Tefal G25332 Resource hapjespan 24 cm - inductie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G25332 Resource hapjespan 24 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

h***********@h********** 05-08-2021

Super Hapjespan

Super blij met deze mooie grote pan.
Kan genoeg in voor een ruime portie voor 4 personen.
Dankzij de anti aanbaklaag makkelijk te reinigen en bakt vrijwel niet aan.

Pluspunten

• anti aanbaklaag
  • ruime pan
  • mooi design

j********@g******** 04-08-2021

Fijne pan, mooi design.

Deze hapjespan past bij het betrouwbare Tefal merk. Mooi van design, prettig in gebruik. Er kan een ruime hoeveelheid voeding in en heeft natuurlijk een anti-aanbaklaag. Het deksel heeft een fijne greep. Een fijne pan om in je keuken te gebruiken.

• Grootte
  • Greep deksel

Nhomy 29-07-2021
  • Product gekregen

Top pan

Deze pan is echt een luxe pan. Hij is heel mooi en voelt lekker zwaar aan. De anti-aanbaklaag is echt de beste die ik ooit heb gehad en gaat er tot nu toe (twee maanden) helemaal niet op achteruit. Al met al echt een hele fijne pan! Alleen net wat aan de prijzige kant.

M*************@g******** 28-07-2021

Zeer goede hapjespan van Tefal

Mijn dag begon goed toen ik te horen kreeg dat ik deze pan thuis mocht gaan uittesten
Toen de pan er eindelijk echt was voel mij meteen de mooie kleur op. Een mooie diepe kleur bruin.
De grootte van 24 cm is voor 2 personen groot genoeg, zelfs voor extra eters.
We hebben verschillende gerechten uitgeprobeerd. 1pans gerechten maar ook als vleespan. Na bereiding, wat heel gemakkelijk ging niets bakte aan nl, was schoonmaken erg gemakkelijk. Even papierendoekje en daarna natte lap en schoon is de pan.

Ik raad iedereen aan om deze aan te schaffen. Ik geb zelf de koekepannen ook al aangeschaft.

• Schoonmaken
  • Snel warm, dus snel te gebruiken

LinK 19-07-2021

Mooie hapjespan die handig is in het gebruik

De Tefal Resource hapjespan is een fijne pan die ik nu sinds enkele weken gebruik. Het design van de hapjespan is mooi en dat er een deksel bijgeleverd wordt is een pluspunt. Het handvat van het deksel is echter was te klein en niet handig vormgegeven. Daarom is hij niet zo gemakkelijk vast te pakken, zeker niet met een ovenhandschoen aan. De pan scoort wel weer punten op het gebied van duurzaamheid; deze duurzame pan is gemaakt van gerecycled aluminium. Het formaat van de pan is meer geschikt voor kleinere groepen dan grotere gezelschappen. Dat is jammer. Ook is de pan wat aan de prijzige kant, maar je krijgt er wel veel voor terug: een sterke, duurzame pan die ook nog eens een mooi design heeft.

Pluspunten

• Fraai design
  • Deksel
  • Duurzaam
  • Bakt niet aan
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Handvat van deksel
  • Formaat
  • Prijs

Nikki94 19-07-2021

Duurzaam en degelijk

Een pan met een mooie uitstraling van degelijke kwaliteit. De pan kan duidelijk tegen een stootje en raakt niet snel beschadigd.
Wij zijn enthousiast en gaan de andere pannen van de serie erbij kopen!

Sabineee9 16-07-2021

Mooi design!

Superfijne pan! Ik ben erg enthousiast. Ouderwetse Tefal kwaliteit maar wel gemaakt van duurzame materialen wat ik echt een pluspunt vindt. Mooi formaat, past goed op het fornuis naast andere pannen. Wellicht als je voor 6 personen kookt wat klein. Verder gewoon een prachtige kleur en hij ligt goed in de hand. Aanrader!

Pluspunten

• Licht
  • Mooi formaat

ettie79 13-07-2021

echte aanrader!

