Tefal XL Force koekenpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal XL Force koekenpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jesszy91 04-08-2021

Geweldige pan!

Hele fijne pan! Ligt goed in de hand en de anti-aanbaklaag werkt goed. Je hoeft weinig olie/boter te gebruiken en de koekenpan heeft een extra hoge rand tegen het spatten en er past ook nog eens veel in. Wij gaan kijken of we meer pannen kunnen aanschaffen, want zijn erg tevreden

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Goede anti aanbaklaag
  • Eenvoudig te reinigen
  • Hoge rand tegen spatten, past veel in

tonydavid14 31-07-2021

Voor ieder huishouden die graag koopt een instant buy

Dit is vooral belangrijk voor het spetteren tijdens het koken te minimaliseren. De pan is eenvoudig te reinigen. Ik denk dat de levensduur van de pan wel sterk verkort wordt als deze in de vaatwasser gaat.

Voor de rest een top pan die ik iedereen kan aanraden.

Pluspunten

• Goede kwaliteit

Minpunten

• hoge prijs

marktilburg 31-07-2021

Top koekenpan

Deze koekenpan werkt zeer goed. Deze pan heb ik nu ongeveer 10 keer gebruikt en ziet er nog steeds uit als nieuw. De pan is dan misschien duurder als een no name product maar zeker zijn geld waard. Ik durf hem alleen niet in de vaatwasser te doen omdat ik denk dat de bescherming van de pan dan sneller slijt.

Pluspunten

• Goede kwaliteit

n*******@g******** 29-07-2021

Top pan

Deze Tefal XL Force pan is echt geweldig. Er koken er nu een tijdje mee, en een heerlijke pan om mee te koken. Door de anti aanbak laag hoef je weinig tot geen boter te gebruiken. Deze pan spettert een stuk minder dan de pannen die er gehad hebben. Echt een aanrader!!!

t********@g******** 29-07-2021

Fijne pan

Super fijne pan. Ik zocht een nieuw exemplaar en kan deze aanbevelen. Licht in gebruik. Makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Ideaal te reinigen

i*********@g******** 28-07-2021

Fantastische pan

Ik heb deze koekenpan mogen testen en deze bevalt heel erg goed. Spat en spettert niet door de hoge rand en bakt erg fijn. Door de goede anti-aanbaklaag (veel beter dan mijn oude pan) is het ook heel makkelijk schoonmaken en hoef je maar weinig olie/croma e.d. te gebruiken. Ideale pan en echt een aanrader!

Pluspunten

• gemakkelijk te reinigen
  • fijn in gebruik

Daniella1984 28-07-2021

Super fijn product

Hele fijne pan te gebruiken zonder boter en bakt niet aan. Ook makkelijk schoon te houden.

Miejannie 25-07-2021

Grote handige koekenpan

Sinds een paar weken hebben wij deze pan in gebruik. Het is een grote koekenpan met een hoge rand. Dit is vooral heel fijn bij grote hoeveelheden of bij gerechten waarbij het wat spettert met olie of vet. Er zit een Thermo-signal in, waardoor je weet wanneer de pan heet genoeg is, zoals bij meer pannen van Tefal. De pan is niet zwaar en is gemakkelijk schoon te maken. Wel had de pan al een paar kleine beschadigingen toen ik deze in een pakket ontving.

Pluspunten

• Fijne hoge rand
  • Lichte pan

Sandramarije 24-07-2021

prima pan

Deze koekenpan heb ik mogen testen en ik vind em geweldig!
Een fijne hoge rand waardoor knoeien minder is.
De anti aanbaklaag zorgt er voor dat er maar weinig boter/olie gebruikt hoeft te worden.
De pan voelt degelijk aan en ligt goed in de hand.
Hij heeft ook een goed formaat.. Niet te klein, maar zeker ook niet te groot.

Pluspunten

• goede anti aanbaklaag
  • degelijk

Henriette 24-07-2021

Aanrader

Deze koekenpan is ideaal voor ons gezin van 5 personen. Groot genoeg voor vlees, gebakken aardappelen of een eenpansgerecht. De rand is extra hoog, waardoor je minder spetters op het fornuis krijgt. De antiaanbaklaag is super, er is tot nu toe nog niks aangebrand, en je hoeft maar heel weinig vet te gebruiken. De pan is niet zwaar maar ligt toch lekker in de hand door de stevige steel. Kortom, een fantastische pan, ik gebruik hem vrijwel dagelijks!

Pluspunten

• extra hoge rand
  • goede antiaanbaklaag
  • groot

ViSassie 23-07-2021

Hapjespan tefal

Wat een fijne pan. Anti aanbak laag werkt goed, aardappeltjes worden heerlijk knapperig. Pan is makkelijk schoon te houden. Echt een fijne pan.

