Tefal Family Day Hapjespan - Ø 28 Cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Family Day Hapjespan - Ø 28 Cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

olgaauke 06-08-2021

family hapjespan

ik wilde een nieuwe hapjes pan kopen maar kreeg de mogelijkheid om hem te testen
en ik ben er erg blij mee wat een heerlijke pan en lekker groot voor 4 personen kun je er een behoorlijke maaltijd in maken pan wordt snel warm bakt niet aan en is door de 2 handvaten makkelijk op te pakken en af te gieten
Hij is alleen wat zwaar ben er echt te blij mee echt aan te bevelen

Pluspunten

• groot
  • snel warm
  • bakt niet aan
  • 2 handvaten

Minpunten

• zwaar

Mariska 17-05-2021

Bevalt goed

Fijne, grote pan die geschikt is om voor aardig wat mensen te kopen. Ik heb er al een paar heerlijke risotto's en andere eenpansgerechten in gemaakt. Ook handig vast te pakken met het extra handvat. De pan is redelijk zwaar, dus dat extra handvat komt goed van pas.

Pink_Roosje 06-05-2021

Grote Hapjespan die ik vaak gebruik

Deze hapjes pan is groot, groter dan ik verwachtte, en hij is ook best zwaar vooral het deksel. De handvatten zijn prettig in gebruik. Hij is zeer makkelijk schoon te maken. De schenktuit vind ik persoonlijk een minpunt. De stoom/druk verdwijnt hierdoor uit de pan en ik heb nog niks gevonden waar ik hem daadwerkelijk voor kan gebruiken. Het eten past er makkelijk door bij afgieten en de saus is dan weer te dik. Dit is mijn eerste hapjespan dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik kook normaal in een wokpan en ik moet zeggen dat vooral het tweede handvat handig is met verplaatsen. Ik heb hem een paar weken en ik gebruik hem veelvuldig voor pasta's, curry's en bonenschotels.

Pluspunten

• groot
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• zware deksel
  • schenktuit

Leinelot 06-05-2021

Hele fijne hapjespan

Enorm fijne en grote hapjespan. Met gezin van vijf enorm fijn dat de hapjespan van formaat is. Pan is licht en gemakkelijk in gebruik. Ook de schenktuiten aan de pan zijn een aanvulling. Enige min pintje wat ik aan de pan kan vinden is het kleine handvat. Dit wordt erg warm maar absoluut geen reden om de pan niet te kopen. Het gebruikersgemak is vele malen hoger.

Pluspunten

• Groot
  • Licht

Minpunten

• Kleine handvat wordt warm

Lavina1982 03-05-2021

Superfijne hapjespan

Wat een ontzettend fijne pan, hij is licht in gebruik, alleen de glazen deksel is iets zwaarder maar niet zo zwaar als mijn oude pan. Erg prettig daardoor en makkelijk met de schenktuit om iets snel af te gieten. Ik ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Handige schenktuit
  • Makkelijk af te wassen

vigor 03-05-2021

Mooie ruime hapjes pan

Via the insiders mocht ik deze hapjespan testen. Een erg fijne, gebruiksvriendelijke pan. Je kan er alles in bereiden. De deksel en de schenktuit zijn voor mij wel goede toevoegingen. Het tweede handvat had van mij niet gehoeven, want daardoor neemt de pan veel ruimte in.

Pluspunten

• grote pan
  • veelzijdig in gebruik

Minpunten

• tweede handvat, daardoor wat groot in de kast

Haleh 29-04-2021

Mala vlees

Wat een fijne pan. Het vlees wordt lekker mals, het bakt niet aan en de pan is makkelijk schoon te maken.
Door het tuitje kan je de jus makkelijk in een kom gieten.

Pluspunten

• Mals vlees
  • Vlees bakt niet aan.
  • Niet heel zwaar
  • Tuitje om jus te schenken.

Gms 29-04-2021

Tefal hapjespan

Ik heb de pan nu een paar weken in gebruik en kan alleen maar zeggen dat ik super tevreden ben! Hij is heerlijk groot en goed geschikt voor het maken van gerechten voor grotere gezelschappen. Ik heb bijv. bami gemaakt voor 4 personen en er had nog gemakkelijk voor 2 personen bijgepast. En het extra handvat maakt hem ook gemakkelijk te tillen.

Pluspunten

• Groot
  • Extra handvat
  • Makkelijk reinigen

Minpunten

• Hij neemt redelijk wat ruimte in de kast in.

Mvdwilk 28-04-2021

Fijne, grote pan

Een hele fijne, grote pan. De pan is zeer geschikt voor een eenpansmaaltijd voor het hele gezin.
Heel fijn dat deze niet aanbrandt en makkelijk schoon te maken is.
Wat ook heel fijn is, is het extra handvat waardoor deze makkvast te houden is.
Ik heb de pan nu 3 weken als test en ik beveel van harte aan.

