Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm op Kieskeurig.nl.

Miranda 28-07-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Een mooi vormgegeven wokpan die de warmte goed vasthoudt en een goede anti aanbaklaag heeft.
Soms zit het extra handvat wat in de weg en met het opbergen in onze kast is het soms passen en meten. Tevens is de plan wel zwaarder dan dat ik gewend ben

Pluspunten

• Houd de warmte goed vast

Minpunten

• Zwaar

Joey 20-07-2021

Fijne wokpak voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

De wokpan overtreft al mijn verwachtingen en ziet er ook nog eens goed uit. Maar dat laatste is natuurlijk erg persoonlijk.

De pan verhit het hele oppervlakte. Dit zorgt ervoor dat alles wat in de pan zit netjes verhit wordt. En omdat de pan lekker groot is, kan ik makkelijk voor meerdere mensen tegelijk koken. Daarnaast is het nog niet een keer voorgekomen dat de bodem is aangebrand.

De pan is geschikt voor alle warmtebronnen maar zelf gebruik ik de pan op inductie.

Een deksel zit er helaas niet bij maar mocht je nog een deksel met dezelfde maat hebben van Tefal dan zal die hoogstwaarschijnlijk wel passen.

Pluspunten

• Voor alle warmtebronnen
  • Tijdloos design

Minpunten

• Geen deksel

EmWee 19-07-2021

Fijne pan om in te wokken

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

De pan staat stevig op het fornuis, het 2e handvat steekt wel ver uit, waardoor het vaak tegen de achterwand botst. De thermospot licht moeilijk zichtbaar op door de lamp van de afzuigkap.
Het eten koekt niet aan, wel blijft er rondom de klinknagels eten 'plakken'. Als je na het koken het eten wilt overgieten in bijvoorbeeld een schaal, is de pan erg zwaar en bijna niet met 1 hand te tillen.

Pluspunten

• koekt niet aan
  • snel op temperatuur

Minpunten

• zwaar

Carina 19-07-2021

Supergoede wokpan van zware kwaliteit

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Ik heb deze wokpan en de bijbehorende koekenpan mogen testen en ik was aangenaam verrast door de zware kwaliteit! Dit is duurzaamheid, en de ijzeren steel zorgt ervoor dat hij ook gemakkelijk in de oven kan! ideaal voor wokken en sauzen

Pluspunten

• stevig
  • stalen steel
  • duurzaam

Minpunten

• beetje zwaar met 1 hand

Daphne 19-07-2021

Fijne en degelijke wokpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Ik ben super blij met deze pan! Hij is groot, voelt degelijk aan en heeft een mooi design. Wel vind ik hem aan de zware kant, maar doordat er naast een steel ook een handvat aanwezig is, werkt hij gemakkelijker in gebruik. Ik heb er wel nog een deksel los bij aangeschaft.

• Goede anti-aanbaklaag
  • Hitte indicator

Minpunten

• Zwaar

Renate 19-07-2021

solide grote wokpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Lekkere grote wokpan voor een goeie maaltijd voor minimaal 4 personen. Wij gebruiken nagenoeg geen andere pannen meer. Wat me wel opvalt is het aanzienlijke gewicht van de pan. Het extra hengsel is een uitkomst. Bij mij zit er geen deksel bij helaas, die mis ik wel, maar dat heb ik opgelost door een andere deksel te gebruiken. Deze is net te klein, maar blijft door de klinknagels daarop hangen. Zelfs zonder olie of boter bakt hij niet aan en hij wordt goed warm, helemaal tevreden over hem!

Pluspunten

• groot

Minpunten

• zwaar

l**a@g**l.com 19-07-2021

Perfecte wokpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Deze wokpan is een diamant onder de wokpannen.
Hij ligt lekker in de hand,de wokpan is ook lekker hoog,er kan zoveel eten in en je kunt er heerlijk mee wokken,niets vliegt over de pan.
Ik zou echt geen andere wokpan meer willen hebben,mocht deze ooit stuk gaan dan weet ik wel welke wokpan ik ga kopen.
Ook is het handig dat je en de steel plus een handvat aanzit
Normaal kook ik op hoog vuur,nu kan het een tandje lager.

• Lekkere hoge wokpan

Floor 13-07-2021

Positief verrast!

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Ik had nooit verwacht dat er zoveel verschil zou zitten tussen mijn oude (3mjaar tefal) wokpan en deze wokpan. De pan geleid de warmte super goed en wordt heter dan mijn oude wokpan. De pan bakt goed en door de goede antiaanbaklaag bakt er niks aan. Verder is de pan makkelijk schoon te maken. Voor mij is het enige nadeel dat de pan wat groter had mogen zijn.

Pluspunten

• Goede antiaanbaklaag
  • Goede warmtegeleiding

Minpunten

• Kleine kant

l**t@g**l.com 13-07-2021

Fijne handzame pan!