Ik vind dit echt 1 van mijn beste pannen aankopen ooit. Hij is groot genoeg om voor een groter gezin te koken, de deksel past op meer pannen van deze set en andere tefalpannen en hij maakt makkelijk schoon.

Pluspunten

• warmt snel op
  • past veel in
  • deksel past op meerdere pannen

Dbudding75 13-07-2021

Fijne hapjespan

Ik mocht deze pan testen en het is echt een zeer fijne pan.
De pan ziet er door zijn kleur al super uit en is zeer licht.
Hierdoor goed te gebruiken om je gerechten er in klaar te maken.
Heeft ook een goede antiaanbaklaag en kan ook nog eens in de vaatwasser.
Enig minpuntje vind ik het handvat van de deksel, deze ligt niet lekker in de hand, waardoor ik bang ben, dat hij uit mijn handen gaat glijden.

• Antiaanbaklaag

Minpunten

• Handvat deksel

MarloesOff 13-07-2021

Fijne hapjespan

Heel fijne hapjespan. Mooi materiaal (milieuvriendelijk ook) en zeer gebruiksvriendelijk. De pan voelt stevig aan en kan tegen een stootje. Niet geschikt voor de vaatwasser maar dat wil je sowieso niet door je pannen. Enige nadeel is dat ik hem net wat klein vind, maar koken voor tot 4 personen gaat prima. Totaal geen last van aanbakken etcetera, zeer mooi product.

Pluspunten

• Materiaal
  • Stevig
  • Milieuvriendelijk
  • Bakt niet aan

Minpunten

• Klein

c***************@h********** 08-07-2021

Fantastische hapjespan

Deze pan is een echte aanrader!! Hij is makkelijk in gebruik en van goede kwaliteit. Hij kan in de vaatwasser en blijft nog steeds goed! Het vlees is makkelijk te bakken in deze pan, de toplaag is ook echt ideaal niets bakt er vast aan deze pan

PriscillavA 08-07-2021

Hele mooie pan, voelt degelijk en werkt fijn

Alleen het uiterlijk van de pan is al super. Mooi design en leuke kleur (weer eens wat anders dan standaard zwart). Pan voelt degelijk en stevig aan. Zit ook een deksel bij, wat ideaal is als je iets wilt stoven in de pan. De pan wordt snel heet en je hebt weinig boter of olie nodig voor de bereiding van je gerecht. Ook lijkt de pan mooi gelijkmatig warm te warmen. Het handvat wordt niet warm dus de pan is gemakkelijk te verplaatsen na het koken. Voedsel bakt niet aan en de pan is na afloop ook makkelijk te reinigen. Of hij in de vaatwasser kan weet ik niet, ik durf dit niet aan omdat ik bang ben dat de pan daardoor minder lang mee gaat. En ik vind het een kleine moeite om hem met de hand schoon te maken. Kortom een hele fijne pan maar wel flink aan de prijs.

• Voelt degelijk
  • Gelijkmatige warmte
  • Handgreep wordt niet heet

Minpunten

• Betwijfel of hij in de vaatwasser kan
  • Vrij duur

CherylM 07-07-2021

Aanradertje!

Ik heb deze pan nu al een aantal keer gebruikt en ik ben nog steeds even blij ermee! Ik ben helemaal fan van de kleur, het geeft een beetje een vintage look. Er past ook superveel in. Ik heb er al vanalles mee gemaakt, van stoofpotjes tot curry. Ik kon de pan super eenvoudig schoonmaken, zowel het naspoelen als in de vaatwasser. Hij past overigens ook heel goed in de vaatwasser, daar was ik even bang voor omdat er zoveel in past. De coating blijft ook goed zitten, die bladert er niet af zoals je soms wel eens hebt met goedkope troep in de vaatwasser. Heel erg blij mee dus!

Pluspunten

• Clean look
  • Past veel in

corjo1957 06-07-2021

Geweldige pan

De pan is mooi en duurzaam. Door de hoge rand en diepe vorm kan er veel in. Mooi design. De pan bevalt uitstekend.

Pluspunten

• duurzaam
  • kan veel in