Pluspunten

• Groot genoeg
  • Anti aanbak
  • Extra handvat

Minpunten

• Prijs

JB 26-04-2021

Heerlijke hapjespan, perfect voor een uw grotere gerechten

Deze pan geeft echt waar voor je geld. Degelijk, en heerlijk in het gebruik. Vooral heerlijk voor 1pansgerechten, maar ook voor een lekker stukje vlees, of een pastasausje. Je kan hiermee alle kanten op, en het bakt nooit aan!

Pluspunten

• Degelijk
  • Veelzijdig

Effo 24-04-2021

Wat een geweldige pan

De Family Day Hapjespan is een zeer ruime pan (28 cm en hoge wanden) waardoor hij inderdaad geschikt is om maaltijden te bereiden voor de hele familie. De bereidingsmogelijkheden zijn divers: bakken, braden, stoven. koken etc.). De pan is mooi vormgegeven met een handig extra handvat. Uiteraard heeft de pan de bekende Tefal eigenschappen zoals de rode punt die aangeeft wanneer de pan heet genoeg is en de vrijwel krasvrije anti-aanbaklaag. Grooysye gemak vormen echter de beide schentuiten aan weerszijden waardo zowel links- als rechtshandigen eenvoudig kookvocht kunnen afgieten.

Pluspunten

• ruim
  • twee schenktuiten

Jolanda 23-04-2021

Fijne hapjespan

Ik heb deze pan nu een paar weekjes, ik ben er erg blij mee. Makkelijk in gebruik en makkelijk af te gieten. Dit is erg fijn en makkelijk. De pan is lekker groot. minpuntje is alleen het kleine handsvat tijdens het koken, we kunnen de pan niet recht zetten als we dat willen ivm de muur.

Pluspunten

• afgieten
  • grootheid

Minpunten

• kleine handsvat, zit in de weg bij de muur

Roos Holdorp 21-04-2021

Goeie degelijke pan

Pan is goed groot en degelijk. Extra handvat is handig en praktisch. Zonder extra handvat is schenken lastig.
Pan warmt snel en gelijkmatig.
Nadeel vind ik dat deksel niet past op 29 cm koekenpan

Pluspunten

• Groot en robuust
  • Warmt snel

Minpunten

• Deksel niet universeel

Simone 20-04-2021

Alles wat je van Tefal verwacht

Het is een echte Tefal pan, snel warm en verdeeld die warmte goed. Licht in gewicht dus makkelijk in gebruik. Aan beide kanten zit een schenktuit wat het ook voor linkshandige mogelijk maakt om af te gieten of in te schenken.
Geadviseerd wordt de pan niet in de vaatwasser te doen, dat is prima want je maakt hem makkelijk en snel schoon.
Het enige wat ik wel eens anders zou willen zien is de kleur, ik vind de pan wat oubollig eruit zien, een rode Tefal pan zou ik mooier en hipper vinden

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Warmte verdeling

Minpunten

• Oubollig uiterlijk

Mariska de Vries 19-04-2021
  • Product gekregen

Goede anti aanbak hapjes pan

Ik heb de Tefal Family Day nu al een aantal keer gebruikt en ben er zeer blij mee. Binnen ons gezin van 4 zijn het grote eters dus is een grotere pan wel erg fijn. Deze Tefal Family Day is 28cm en ook hoger dan de andere hapjes pannen die ik tot nu toe gehad heb. Ook vindt ik het leuk om voor veel mensen te koken dus dan zijn de 28cm pannen van Tefal erg fijn. De Family Day heeft aan beide zijden een schenktuit waardoor afgieten van vocht veel gemakkelijker is! De anti aanbak laag is erg fijnnen de pan is dan ook makkelijk schoon te maken na gebruik. Ik raadt u deze pan zeer aan.

Pluspunten

• 2 schenktuiten
  • Anti aanbak

Minpunten

• iets zwaarder

danielle74 18-04-2021

Super mooie pan

Super mooie pan,
Handig door schenk tuit en mooie grote.
Makkelijk schoon te maken
Kortom echt een handige hapjes pan

Pluspunten

• Schenk tuit
  • Extra handvat

Olgaauke 18-04-2021

Heerlijke hapjes pan

Top hapjespan lekker groot snel warm brand niet aan makkelijk af te gieten door de hand vaten alleen wat zwaar en sper snel schoon

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk schoon te maken
  • 2 hand vaten helpt bij afgieten

Minpunten

• Wat zwaar

Anouk 18-04-2021

TOP PAN!

Mooie pan! Luxe uistraling alleen een beetje zwaar!

Verder hoef je er weinig boter in te doen. Brand niet snel aan. Je kan makkelijk voor de hele familie koken! Ik ben erg tevreden over deze pan.
Ook eenvoudig schoon te maken!

Pluspunten

• Grote pan
  • Goede anti aanbaklaag

Minpunten

• Zwaar