Tefal E4924674 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal E4924674 op Kieskeurig.nl.

e**s@g**l.com 06-05-2021

Stoer uiterlijk, handig in gebruik.

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl
Geschreven voor: Tefal E4924674

Ik ben erg blij met deze pan. Ziet er om te beginnen erg mooi uit. Heeft ook een luxe uitstraling door het stevige RVS en RVS handvaten. Door de dikke bodem brandt het eten minder snel aan.
Maataanduiding aan de binnenkant is erg handig, al had ik het handig gevonden als die maataanduiding bij een kleinere hoeveelheid begon. Waar ik vooral erg blij mee ben is het ventiel in het deksel om overkoken te voorkomen. Nu kanhet deksel gewoon dicht i.p.v. op een kier.

Pluspunten

• Stoer uiterlijk
  • Robuust
  • Ventiel in deksel tegen overkoken
  • Dikke bodem
  • Maataanduiding aan de binnenkant

Minpunten

• Maataanduiding had iets kleiner mogen beginnen.

Spin 06-05-2021

Grote pan met dikke bodem en glazen deksel!

Geschreven voor: Tefal E4924674

Mooie grote pan met maatverdeling en glazen deksel. Dikke bodem, waardoor de pan snel verwarmd wordt. Geschikt voor diverse zoals gerechten. Naast de standaard dingen als aardappelen en pasta is de pan ook groot genoeg voor bijvoorbeeld mosselen en asperges.

Enige nadeel is dat de handgrepen van de pan en van de deksel erg warm worden, zodat je echt pannenlappen nodig hebt.

Pluspunten

• Glazen deksel
  • Maatverdeling
  • Dikke bodem

Minpunten

• Handgrepen worden (te) warm

Lisa 06-05-2021

Grote stevige pan

Geschreven voor: Tefal E4924674

Het is een goede grote pan waar je lekker soep in kunt koken voor ongeveer 4-6 personen. Ik had niet verwacht dat hij zo handig zou zijn, maar dat is hij zeker. Ik heb voor deze pan gekozen, omdat ik graag een pan wilde waarin ik voor meerdere personen soep of pasta kon maken. Het is een stevige pan die niet te zwaar is met afwassen. Aan de binnenkant kun je zien hoeveel liter erin kan.

Pluspunten

• Groot
  • Liter aanduiding binnenkant pan

Saron Sattler 05-05-2021

Mooie grote pan

Geschreven voor: Tefal E4924674

Een mooie grote pan. Door de dikke bodem kan je het makkelijk gebruiken voor stoven en door de glazen deksel kan je het eten makkelijk zien en hoef je het niet elke keer te tillen om te kijken. De maatstreepjes aan de binnenkant is heel handig, je heb geen maatbeker meer nodig. Het is geschikt voor alle warmtebronnen en kan in de vaatwasser, alhoewel het schoonmaken gaat makkelijk. Minpunt zou misschien prijs zijn. Als je geen groot budget heb voor een pan dan is deze pan wel aan de dure kant. Het lijkt wel duurzaam dus dan zou het het investeren wel waard zijn.

Pluspunten

• Groot
  • Glazen deksel
  • Dikke bodem
  • Maatstrepjes
  • Geschikt voor alle warmtebronnen

Anouk N 04-05-2021

Fijne kookpan van Tefal

Geschreven voor: Tefal E4924674

Afgelopen weken heb ik deze pan gebruikt om te koken op gas. Ik kook er groente, aardappels, pasta, rijst of soep in. Aan de binnenzijde van de pan zit een maataanduiding waardoor je niet met een losse maatbeker in de weer hoeft om water af te meten.
De pan ziet er mooi, stevig uit maar voelt door het metaal wel vrij zwaar aan. Een pan vol soep wordt al snel zwaar om op te tillen. De pan wordt goed heet. Er zit geen anti-aanbaklaag in waardoor je wel regelmatig moet roeren. Als er toch iets vast gekoekt is, kun je dit makkelijk los krijgen.
Ik ben sceptisch over de levensduur van de glazen deksel omdat er nog wel eens wat uit mijn handen valt maar na deze weken heb ik er nog geen gebruikssporen op kunnen ontdekken. De onderkant van de pan verkleurt wel door het gas maar dat vind ik geen probleem.
Ik heb geen vaatwasser in huis dus kan niet beoordelen hoe de pan dan blijft.

