Tefal G25306 Resource koekenpan 28 cm - inductie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G25306 Resource koekenpan 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Sharon Haven 08-08-2021

Sharon Haven

Normaal gesproken vind ik het veel geld voor een pan. Deze pan mocht ik testen en neem zeker mijn woorden terug. Je betaald wel iets meer, maar je krijgt er een ontzettend goede pan voor terug. Hij heeft een goed anti aanbaklaag en is zeer gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Antiaanbaklaag
  • Fijne handgreep

n*********@h********** 29-07-2021

Prachtige pan

Supermooie pan, geweldige kleur. Handig met de thermo spot en anti aanbaklaag. Zeker zijn prijs waard. Enige nadeel is dat het niet in de vaatwasser kan.

Pluspunten

• Anti aanbak
  • Thermo spot
  • Prachtige kleur

Minpunten

• Niet in de vaatwasser

Tk 28-07-2021

Goede pan!

Dit is een mooie pan qua design die goed zijn werk doet. Hij is stevig en redelijk zwaar, er past veel in en de indicator geeft aan wanneer de pan warm is. Het duurt even voor dit zo is, maar hij warmt geleidelijk op. Niks brandt hier meer aan dus voor deze prijs ben ik heel blij met een kwalitatief goede pan!

Pluspunten

• Zwaar/stevig
  • Groot
  • Warmte indicator

Minpunten

• Redelijk aan de prijs

j*********@h********** 28-07-2021

Super pan

Hele fijne pan. Geeft Precies aan wanneer hij warm genoeg is. Moo design. Wel wat zwaar maar daardoor heel stabiel op het fornuis. Ik zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Anti aanbak
  • Stabiel

Minpunten

• Zwaar

mrlmcmr 20-07-2021

Prachtexemplaar

Prachtige pan van mooi materiaal. Ligt lekker in de hand en staat stevig op het fornuis. De inhoud is groot genoeg voor ons gezin van 5 personen. De bodem is niet glad dus de aardappels blijven in de pan en rollen er niet uit

Pluspunten

• design
  • reiniging
  • stevig
  • niet zwaar

Taar 19-07-2021

Fantastisch!

Ik mocht deze pan testen en dacht nog, nou dat geld geef ik zelf echt niet uit aan een pan! Daar ben ik van terug gekomen, hij is zn geld meer dan waard.
De rode indicator geeft aan wanneer hij heet is.
Je kunt er vrijwel alles in maken, geen aangekoekte aardappeltjes of pannenkoeken meer gehad!
Hij is ontzettend makkelijk schoon te maken, dus kortom. De ideale pan, ik wil niet meer anders!

Pluspunten

• Rode indicator
  • Bakt niet aan

l***********@h********** 18-07-2021

Geweldige pan

Pan is snel op temperatuur, bakt niet aan, voedsel glijd makkelijk uit de pan , zonder hulpmiddel.
Makkelijk schoon te maken , ligt goed in de hand. Pan doet wat ik wil

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Word snel warm
  • Bakt niet aan

Silvia 18-07-2021

Heel gelukkig mee

Wat een fijne pan. Eindelijk een koekenpan die met weinig boter niet aanbakt. Hij is makkelijk schoon te maken. Ik gebruik hem op mijn inductie kookplaat waarop het heel geleidelijk warm wordt. Ook een pluspunt dat het er stijlvol uitziet. Mooi formaat.

Pluspunten

• Weinig of geen boter
  • Formaat
  • Uiterlijk
  • Makkelijk schoonmaken

R**************@h********** 15-07-2021

Superpan

Deze pan heb ik nu zo'n 3 weken in gebruik. De pan is super geschikt voor het bakken van aardappels, vlees of zelfs een 1pansgerecht. Door zijn grote oppervlakte is de Tefal pan eigenlijk nooit te klein. De pan voelt erg solide aan, en is van degelijk materiaal gemaakt. Je betaalt best wat voor een Tefal pan, maar hebt dan wel een kwalitatief goed product in huis gehaald!

Peggy 15-07-2021

Erg mooie en fijne pan in gebruik

De pan heeft een heel erg mooi uiterlijk door dat gerecycled aluminium. Mooie kleur en beter voor het milieu. Makkelijk schoon te maken. Duurt iets langer voordat de pan echt warm is. Je kunt door de zandloper wel goed zien wanneer deze goed op temperatuur is. Kortom een fijne mooie pan.

Pluspunten

• Mooie design door gerecycled aluminium
  • Anti aanbaklaag
  • Ziet wanneer de pan op temperatuur is
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goede warmtegeleiding

Minpunten

• Duurt best even voordat de pan goed warm is

RoelHelden 11-07-2021

Toppertje

Erg fijne koekenpan. Groot genoeg voor gezin van 4. Prettig dat het zandlopertje in het midden aangeeft dat de juiste temp bereikt is. Gelijkmatig warm dus erg fijn. De gebakken aardappeltjes zij. Zo klaar. Geen geplak. Kwaliteit kost €. Erg fijn dat ik hem kon testen.

hennie-hennie@live.nl 09-07-2021

Pan die erg fijn kookt, lekker in de hand ligt mooi uitziet

Deze pan is geweldig. Snel warm.
handig met de rode stip die aangeeft wanneer de pan warm is.
Je hebt eigenlijk geen boter nodig, je vlees glijdt gemakkelijk door de pan heen.
Mooie grote stevige pan die fijn in de hand ligt
een echte aanrader

Nienkekb 08-07-2021

Fijne pan met een heel mooi design. Advies is handmatig schoonmaken en door de anti aanbak laag is zelfs dit zo gepiept. Bakt heel mooi. Kortom erg tevreden met deze pan.

Pluspunten

• DESIGN
  • Rode bakstip

m**********@g******** 08-07-2021

Super pan

Deze pan heb ik ontvangen om te testen. Dit kwam op een goed moment omdat onze huidige koekenpan aan vervanging toe was. Na het uitpakken gelijk een eitje gebakken, dit ging echt super. De anti aanbaklaag doet zijn werk uitstekend. Je hoeft nauwelijks boter toe te voegen en het eitje glijdt door de pan. De pan is stevig en heeft een heel goede grip. Ook schoonmaken gaat bijna vanzelf. Even onder de warme kraan en met de zachte kant van een schuursponsje samen met een druppeltje afwasmiddel dan is de pan in no time schoon.
Ook ziet de pan er heel mooi uit, de koperen kleur geeft een zeer luxe uitstraling. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Mooi groot
  • Anti aanbak laag

Minpunten

• Niet in de vaatwasser

macky 06-07-2021

super

Deze pan heeft mooi uiterlijk en een goede anti-aanbak laag. Is makkelijk in onderhoud.

Pluspunten

• mooi

Manon 06-07-2021

Fijne grote koekenpan

Fijne grote koekenpan, te gebruiken zonder boter bakt niet aan. De pan had van mij wel wat dieper mogen zijn.