Pluspunten

• anti aanbak laag
  • makkelijk schoon

Minpunten

• onderkant wordt zwart

Ronnat 20-07-2021

Geweldige pan

Een goed in de hand liggende hapjespan. De warmte indicator is erg prettig en de anti aanbaklaag zorgt ervoor dat er minder vet gebruikt hoeft te worden.

Heb meerdere gerechten bereid in de pan en ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Warmte indicator
  • Goede aanbaklaag
  • Fijn in gebruik

KellydeG 17-07-2021

Fijne pan!

Ik vind het een fijne pan die makkelijk in gebruik is. Er zit een goede anti aanbaklaag in waardoor je weinig boter of olie nodig hebt en het eten niet aanbakt.
De hitte wordt goed verspreid over de pan.
Ook is de pan gemakkelijk schoon te maken omdat het eten niet aanbrand en aan de pan blijft plakken.
Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Weinig boter of olie nodig
  • Makkelijk schoon te maken

Lillxangel 12-07-2021

Top pan

Persoonlijk vind ik dit een hele fijne pan!
Makkelijk in gebruik en ook makkelijk schoon te maken. Daarnaast een fraai design die niet te zwaar in de hand ligt, bakt niet aan! Echt een aanrader

-bakt niet aan
-makkelijk schoon te maken
-geen zware pan

Min
-geen minpunten kunnen ontdekken

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Niet zwaar
  • Bakt niet aan

f*********@g******** 09-07-2021

Fijne pan!

Deze koekenpan is een aanvulling op mijn collectie. Door de grootte past er een flinke hoeveelheid eten in en hij staat stabiel op mijn gasfornuis. De pan warmt snel op en bakt zowel vlees als aardappels en deegproducten mooi en egaal bruin binnen een snel tijdsbestek. De thermospot in het midden is een handige toevoeging.
De pan kan in de vaatwasser, maar zal een langere levensduur hebben wanneer deze met de hand afgewassen wordt. Dit is helemaal geen probleem. Door de coating in de pan is deze makkelijk en snel schoon te maken.
Na een aantal keer gebruik is er nog geen krasje te zien.

Pluspunten

• makkelijk schoonmaken
  • bakt mooi bruin

Minpunten

• minder goed als hij in de vaatwasser gaat

Speh 07-07-2021

Uitstekende pan

Het is een mooie grote pan. De randen zijn mooi hoog . Dat scheelt vet spetters op het fornuis. De handgreep ligt goed in de hand. Uistekende pan dus.

Pluspunten

• handgreep
  • hoge rand

Wendy624 06-07-2021

Top pan!

Wat een geweldige pan!
Hij is licht qua gewicht, maar ligt oerdegelijk in de hand en op het fornuis.
De hoge rand is fantastisch, waardoor je een groter gerecht of een gerecht met saus hierin kunt bereiden zonder problemen!
Enige minpuntje: Hoewel het wel kan en mag wordt het gebruik in de afwasmachine afgeraden...

Pluspunten

• Hoge rand
  • Degelijke kwaliteit

Minpunten

• Liever niet in afwasmachine

f***@d************ 06-07-2021

Hoe een lichtwicht een zwaargewicht is

Super pan, een licht gewicht die in zn prestaties zeker de naam zwaar gewicht moet dragen. Snel warm en voor zien van een hoge rand wat ideaal is bij het gebruik. Al verschillende gerechten mee klaar gemaakt en bakt net zo makkelijk groeten, vlees of vis. Heb er een heerlijke stroganof saus mee gemaakt! Top product! Niet twijfelen!

Pluspunten

• Snel warm
  • Hoge rand
  • Bakt niet aan
  • Voor groente, vlees en vis
  • weinig vet nodig

d**************@g******** 06-07-2021
  • Product gekregen

Ideale pan voor het gezin

Deze koekenpan bevalt echt heel erg goed. We hebben hem nu een aantal weken, maar het is echt een top pan! De rand is net iets hoger dan onze andere koekenpannen, waardoor het net even iets gemakkelijker is om grote porties voor ons gezin klaar te maken. Hij wordt ook erg snel warm, waardoor je niet zo lang hoeft te wachten tot je een beetje fatsoenlijk kunt bakken. Ik ben tot nu toe echt erg tevreden!

Pluspunten

• Hoge rand
  • Makkelijk schoon te maken

Shnna89 06-07-2021

Fijne en goede pan

Het is een mooie pan die erg makkelijk in de hand ligt. Hij kookt erg fijn en is naderhand erg makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Mooi dessign
  • ligt makkelijk in de hand
  • makkelijk schoon te maken