Tefal G26632 Natural Force hapjespan 24 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G26632 Natural Force hapjespan 24 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Sharon Haven 08-08-2021

Bevalt zeer goed

Erg fijne hapjes met een mooi design. Hij is handig in gebruik. Groente stoven hierin is een echte aanrader, meestal lukt dit me niet helemaal, vaak brand ik alles aan. Bij deze niet geval. Goede antiaanbaklaag. Hij is daarnaast ook nog gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Antiaanbaklaag
  • Word goed op temperatuur

Minpunten

• Zwaar

mrlmcmr 20-07-2021

Wat een lekker hapje

Wat een lust voor het oog deze hapjespan. Met de glazen deksel kan ik mijn eenpansgerecht goed in de smiezen houden en al het kookvocht blijft behouden wat het gerecht zeker ten goede komt. De bodem van de pan is stroef en glijdt niet van het fornuis. Het schoonmaken na het bereiden van de maaltijd gaat eenvoudig, wel zonder vaatwasmachine. Er blijft niets achter in de hapjespan. De couscous smaakt heerlijk

Pluspunten

• design
  • grip
  • reinigen
  • eenvoudig koken
  • handzaam

Taar 19-07-2021

Topper!

Wat een fantastische pan, het is vrijwel onmogelijk om hier iets in aan te laten branden.
Ideaal voor korte stoofgerechten, roerbakken, pastasauzen maar ook voor bv gehaktballen.
Hengsel voelt heel fijn aan, lijkt hout maar is van kunststof.
Ook ideaal is de rode stip die aangeeft wanneer hij op temperatuur is!
Kortom, ik ben enorm tevreden.

Pluspunten

• Rode indicator
  • Bakt niet aan
  • Goed schoon te maken

k********@h********** 19-07-2021

Mooie pan

Een super mooie pan om te zien, ligt lekker in de hand en geleid de warmte goed zodat alles even goed gebakken is.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Egale verdeling van de warmte

Peggy 15-07-2021

Erg mooie en gebruiksvriendelijk pan

Deze pan is echt helemaal geweldig. De anti-kleeflaag werkt perfect. Mocht je het kooktoestel op een hoge warmte hebben staan en even niet in de gaten hebben dan bakt het eten niet aan de pan. De pan is heel erg gemakkelijk te reinigen. De handvatten zijn van een erg fijne materiaal wat fijn aan voelt. En de pan heeft een heel erg mooie uitstraling. En de pan is erg snel op temperatuur. Kortom een pan die ik aan beveel.

Pluspunten

• Perfect werkende anti-kleeffunctie
  • Makkelijk schoon te maken
  • Nou design
  • Fijne handvatten
  • Weinig boter of olie nodig

R1986 13-07-2021

Fijne pan!

Super fijne pan. Makkelijk te gebruiken voor zowel een stooflapje als voor een 1-pans gerecht. De steel heeft een houtlook, en voelt een beetje rubberachtig aan. Deze pan heeft zoals alle Tefal pannen een rode spot welke aangeeft wanneer de pan heet genoeg is. Wel vind ik dat de knop van het deksel iets te warm word als deze lang op de pan zit. Al met al een dikke voldoende!

Silvia 12-07-2021

Super pan

Fijne pan, ziet er fraai uit. Ik heb er kip in gemaakt zonder boter te gebruiken. Bakt niet aan en wordt heel geleidelijk warm. Ook de deksel is fijn. Handgreep blijft koud. Best zware pan blijft goed op mijn inductie plaat staan

Pluspunten

• Geen boter
  • Ziet er mooi uit

d**********@o********** 11-07-2021

Fijne pan met mooie vormgeving

De pan heeft een mooie vormgeving. De steel is van een soort rubber/kunststof wat een houtlook heeft. Je ziet wel dat het niet echt is. Pan ligt lekker in de hand en in de deksel zit in het greepstukje een inkeping waardoor je hem goed vast kunt houden. Ook het bakken zelf is fijn. heb er oa saus voor de pasta en vlees in gemaakt en dat was perfect. Goed schoon te maken ook daarna. Zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

• vormgeving
  • gebruiksgemak

Budgetthir 11-07-2021
  • Product gekregen

Hele fijne pan!

Ik vind dit echt een hele fijne pan. Hij wordt geleidelijk warm en doet goed zijn werk. Het eten ka niet snel aanbranden. De pan is stevig en het handvat ook. Het design is echt mooi, met hout look handvat. Makkelijk in onderhoud want het is dus niet echt hout materiaal. De gaatjes in het deksel zijn handig en werken goed. Een hapjespan is wat ons betreft echt een must voor in de keuken. Tot slot kan hij in de vaatwasser, maar wij wassen hem toch liever af.