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Een fijne pan die ook op inductie werkt. Zeer handzaam en makkelijk door extra handvat. Gemakkelijk te gebruiken door de warmte-indicator.

Pluspunten

• Handzaam
  • Anti aanbak
  • Hitte indicator

Maarten 13-07-2021

mooie en degelijke pan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

De pan ziet er mooi en degelijk uit. Door de RVS handvatten voelt de pan ook erg degelijk aan.
Daarnaast bakt de pan prima, door de antiaanbaklaag heb je weinig tot geen boter of olie nodig. De pan is ook zeer eenvoudig schoon te maken (dit doen we bij pannen voor het bakken altijd met de hand).
Het enige nadeel dat ik ervaren heb is de grootte. Deze is aan de kleine kant voor een gezin van 4 voor een gerecht als bami.

Pluspunten

• voelt degelijk
  • strak design

Minpunten

• aan de kleine kant

Dove90 13-07-2021
  • Product gekregen

Zoek niet verder, prachtige pan!

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Prachtige pan! Qua design en gebruik geeft dit een luxe gevoel. Ligt wat zwaarder in de hand, maar dat voelt wel fijn. Pan kan ook in de oven en bakt niet aan. Groot genoeg voor 4 personen of een lekkere pasta in te maken. Dit was de pan dit ik al jaren zoek, wellicht iets aan de duurdere kant. Maar wel iedere euro waard. Iedere hobby kok is hier blij mee ;)!

• Bakt niet aan
  • Kan in oven
  • Kan opgehangen worden
  • Beste pan tot nu toe

Minpunten

• Wat aan de duurdere kant
  • Wat zwaar

Annely 11-07-2021

Mooie wokpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Supermooie wokpan. Ik gebruik hem nu enkele weken op inductie en ben zeer tevreden. Alle groenten en vlees is in korte tijd mooi bruin. Je hebt ook maar een klein beetje boter of olie nodig. Wij zijn thuis met z'n vieren en ik vind hem aan de kleine kant vooral als ik bami of nasi maak. Ik was hem met de hand af zodat hij beter blijft, dat wordt ook aangeraden.

Pluspunten

• mooi design
  • bakt niet aan

Minpunten

• aan de kleine kant

Birgit 11-07-2021

Top pan!

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Ik vind het een super pan! Bakt niet aan, makkelijk schoon te maken, bakt gelijkmatig! Echt top op inductie! Het enige nadeel is dat we niet meer kunnen stoppen met koken!

IndyPindy 08-07-2021

Super mooie rvs wok voor kleine huishoudens

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Mooi, zware rvs wok van 28 cm. De pan heeft een dikke anti-aanbaklaag en is geschikt voor alle warmtebronnen. Ik gebruik hem op gas en dat gaat prima. De pan wordt snel warm en de hitte wordt goed verdeeld. Door de goede anti-aanbaklaag heb je weinig olie of boter nodig. De ingrediënten kun je lekker door de pan scheppen. Ideaal voor kleine porties nasi of roerbak. Voor 4 personen vind ik hem echt te klein, dan kun je niet goed mengen zonder enorm te knoeien. Maar voor kleine huishoudens of porties een super fijne wok van hoge kwaliteit.

• Rvs
  • Professionele, zware kwaliteit
  • Alle warmtebronnen
  • Goede anti-aanbaklaag

• Te klein voor 4 personen

W8opmij 07-07-2021

Tefal Pierre Gagnaire lekker wokken, niet mokken.

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Ik was al lang op zoek naar een wok met een veilige extra sterke anti- aanbaklaag en natuurlijk ook geschikt voor mijn inductiekookplaat. De Tefal Pierre Gagnaire voldoet aan al mijn verwachtingen. Ziet mooi uit, groot genoeg om voor 4 personen nasi/bami of andere gerechten te wokken/bakken. Gemaakt van veilig materiaal en het eten plakt niet aan de pan vast. Na gebruik even met een sopje afwassen en het ziet er weer uit als nieuw.

Pluspunten

• Makkelijk af te wassen
  • Veilige extra sterke anti-aanbaklaag
  • Gezond bakken met weinig boter/olie
  • Geschikt voor alle warmtebronnen

Minpunten

• Niet goedkoop

Dr. DJ 06-07-2021

Fijne wokpan met een professioneel design

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire wokpan 28 cm

Ik ben blij verrast met de Tefal Pierre Gagnaire Wokpan. Hoewel de pan lekker groot is, is hij niet zwaar. Het maakt wokken daarom supermakkelijk. Wat de wokpan nog beter maakt, is de antiaanbaklaag. Hierdoor bakt niets aan, zelfs als je maar een beetje olie gebruikt. Ook is de pan makkelijk schoon te maken en meteen klaar voor het volgende gebruik. Ik kan niets anders zeggen dat dit een mooie, goedwerkende pan is. Zeker waar voor je geld.

Pluspunten

• Groot
  • Goede antaanbaklaag
  • Niet te zwaar