Tefal G25319 Resource wokpan 28 cm - inductie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G25319 Resource wokpan 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h***********@h********** 05-08-2021

Mooie koekenpan

Heel fijne pan.
Mooie hoge rand waardoor je er niet zo gemakkelijk groentes uit roert.
Ruime pan met anti-aanbaklaag waardoor de pan makkelijk te reinigen is.
super blij met deze pan.
Mooi design.

Pluspunten

• anti aanbaklaag
  • ruime inhoud
  • hoge rand
  • mooi design

j********@g******** 04-08-2021

Mooie pan.

Deze wokpan heeft een mooi design, een aanwinst in de keuken. De anti aanbaklaag zorgt voor gebruiksgemak en de pan is makkelijk schoon te maken. De grootte is prima voor een flinke hoeveelheid eten.

Pluspunten

• Anti aanbaklaag

Dbudding75 31-07-2021

Fijne wolkam

Hele fijne wok, mooi formaat ook. De wok is niet helemaal rond van model en daarom past hij bij mij uitstekend op het fornuis met andere pannen.
Zit een hele goede antiaanbaklaag in de pan .
Hij ziet er erg mooi uit en is heel licht van gewicht, waardoor hij heel handig in gebruik is.
Ik ben er erg blij mee.

• Lichtgewicht
  • Handvat blijft koud

Minpunten

• Zit geen deksel bij

LinK 19-07-2021

Prettige wokpan

Hele fijn pan. De pan is niet zwaar, maar staat wel stevig op het fornuis. Het kookoppervlak is groter dan bij mijn vorige wokpan, wat ik persoonlijk erg prettig vind. De bekende Tefal-stip geeft fijn aan wanneer de pan heet genoeg is. Het kleurverschil tussen de twee roodtinten had van mij wel iets duidelijker mogen zijn. Zeker als het wat donkerder in de keuken is, is het verschil niet zo groot. Handvat is erg prettig en stevig. De wokpan is van gerecycled aluminium, dat is een groot pluspunt. Daarnaast ziet de pan er ook nog eens chic uit. Hoewel de wokpan wel wat aan de prijs is, is deze zeker een aanwinst voor de keuken.

Pluspunten

• mooi design
  • groot kookoppervlak
  • niet zwaar
  • bakt niet aan

Minpunten

• prijs
  • kleurverschil stip mag duidelijker

Nikki94 19-07-2021

Geweldig!

De wok heeft een prettige maatvoering met hoge randen. De pan is van degelijk materiaal en kan tegen een stootje. Het ligt tijdens het koken prettig in de hand en is niet te zwaar. Een echte allrounder in de keuken!
Ik vind het fijn om te weten dat het om een duurzaam verkregen pan gaat.

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Duurzaam
  • Kan tegen een stootje

Minpunten

• Verpakking

c***************@h********** 18-07-2021

Ideale pan

Deze pan is echt ideaal! Super makkelijk in gebruik kan best veel in en je eten bakt er heel fijn in. Niets blijft aan de bodem hangen. Hij is mooi van design, en stevig van kwaliteit

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik

s**********@i********* 17-07-2021

Mooi design, goede kwaliteit’

Ik ben zeer tevreden over deze pan, vooral vanwege de kleur en de materialen! Het is gewoon vertrouwde Tefal kwaliteit maar dan in een nieuw jasje en dat is super. Hij ligt goed in de hand en wordt snel warm. Aanrader dus!

• Kleur
  • Gewicht

MarloesOff 13-07-2021

Perfecte wokpan

Deze wokpan heeft het perfecte formaat/model: niet te groot waardoor hij niet op de pitten past, maar wel rond en hoog genoeg zodat je er genoeg in kwijt kunt en goed kunt husselen. Mooi design en gemaakt van duurzaam materiaal. Een aanrader!

• Stevig
  • Formaat
  • Duurzaam
  • Degelijk

CherylM 07-07-2021

Aanrader!

Wat een pan! De kleur is amazing, het lijkt een beetje vintage. De coating blijft ook goed zitten, die bladert er niet af zoals je soms wel eens hebt met goedkope troep in de vaatwasser. Op mijn inductie kookplaat doet hij het heel goed en werd de wartme goed geleid. Er past ook superveel in. Ik heb er al vanalles mee gemaakt, van stoofpotjes tot curry. Ik kon de pan super eenvoudig schoonmaken, zowel het naspoelen als in de vaatwasser. Ik ben er super tevreden over! Tefal stelt nooit teleur! Ze worden bijna elke dag wel gebruikt hier in de keuken.

Pluspunten

• Diep
  • Mooi

PriscillavA 07-07-2021

Mooi design, stevig en fijn in gebruik

Ten eerste valt op dat het gewoon een mooie pan is om te zien, hij voelt degelijk en lekker zwaar aan. Uiteraard ook weer voorzien van een thermospot. Ook het bakken/wokken is superfijn met deze pan. Pan is snel heet, weinig boter of olie nodig en de greep wordt niet loeiheet. Tijdens het gebruik lijkt de pan ook overal even heet te zijn dus voedsel wordt ook gelijkmatig gegaard. Bakt niet aan en is na gebruik met een sopje snel en gemakkelijk schoon te krijgen. Overigens past de deksel van de hapjespan ook op deze wok. Dus dat is makkelijk combineren als je de hele set pannen hebt van deze lijn. Kortom, zeer fijne pan. Een aanrader.

• Wordt gelijkmatig warm
  • Handvat wordt niet loeiheet

Minpunten

• Betwijfel of hij in de vaatwasser kan

corjo1957 07-07-2021

Geweldige pan

Duurzame pan. Mooi design. Eenvoudig schoon te maken. De pan bevalt uitstekend.

Pluspunten

• duurzaam
  • mooi design

m********@h********** 06-07-2021

Mooi en functioneel

Ik heb de pan nu een paar dagen in huis. Vind hem echt mooi! De kleur is echt super. Erg tevreden over het gebruik. Producten plakken niet en is makkelijk schoon te maken. Enige minpuntje vind ik dat hij toch wat aan de kleine kant is voor een groot gezin.

• Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Aan de kleine kant