Pluspunten

• Glazen deksel blijkt niet kwetsbaar
  • Vaste handgrepen

Minpunten

• Zwaar om op te tillen

Evelyne 04-05-2021

Super blij met deze pan.

Geschreven voor: Tefal E4924674

Wij zijn erg blij met deze pan!
Deze serie Virtuoso van Tefal vinden wij erg mooi en de glazen deksel en de maataanduiding aan de binnenkant zijn erg handig! Het koken met deze pan bevalt erg goed.
Eerst was ik wel bang dat er in de vaatwasser water in de rand van de deksel zou blijven staan, maar dit is niet het geval. En we hebben nog geen minpunten kunnen ontdekken.

King-size 04-05-2021

Mooi Design,Fijne ,niet te zware pan

Geschreven voor: Tefal E4924674

Mooi Design,Fijne pan,goede verdeling van warmte ,heel prettig om te gebruiken,pan is niet te zwaar.
Ook heel handig met de maatverdeling.Het deksel is handig om in de pan te kijken maar bij het drogen blijft er vocht in de rand hangen.Bovendien is een glazen deksel erg kwetsbaar.Verder is de pan prima in het gebruik.Koekt niet snel aan .Gebruikt om Rijst .Pasta en groenten te koken,ook heel geschikt voor een stoofgerecht.Handgrepen worden wel heet.

Pluspunten

• Maatverdeling
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Glazen deksel
  • Handgrepen worden warm/heet

Jasmijnhuisman 02-05-2021

Fijne pan

Wat een fijne pan!

Ik vind tefal sowieso een heel fijn merk, en wij gebruiken dit merk graag.
Toen ik deze pannen mocht testen was ik dan ook erg blij!

De pannen hebben een mooi, luxe en robuust design die in elke keuken zullen passen.
In gebruik zijn ze ook heel fijn en veelzijdig.
Je kunt er daadwerkelijk alle kanten mee op.
Wij hebben er al soep, macaroni, aardappels en meer mee kunnen bereiden.
Hij wordt snel warm, en ook over de hele pan.

Wij maken altijd gebruik van een vaatwasser, en hierbij komt er vaak water tussen de deksel.
Bij deze pan is dit echter niet het geval, wat ik echt een pluspunt vind.
Hij is ook snel droog.

De glazen deksel vind ik ook echt een voordeel, zo kun je mooi in de pan kijken zonder deze er elke keer vanaf te halen.

Pluspunten

• mooi design
  • snel droog
  • snel warm
  • fijn formaat

esther 01-05-2021

mooie robuuste pan

Geschreven voor: Tefal E4924674

Hele fijne robuuste pan. De pan heeft een heel mooi design. Door de glazen deksel kan je heel goed in de pan kijken. De pan staat erg stevig op het fornuis. Vloeistoffen zijn snel heet in deze pan. De maataanduiding is ook ideaal.

Pluspunten

• stevigheid
  • kwaliteit
  • maatvoering
  • design

Angelique Rijksen-Lamoré 29-04-2021

Prima pan voor prima prijs

Geschreven voor: Tefal E4924674

Deze pan gebruik ik op een inductiekookplaat. Ik vind een nadeel van inductie dat de warmte vaak niet helemaal goed verdeeld wordt, maar met deze pan heb ik daar haast geen last van. Omdat het een vrij dikke pan is wordt de warmte juist mooi verspreid. Het is best een zware pan (maar toch ook niet té zwaar) en is daarom veilig in het gebruik. Je stoot hem niet zomaar van het aanrecht af. Een prettig idee voor mij met een kind van zes in huis.

De prijs vind ik voor een pan van deze kwaliteit erg schappelijk, ik verwacht dat deze pan jarenlang mee gaat.

Tot slot vind ik de maatverdeling ook erg handig. Dat scheelt weer gedoe met maatbekers.

Pluspunten

• Zware kwaliteit
  • Maatverdeling

Pan 22-04-2021

Mooie, fijne pan!

