Tefal G25540 Unlimited grillpan 26 x 26 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G25540 Unlimited grillpan 26 x 26 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Lisette 29-07-2021

Erg tevreden

Fijne grillpan. Staat stevig op het fornuis, weinig vet nodig en gemakkelijk schoon te maken. Ik was deze pan op de hand af wat wordt aangeraden. Fijn is de thermospot in het midden. Geeft niet grill streepjes op vlees en groente. Kortom erg tevreden mee

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Weinig vet nodig
  • Stevige pan

Minpunten

• Handafwas wordt aangeraden

elvira88 28-07-2021

Goede grillpan, tevreden

Een hele mooie pan om te zien, deze Tefal grillpan. Ik voelde wel meteen dat hij wat aan de zware kant is. Misschien minder handig als je weinig kracht in je handen hebt zoals mijn moeder. Je hebt weinig olie nodig in de pan. Ik smeer zelf het eten in met olie en dan gebruik ik niks in de pan. Dat gaat heel goed. Vis krijgt dat echte mooie grill laagje. Met groente worden die grill afdrukken vaak wat minder, omdat de meeste groente niet helemaal recht is. Maar alles komt eruit met voldoende smaak en goed gaar. Zeker een aanrader, deze grillpan.

Pluspunten

• mooie grillkleur bij vis
  • pan is snel warm

Minpunten

• wat zwaar
  • thermospot kan duidelijker

Ceekaa 26-07-2021

Ideale grillpan voor vlees/ vis en groente

Ik mocht deze pan testen. Nu was ik al een tijd op zoek naar een andere grillpan. Deze is ideaal!
Thermospot laat zien wanneer het vlees er in kan, weinig olie nodig. Hoge rand, heel fijn voor een gegrild tomaatje ofzo. De pan is niet zo zwaar als een gietijzeren en groot genoeg voor 2 stukken vlees. Makkelijk schoon te maken met een doekje en je schijnt er met een vork in te mogen maar dat ga ik niet uitproberen. Er komt ook een mooie grillstreep op het vlees, ziet er toch altijd professioneel uit.. Ben erg blij met deze pan!

Pluspunten

• thermospot
  • anti aanbak
  • mooie grillstreep
  • hoge rand
  • weinig olie nodig

Minpunten

• afgieten van jus kon makkelijker met een gootje

Babs 25-07-2021

Super grillpan van zeer goede kwaliteit

Garing is gelijkmatig, zware kwaliteit en gemakkelijk af te wassen met de hand. Ik ben er echt superblij mee. Mocht hem testen via The Insiders. Mijn biefstukjes hadden niet alleen de perfecte garing, maar zagen er ook heerlijk uit met die grillstrepen. Ik raad deze zeker aan!

Pluspunten

• gelijkmatige garing
  • zware kwaliteit pan
  • gemakkelijk met de hand af te wassen

v*************@g******** 23-07-2021

Gewelidg

Ik vind het een geweldige pan zo fijn dat ik nu ook op inductie kan grillen

Pluspunten

• Opbergen

Ikbenbianca 22-07-2021

Mooie grillpan

Hele fijne grillpan. Als hij goed op temperatuur is, dat zie je aan de stip, Dan schroeit je vlees mooi dicht.
Hij is robust maar ook wel wat zwaar. Ondanks dat geleid hij de temperatuur op de inductie plaat heel goed.
Zeker een aanrader voor wie van gegrild vlees houd.

Pluspunten

• Bak niet aan
  • Goede warmte geleiding

Minpunten

• Zwaar

Willeke69 20-07-2021

Aanrader deze mooie grillpan

Mooie zware grillpan. Even wachten met grillen tot de pan op temperatuur is, dit kun je zien aan de thermospot. Als de pan warm is ben je snel klaar met grillen omdat de pan de warmte goed vasthoud.
Geeft een mooi grill-effect af op je vlees.

