Tefal G25506 Unlimited koekenpan 28 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G25506 Unlimited koekenpan 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Positieve gebruiker 15-03-2023

toppertje

wij hadden deze koekenpan al in de 20 cm uitvoering en deze was erg goed .Nu wij deze Tefal Unlimited koekenpan 28 cm in gebruik hebben ervaren wij de zelfde goede kwaliteit .

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken en houden

Dieuwke Kramer 05-08-2021

Mooie, degelijke wokpan

Een mooie, degelijke koekenpan. Goed te onderhouden vanwege de anti-aanbaklaag. Goed in hoogte, zodat mijn eten niet de pan uit vliegt.

Pluspunten

• Hoogte
  • Anti-aanbaklaag

Minpunten

• Te klein voor grote gezinnen

m**********@h********** 28-07-2021

Top product

Prima pan!
Blijft mooi, ook na veelvuldig afwassen
De thermo spot is fijn, dan weet je wanneer je een echt hete pan hebt

Pluspunten

• Blijft mooi
  • Goede grootte

Ak79 24-07-2021

Fijne pan

De pan heeft hogere randen dan ik gewend was. Hierdoor kun je meerdere producten bereiden in de pan. De pan is snel warm. Ook kun je deze makkelijk en snel schoonmaken.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Snel schoon

Anneklaasen 20-07-2021

Mooie en fijn bakkende pan

De pan bakt fijn. Is goed hanteerbaar en is ook gemakkelijk weer schoon te krijgen. Bovendien is het een mooie pan die ook wel luxe uitstraalt.

Pluspunten

• Weinig boter nodig
  • Bakt fijn
  • Makkelijk te reinigen

Pepperbag 14-07-2021

Goede keus

Hele fijne pan met een wat hogere rand zodat je er niet snel overheen schept. De pan is vrij zwaar maar is daardoor wel heel stabiel. Aan de thermostip kan je zien of je pan heet is en je vlees schroeit zo prachtig dicht. Ook heel prettig dat er echt een goede anti aanbak laag in zit, dat scheelt heel wat vet. Ook makkelijk te reinigen: even een keukenpapiertje erdoor en daarna even met een druppeltje afwasmiddel en een zacht sponsje voor het behoud van de pan.

Pluspunten

• Goede anti aanbaklaag
  • Thermospot
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goede degelijke kwaliteit

AmberM 14-07-2021

5 sterren voor deze hapjespan

Deze Tefal pan gebruik ik als hapjespan voor eenpansgerechten voor 3-4 personen. Hij heeft een vrij dikke bodem waardoor het iets langer duurt om helemaal warm te worden, de termometer geeft aan wanneer dit is. Dit is erg handig. De pan houdt het eten vervolgens lang warm als ik de pan op tafel zet. De anti-aanbaklaag doet het goed, ik heb nog geen last gehad van aangebakken of verbrand eten. Ook fijn dat de pan gewoon in de vaatwasser mag, al is het afwassen met de hand ook heel snel gedaan. De pan is wel wat zwaarder, maar de handgreep is fijn en voelt stevig aan.

Pluspunten

• formaat
  • degelijk design
  • goede anti-aanbaklaag

l********@g******** 13-07-2021

Fijne pan

Voor mij is deze pan in 1 woord geweldig.
Je hebt weinig tot geen boter of olie nodig. Wat ik fijn vind aan deze pan is dat hij voor mij ook goed is als wokpan. Dit door de hoge rand.
Ik ben ontzettend blij met deze pan.

Pluspunten

• Zware kwaliteit
  • Eten goed bereid eruit

m************@g******** 11-07-2021

Super pan, makkelijk in gebruik.

Een geweldige pan voor inductie. Snel warm en bakt niet aan. Daarnaast na het bakken makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen

ANOMYNOUS 11-07-2021

Stabiele koekenpan!

Stabiele pan van hoogwaardige kwaliteit. De hoge rand is erg fijn; ideaal om te roerbakken. Ook als braadpan prima te gebruiken. Door de handige Thermo-Signal-Indicatie weet je precies wanneer de pan op de juiste temperatuur is. Hierdoor blijven de smaken van je ingrediënten goed behouden.

Bij een eerste gebruik voelt de pan wat zwaar aan. Het voordeel is dat de pan goed op de kookplaat blijft liggen en moeilijk verschuift.

Pluspunten

• stevig
  • multifuctioneel

Minpunten

• een beetje zwaar

l*********@h********** 09-07-2021

Super pan. Ligt fijn in de hand. Is niet te zwaar. Hele goede anti aanbaklaag en erg makkelijk schoon te maken. Echt een aanrader.

Cartman1978 06-07-2021

Solide bak pan

Deze pan ligt goed stevig in de hand. Maar is niet te zwaar. Ik ben tevreden over koken met de pan. Ik had alleen met een geklutst eitje bakken iets wat minder resultaat ten opzichte van mijn oude pan.

robbernard 06-07-2021

Stevige goede koekenpan

Het is een zeer stevige koekenpan en goed groot met een hoge opstaande rand. De pan blijft nog lang heet als je de warmtebron hebt uitgedraaid. Ik ben er zeer tevreden over.