Geschreven voor: Tefal E4924674

Erg blij met deze pan. Wat ik het handigste vind zijn de maatstreepjes aan de binnenkant van de pan, daardoor hoef je geen maatbeker te gebruiken. De pan is erg handzaam, niet zwaar en verwarmt goed. Het design vind ik ook erg mooi, staat mooi in de keuken! Deze pan voldoet aan mijn verwachtingen en ik zal hem met veel plezier gebruiken.

• Maatstreepjes

Esther 22-04-2021
  • Product gekregen

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Tefal E4924674

Goede kwaliteit pan die makkelijk is in gebruik. Niet te zwaar en geschikt voor alle warmtebronnen (dus ook inductie). Het design is mooi; de pan heeft een roestvrijstalen look en een glazen deksel waardoor je de inhoud kunt zien. Ook de maatstreepjes aan de binnenkant zijn erg handig.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Handig in gebruik
  • Geschikt voor alle warmtebronnen

King-size 21-04-2021

Mooi Design,Fijne ,niet te zware pan

Geschreven voor: Tefal E4924674

Het oog wil ook wat, erg mooie pan, heel makkelijk schoon te maken, geschikt voor rijst , pasta en groenten, ook prima voor een bonen stoofpot. Makkelijke maat verdeling aan de binnenkant. Kookt niet snel over door het stoomgat in het deksel. Wel een kwetsbaar deksel van glas.

Pluspunten

• Fijne,niet te zware pan.
  • Makkelijk te reinigen.

Minpunten

• Deksel van glas.
  • Rand in deksel houd vocht achter na afdrogen.

Drostje 21-04-2021

Virtuoso pan

Geschreven voor: Tefal E4924674

Wat een fijne en robuuste pannen.
Ze zijn van goede kwaliteit.
De pannen worden erg snel warm, en dat ben ik van mijn “oude” niet gewend! Door de glazen deksel kun je mooi je gerecht beter in de gaten houden
Het afwassen gaat ook bijna vanzelf. “Heb ze nog niet in de vaatwasser gedaan! Maar dat kan natuurlijk wel gewoon! Ben erg zuinig op deze pannen!
Ik ga zeker op zoek naar uitbreiding van deze set.

Mamasam78 20-04-2021

Mooie, grote pan

Geschreven voor: Tefal E4924674

Een mooie, degelijke pan. Hij is groot, dus zeer geschikt voor bijv. soep of stamppot.
Het grootste pluspunt aan deze pan vind ik het glazen deksel, waardoor je tijdens het koken in de pan kan kijken (bijv. om te checken of het water al kookt). Ook al is hij van glas, toch is het deksel niet zwaar of fragiel.
De pan kan gewoon in de vaatwasser en geleidt de warmte goed op de elektrische kookplaat. Kortom, gewoon een hele prima pan!

Pluspunten

• Glazen deksel
  • Licht gewicht

Lientje241 20-04-2021

Mooi design en fijn in gebruik.

Geschreven voor: Tefal E4924674

Mooie pan, maar vooral heel functioneel. Glazen deksel waardoor je kunt zien wat je gerecht doet. Stoomgaatje waardoor je gerecht niet overkookt en het hengels van de deksel wordt niet heet waardoor je hem zonder pannenlap of theedoek kunt optillen.

Pluspunten

• Fraai Design
  • Makkelijk in gebruik

leon8888 16-04-2021
  • Product gekregen

Ruime pan

Geschreven voor: Tefal E4924674

Ik beveel deze mooie kookpan aan van Tefal Virtuoso.
Is een ruime kookpan van zware kwaliteit met een mooi design.
Door de glazen deksel kan je controleren of het eten al gaar is. Je kan zelfs hierin stoven. Het heeft een dikke bodem en werkt goed op inductie.
Het is een pan om je eten te presenteren op de eettafel.
Zeer tevreden ermee.

Pluspunten

• Ruim
  • Stevig

Geke 16-04-2021

Prachtige pan

Geschreven voor: Tefal E4924674

Een heel mooie pan. Groot voordeel is de platte deksel. Daar kun je nog even een schaaltje of bord opzetten om warm te houden. Mooi model en prettige handvatten. De bodem is lekker dik en brand niet aan

Pluspunten

• dikke bodem
  • plat deksel

Minpunten

• nog niet gevonden