Pluspunten

• design
  • maat
  • zware degelijke pan

PeterD 17-07-2021

Fijne grillpan

De Unlimited grillpan is een zware en degelijke grillpan. Nadat je het verpakkingsmateriaal hebt verwijderd word aanbevolen om deze eerst af te spoelen en daarna met een neutrale olie (zonnebloem) in te smeren en te laten drogen. Als je dit goed doet heb je tijdens het grillen eigenlijk geen vetstoffen meer nodig.
Het duurt wel even voordat de pan echt gloeiend heet is, omdat hij ook zo zwaar is. Ook zit er een handige rode spot in die aangeeft wanneer je pan heet is.
Voordeel is dan ook dat deze pan niet snel afkoelt wanneer het vlees de pan raakt.
De pan geeft mooie grillstrepen en nadat je vaker erin gegrilld hebt geeft de pan ook meer smaak af. Schoonmaken is ook zeer eenvoudig afspoelen en even met een zachte borstel er door heen is voldoende.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • goede kwaliteit

Minpunten

• zware pan

Angron 13-07-2021

Ideale pan voor grillen

Een zware pan, maar wat het voordeel heeft dat het stevig op de kookplaat staat, perfecte grill zonder boter, ruime pan om meerdere stukken vb, vlees te leggen en te grillen.
Moet je zeker in huis hebben

Pluspunten

• ruime pan
  • perfecte grill
  • stevig materiaal

Minpunten

• zwaar

p*********@h********** 12-07-2021

Prima stevige grill pan

Het is een fijne pan met de bekende rode Tefal stip die het juiste moment aangeeft om je vlees/vis/vega/groenten op de grill te bereiden. De pan is stevig en krasbestendig. Na gebruik is de grill pan gemakkelijk schoon te maken. De pan is wat aan de zware kant, maar daardoor ook stevig en van goede kwaliteit!

Pluspunten

• Stevig
  • Krasbestendig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Rode warmte stip

Minpunten

• zwaar

Akgunn 12-07-2021

super blij mee

Fijne grillpan, makkelijk in gebruik en schoon te maken. Superblij met de bekende Tefal Thermo-signal. Ideaal voor vlees maar ook groente

Pluspunten

• groot
  • kwaliteit
  • makkelijik schoontemaken
  • roest niet

Jero En 09-07-2021

Perfecte biefstukpan!

Goed werkende pan met een uitstekende anti-aanbaklaag. Gebruikt in combinatie met inductie welke de warmte goed lijkt te geleiden. Pan is snel warm en geeft een mooi, gelijkmatig verdeeld resultaat.
Ik heb de pan wel in de vaatwasser gedaan en merk eigenlijk weinig verschil. Mogelijk dat dit op de lange termijn wel nadelig kan zijn.
Enige minpunt aan de pan is het gewicht, hij is vrij zwaar.

Pluspunten

• Warmtegeleiding
  • Robuust
  • Anti-aanbak

Minpunten

• Gewicht

Bamber 06-07-2021

Top pan

Het fijne aan deze pan is dat alles gelijkmatig gegrild word. Het enig nadeel is dat de zijkanten wat laag zijn waardoor het wel wat kan spetteren. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en design van deze tefal grillpan, voelt solide aan. Door het thermo signal, weet je precies wanneer deze pan op de perfecte temperatuur is om je groenten en vlees te grillen.
Deze grillpan is een echte aanrader, fijn en makkelijk het gebruik. Makkelijk af te wassen. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Thermo-signal

Minpunten

• Lage randjes

Heidi20 06-07-2021

Z'n prijs waard

Ik heb deze pan nu ongeveer een maand in gebruik. Ik grill er vlees en groenten in en ben super enthousiast. Het is een vrij prijzige grillpan natuurlijk maar de kwaliteit is super. De thermo spot in het midden van de pan zorgt er voor dat de pan heet genoeg wordt om in te grillen. De pan wordt gelijkmatig warm, over het gehele oppervlak wordt er gelijkmatig gegrild. De pan kan niet in de vaatwasser maar is makkelijk met warm water en sopje schoon te maken.

Pluspunten

• grilloppervlakte
  • gewicht

Minpunten

• kan niet in de vaatwasser

miepie77 06-07-2021

Grote grillpan!

Grote grillpan met thermospot.
Redelijk zwaar, maar daardoor ook goed op temperatuur te houden. Thermospot geeft aan wanneer deze op temperatuur is (op dit deel geen grilloppervlakte).
Goed prijzen vergelijken, verschillen best wel per verkoper!
met name gekozen om thermospot en grootte grilloppervlakte.

Pluspunten

• thermospot
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• geen