• Stevig
  • Geleidelijk warm
  • Kan in de vaatwasser

RoelHelden 11-07-2021

Fijne hapjespan

Erg fijne hapjes pan. Net groot genoeg voor gezin van 4. Prettig dat het zandlopertje in het midden aangeeft dat de juiste temp bereikt is. Gelijkmatig warm en vlees plakt niet aan de bodem.

Pluspunten

• Zandlopertje geeft warmte aan
  • Gelijkmatig warm

Linda2308 10-07-2021

Super pan

Een mooie zware hapjespan, die door middel van een rode ring aangeeft wanneer de pan op temperatuur is.
Geen boter nodig vanwege de ideale anti aanbaklaag, het vlees glijd zo de pan uit.
Makkelijk schoon te maken zonder enige moeite
De ergonomisch deksel is ideaal en ligt makkelijk in de hand.
De ideale pan om in huis te hebben

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Geen boter nodig
  • Anti aanbaklaag
  • Geef aan wanneer de pan op temperatuur is

hennie-hennie@live.nl 09-07-2021

Pan die erg fijn kookt, lekker in de hand ligt mooi uitziet

De anti-aanbaklaag voelt niet te ruw aan.
De bodem is dikker dan de panwand.
De pan staat stevig op de gaspit.
Deze pan is geweldig. Snel warm. Het handvat en de knop van de deksel lijken van hout maar is kunststof, mooi stroef materiaal soort rubber, glijdt niet uit de hand. De pan ligt lekker in de hand.
de pan ziet er heel mooi uit
handig met de rode stip die aangeeft wanneer de pan warm is.
Je hebt eigenlijk geen boter nodig, je vlees / aardappelen of wat je ook maar in de pan hebt, glijdt gemakkelijk door de pan heen.
Glazen deksel met ergonomische knop bovenop.
Ook is het formaat erg fijn en heb je niet zo'n mega grote pan in je kast of op je kookplaat staan!

Nienkekb 08-07-2021

Super fijne pan!

Hele fijne pan. Door de rode stip zie je wanneer je eten in de pan mag. Schoonmaken is makkelijk onder de kraan, mede door de anti-aanbaklaag is dit zo gepiept. En je kunt er echt van alles in klaar maken, formaat is perfect.

Pluspunten

• Glazen deksel
  • Rode stip

Marcel G 08-07-2021

Degelijke hapjespan

Mooie, zware hapjespan. De pan voelt daardoor heel degelijk aan. De glazen deksel is ook zwaar en is voorzien van een klein gaatje zodat er wat stoom kan ontsnappen. Doordat het glas is kun je je eten goed in de gaten houden!
De pan en de deksel kunnen in de vaatwasser, fijn want gemak dient immers de mens.
Het handvat is gemaakt van kunststof dat een beetje rubberachtig aanvoelt. Het werkt anti slip en dat is wel zo fijn omdat de pan best zwaar is.
Het handvat van zowel de pan als de deksel hebben een houtlook, maar het is dus kunststof en daardoor prettiger in het onderhoud.

Pluspunten

• Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Duur

macky 06-07-2021

super

Dez pan heeft een mooi uiterlijk en een goede anti-aanbak laag. Is makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• mooi

n*********@h********** 06-07-2021

Fijne pan

Prachtige stone look pan. Geweldig handvat. Anti aanbak en bekende thermo spot van Tefal.
De diepte van de pan is ideaal je kan er een hoop in bereiden en een tijdje met deksel laten sudderen. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Pluspunten

• Anti aanbak
  • Stone look plus handvat
  • Goede kwaliteit

m********@h********** 06-07-2021

Fijne hapjes pan!

Deze hapjespan werkt uitstekend. Door de hogere rand, kan je goed alles roeren, omrullen etc. De temperatuur indicator in het midden werkt prima, en snel. De hele bodem wordt gelijkmatig warm, en een bakproduct is niet perse nodig.
Hij is licht in gewicht, wat hem praktisch in het gebruik maakt.
Kortom een fijne gebruiksvriendelijke pan.

Pluspunten

• licht gewicht
  • praktische hoge rand
  • snel volledig verwarmt
  • geen boter etc nodig
  • geen last van aanbranden/-bakken .

Manon 06-07-2021

Fijne hapjespan met deksel

Fijn formaat hapjespan met deksel. Zelfs zonder boter bakt het niet aan waardoor je gezond kan bakken.

Pluspunten

• Fijn formaat
  • Goede anti aanbak laag

Joyceph 06-07-2021

Super pan

Super fijne pan. Bakt niks in aan en ligt stabiel op het gasfornuis. Enige nadeel is dat hij best zwaar is.
Verse een echte aanrader!

Pluspunten

• Bakt niet aan

Minpunten

• Zwaar