gerechten

Martine Kramer 01-05-2021

goede kwaliteit

De wok is zeer prettig in gebruik. Hij geleidt de warmte goed en je hebt bijna geen vet nodig om goed te kunnen bakken. Mijn hete kip in ketjap die in bijna iedere pan aanbakt komt er na wokken in deze pan prima uit. De wok is niet zo erg groot, maar dat is in ons 2 persoons huishouden niet erg en wel handig op het fornuis.

Pluspunten

• prima anti-aanbaklaag
  • ligt fijn in de hand

Dunckie76 29-04-2021

Geweldige wokpan

Ik ben 1 van de gelukkige die deze geweldig wokpan van Tefal mocht testen.
Wij houden beide van koken, en hebben al veel pannen versleten. Deze pan ziet er robuust uit, en ligt goed in de hand. Bij ontvangst was het handvat een beetje los, dus die hebben wij goed aangedraaid.
Eerst durfde ik daardoor niet echt met de pan het eten te hussel. Ondertussen is dat w veranderd en gaat het eten alle kanten op in de pan. Hij bakt erg fijn en gelijkmatig bruin.
De rode spot in het midden heeft een zandloper tekening, als die zandloper is verdwenen ,is de pan heet en klaar om gebruikt te worden.
De pan is zeer makkelijk te reinigen.
Ik ben fan, en ga zeker kijken naar nog meer pannen van deze serie.

Pluspunten

• Bakt ford en gelijkmatig bruin
  • Stevige pan
  • Ligt goed in de hand
  • Zeer makkelijk te reinigen

Anita9949 29-04-2021

Tefal Excellence Wokpan 28 cm

Wat een fijne ontdekking, doordat ik deze pan heb mogen testen ben ik erachter gekomen dat dit, naast de wokpan die ik al bezit toch echt wel even iets anders is. Ligt stevig in de hand, ik vind hem persoonlijk niet te zwaar, als je het gerecht om husselt wil ik niet het gevoel hebben dat de steel eraf valt, dat heb ik bij deze pan dus niet. De spot werkt geweldig en werkt beter dan de vorige.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • design
  • spot
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• geen

N 29-04-2021

Handige Wokpan

Handige en compacte wokpan!

ik gebruik deze wokpan nu sinds 1 maand en hij is echt handig. Niet te zwaar en ook past de wok naast andere grote pannen op het fornuis.

Pluspunten

• compact
  • degelijk
  • spat weinig
  • goed bakresultaat

RS92 29-04-2021

Fijne en stevige wokpan

Dit is echt een fijne en stevige wokpan. Het formaat is goed, de pan is wat zwaar in de hand maar je voelt de kwaliteit. De anti-aanbaklaag is stevig, de thermospot is handig in gebruik en de pan wordt snel en gelijkmatig warm. Ik heb de pan al voor van alles gebruikt, om lekker te wokken, gebakken rijst te maken maar ook aardappeltjes bakken, alles kan! Ik gebruik zelf geen metalen spatels (maar spatels van hout of kunststof), dus ik kan niet zeggen of deze schade veroorzaken aan de anti-aanbaklaag maar ik verwacht dat niet. De pan is heel goed schoon te maken (zowel af te wassen als in de vaatwasser). Met weinig olie of boter kun je goed gebruik maken van deze pan. Wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Stevig
  • Alleskunner
  • Gelijkmatig warm

Minpunten

• Wat zwaar in de hand

Cin75 26-04-2021

Fijne wok

Ik mag deze pan testen.
Wordt goed heet en een zeer goede anti aanbaklaag. Handvat is niet heel erg stevig maar ik gebruik vaak een houten lepel erin en til de pan niet vaak aan het handvat.
Prijs aan de hoge kant

Pluspunten

• Temperatuur meter
  • Anti aanbaklaag

Minpunten

• Zwaar
  • Handvat

Dirkje1 26-04-2021

Mooie uitstraling en prettige pan

Door anti aanbaklaag bak je makkelijk en eenvoudig je vlees aan. Het formaat en hoogte van de pan zijn ook erg handig in gebruik; het neemt maar 1 pit van je kookplaat in beslag

Pluspunten

• Handzaam formaat
  • Anti aanbaklaag

Miranda69 25-04-2021

Mooi wok

Mooi wokpan, bakt heerlijk en egaal. De pan is snel op temperatuur. Hij is makkelijk schoon te maken, mag in de vaatwasser. Enige minpuntje is het handvat, de pan is redelijk zwaar en bij het omschudden vond ik het handvat bewegen.

Wendy 22-04-2021

Goede wokpan

Deze Tefal Excellence Wokpan van 28 cm hebben wij nu ongeveer een week in huis. Het mooie zilveren handvat valt erg op, wat de pan een luxe uitstraling geeft. Het thermo-logo werkt goed en is eigenlijk best een handig hulpmiddel bij het koken.
De pan is erg stevig is, dat maakt deze ook wat zwaarder. Dit is iets om rekening mee te houden, vooral als je de wokpan graag schud tijdens het wokken. Deze wokpan is super handig, want je hebt amper olie of boter nodig om iets lekker kunnen bakken. Deze Tefal wokpan is simpel en prettig in gebruik en voor verschillende gerechten te gebruiken. Deze pan als aanwinst voor in de keuken.

Pluspunten

• Stevig
  • Luxe uitstraling
  • Weinig boter of olie nodig

Minpunten

• Zwaar

Isabelletje14 19-04-2021

Lekkere.wokpan

Heerlijke pan om mee te wokken. Hij logt goed in de hand en brandt niet snel aan.
Weinig olie nodig, wat ook fijn is.

De thermostip werkt fijn om op het goede moment te beginnen met koken. Antiaanbaklaag werkt top.
Makkelijk schoon te maken.

Aanrader!

Pluspunten

• Anti aanbaklaag
  • Stip
  • Weinig olie nodig

Minpunten

• Zwaar

Patrique9 18-04-2021

Matige start

Ik heb deze pan mogen testen via The Insiders. Hoewel de pan er prachtig uit ziet en prima bakt of wokt, mede dankzij de goede anti aanbak laag, heb ik een stroeve start gehad met deze pan. Bij ontvangst van de pan bleek het handvat niet goed vast te zitten. Deze heb ik zelf vast kunnen zetten, echter na een aantal keer gebruiken zat het handvat wederom los. Ik heb deze nu wederom vast gezet, maar als dit zo blijft wordt de pan snel afgevoerd naar de stort. Ik zal pech hebben gehad met dat handvat. Had ik de pan gekocht, dan was ik terug gegaan en had ik waarschijnlijk een nieuwe gehad. Als ik dit even wegdenk blijft wel echt een prima pan over. Dankzij de thermospot weet je wanneer de pan heet is. De thermospot kleurt als het goed is egaal rood (zandloper en tekst verdwenen bij mij niet helemaal) wanneer de pan heet is. Voor een wok vind ik hem niet zwaar, maar de pan ligt wel stevig genoeg in de hand. Al met al een goede pan voor een degelijke prijs! Koop je voor het eerst een pan, dan zou ik de Excellence Wokpan (maar ook de koekenpan) zeker overwegen!

Pluspunten

• Thermo spot
  • bakt niet aan

Minpunten

• handvat zat tot nu toe 2 maal los

Marjo 17-04-2021

Erg fijne wokpan!!

Een blij dat ik de wokpan mocht testen.
Niet te groot en niet te klein. Eigenlijk precies goed formaat pan.
Ook de anti aanbaklaag in deze pan is perfect.

Een aanrader!