Tefal G26619 Natural Force wokpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G26619 Natural Force wokpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p*******@h********** 04-08-2021

Een aanrader!

Een mooie ruime pan om lekker in te wokken. Bakt goed, bakt niet aan en heeft een mooi design. Na het koken super makkelijk en snel weer schoon te krijgen.

Pluspunten

• Ruime pan

t*********@z******* 31-07-2021
  • Product gekregen

Mijn vorige wokpan was ook van Tefal. Daar ben ik jaren erg blij mee geweest. Weer heb ik voor Tefal gekozen en ga hier weer jaren van genieten!

K*********@G******** 29-07-2021
  • Product gekregen

Product bevalt enorm. Mooi design en erg makkelijk in gebruik. Wel vrij prijzig.

Luuk M. 24-07-2021

Top wok

De pan is mooi vorm gegeven en kookt erg fijn. De anti aanbak laag is een zeer goede vooruitgang, omdat er geen teflon meer in zit. De spot is ook erg fijn om snel te kunnen zien of dat de pan al op temperatuur is. Kleine minpunten voor mij zelf zijn de grootte van de pan, deze had iets groter gemogen, en dat hij relatief zwaar is. Ook jammer dat hij niet geschikt is voor in de vaatwasser, maar dat neem ik voor lief. Verder ben ik uiterts tevreden over de prestaties van de pan!!

• De warmte spot
  • Goede anti aanbak laag
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Aan de kleine kant
  • Redelijk zwaar
  • Niet vaatwasser bestendig

suusgr 24-07-2021

Fijne wokpan

Ik heb gekozen voor dit product om hoe het eruit ziet, met de coating en het houten handvat. Maar ook in het gebruik is deze wokpan erg fijn! De coating zorgt ervoor dat de pan niet snel aan bakt, ook al gebruik je niet veel olie. De thermospot is handig om te bepalen wanneer de ideale temperatuur is gebruikt om te bakken. Het handvat voelt wat bijzonder aan, maar geleidt geen warmte waardoor je dus niet je vingers brandt bij het bakken. Ik vond het jammer dat de wokpan niet in de vaatwasser kon, maar het reinigen gaat zo makkelijk dat dit niet echt een probleem is. Al met al een aanrader.

Pluspunten

• bakt niet aan
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• kan niet in vaatwasser

Evie 22-07-2021

Een prettige en veelzijdige pan

Ik ben heel blij met de mogelijkheid die ik heb gekregen om deze pan te testen. Hij is aanzienlijk beter dan de pannen die ik in huis had.

Het is een ruime wokpan, met een mooi design. Hij is niet te zwaar en makkelijk af te wassen.

De coating, die vrij is van schadelijke stoffen én versterkt met mineralen is een enorm pluspunt. Aanbakken is met deze pan verleden tijd, ook als je minder vet gebruikt om in te bakken. Ik kan er goed mee uit de voeten. Naast roerbakken, is deze pan ook zeer geschikt om bijvoorbeeld een curry of pastasaus in te maken.

Al met al een veelzijdige pan, die ik iedereen kan aanraden.

Pluspunten

• Goede coating

FelineYasmin 20-07-2021

Wat een fijne pan is dit, de tefal Wokpan!
Allereest sprak het design van de pan ons erg aan! De pannen liggen zichtbaar bij ons in de keuken dus een beetje mooi design was voor ons wel belangrijk!
Eenmaal aan het koken/wokken met de pan vallen mij een paar dingen op in positieve zin: Het thermo signal in de pan zorgt ervoor dat je precies weet wanneer de pan op de juiste temperatuur is en de anti aanbaklaag is ook erg fijn, zodat je geen aangebakken ingedrienten krijgt!
Het enige wat mij is opgevallen: de pan is redelijk hoog en met inductie krijg ik de pan niet goed tot bovenaan toe. Ik denk dat dit op gas wel goed gebeurd en dit is natuurlijk wel essentieel voor het wokken.
Al met al een fijne pan die we zeker vaker gaan gebruiken!

• Anti aanbaklaag
  • Thermo signal

Minpunten

• Met inductie wordt de pan boven niet goed warm

Mike 13-07-2021

Super mooie en handige wokpan.

Mooie wokpan voor dagelijks plezier!

De Natural Force wokpan van Tefan heeft een fraai design en een goede anti-aanbaklaag.
We zullen er zeker nog veel plezier van beleven. Het enige puntje wat wij hebben kunnen vinden is het behoud van warmte. Wanneer de pan niet op het hoogste vuur staat op het moment van ingredienten toevoegen, dan merk je dat de pan te veel warmte verliesd. Wij raden dan ook aan om de pan op hoog vuur te gebruiken en pas naar lager vuur te verplaatsen op het moment dan "pruttelen".

Verder raad ik deze pan zeker aan.
Hij is mooi, gemakkelijk in gebruik en onderhoud.

• Grote
  • Anti-aanbaklaag

Minpunten

• Warmte verlies

FritzG 09-07-2021

Design wok met speciale coating

Erg mooi design. Ideaal systeem met die thermo spot. Krasbestendig door de speciale coating en erg eenvoudig te reinigen. Super wok!

Pluspunten

• mooi design
  • krasbestendig door coating
  • thermo signal

Minpunten

• nog niet gevonden