Tefal G25538 Unlimited pannenkoekpan 25 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G25538 Unlimited pannenkoekpan 25 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

w.illiamm@live.nl 05-08-2021

Perfecte pannenkoekenpan

De pan is ideaal voor het maken van mooie bruine pannenkoeken. Door de lage rand en het materiaal van topkwaliteit krijg je mooie pannenkoeken. Ook is hij gemakkelijk schoon te maken, fijn te gebruiken en goed op te bergen. Er komen niet echt krassen op en hij verspreidt de warmte goed. Top pan!

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • materiaal
  • design

g********@z******* 04-08-2021

Fantastisch product

Onlangs mochten wij deze mooie pannenkoeken pan van zware kwaliteit testen. Mooie vormgeving. Uitstekende anti aanbaklaag. Heerlijke luchtige pannenkoeken. Zeer tevreden met deze pan.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Wordt snel heet
  • Weinig vet nodig
  • Luchtige pannenkoeken
  • Vormgeving

S.T. 28-07-2021

Hele handige pan!

Ideale pan voor meer dan alleen pannenkoeken! Fijn in gebruik, duidelijk zichtbaar wanneer de pan warm is. Anti aanbaklaag werkt perfect, kan in de vaatwasser en blijft mooi.
Kan ook prima een stukje vlees in gebakken worden.

Pluspunten

• Anti aanbaklaag
  • Thermo spot
  • Meerdere doeleinde
  • Stevig

kaj123 19-07-2021

Fijne pannenkoekenpan

Een fijne pannenkoekenpan, ligt goed in de hand, niet te zwaar.
Makkelijk te reinigen, ook geschikt om een eitje in te bakken.
Ook geschikt voor inductie.

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • lichte pan

p***********@l****** 18-07-2021

Fantastische pannenkoekpan

Een fantastische pan. Hij doet precies waarvoor hij bedoeld is. Pannenkoeken bakken! De pan is erg licht, waardoor fijn in gebruik. Daarnaast is hij kwalitatief goed. Door de dunne rand kun je de pannenkoek makkelijk omdraaien. Zeker het kopen waard.

Pluspunten

• Licht
  • Goede kwaliteit

Annemarie 16-07-2021

Geweldige aanwinst

Wat een makkelijke pan is dit ! Hij is fijn plat, met lage rand en de perfecte grootte. We gebruiken hem hier iedere dag; niet alleen voor pannenkoeken maar ook de omeletten glijden zo op je bord, zelfs zonder vetstof. Hij bakt gewoon niet aan !
In deze paar weken is dit al de meest gebruikte pan, echt een aanwinst !!

Pluspunten

• Geschikt voor alle warmtebronnen
  • Fijne lage rand

Irene 15-07-2021

Een multifunctionele pannenkoekenpan.

Een pannenkoekenpan, is dat nou wel nodig.. best veel geld voor iets met zo’n specifieke functie. Maar, mijn oude pan was krom, net als dat liedje van Jan Huigen :)
De pannenkoeken zijn heerlijk! En dan gebruik ik speltbloem en amandelmelk!
Hij is ook prima te gebruiken voor het bakken van andere kleine dingen die geen hoge rand van de pan vereisen. Roerbakken is geen goed idee, maar vis, vlees en vegetarische burgers kunnen prima!

Pluspunten

• goede anti-aanbaklaag
  • Niet te licht

wabby79 14-07-2021

Aanrader!

Mijn eerste pannenkoekenpan. Dit had ik al veel eerder moeten hebben!
Perfecte vorm en kleur pannenkoeken.
Pan warmt goed op en door goede anti-aanbaklaag weinig boter nodig. Aanrader!

Pluspunten

• Prettig in gebruik
  • Goede anti-aanbaklaag

Lie 14-07-2021

Zeker een aanrader

Fijne pannenkoeken pan. Heel handig dat die in de vaatwasser kan. En hij geeft aan dat die de juiste tempratuur heeft om te bakken. Gaat ook perfect om andere dingen er in te bakken. Geen minpunten

Pluspunten

• Kan in vaatwasser
  • Stevige anti aanbak laag

Noor de Jong 13-07-2021

Aanrader!

Echt een toppan! Pannenkoeken worden heel egaal gebakken en hebben geen zwarte plekjes meer. De pan is van wat zwaardere kwaliteit en ligt daardoor stevig op je fornuis. Mocht je net als wij vrij regelmatig een stapel pannenkoeken bakken is het echt de moeite waard om te investeren in deze pan!

Pluspunten

• Stevige, degelijke pan
  • Fijne anti-aanbaklaag

Hellen 13-07-2021

Super pan

Elke zondag is het standaard een stapel pannenkoeken voor de brunch. Met deze pannenkoekenpan is dat geen enkel probleem. De sterke Titanium coating zorgt er voor dat er weinig vet nodig is en is slijtvast voor metalen spatels en veel kaas of spek brand minder snel aan. Ook een ei bakken is een “eitje”. De rand is laag, zodat omdraaien makkelijk gaat. Met de Thermo-Signal in de bodem van de pan is te zien of deze heet genoeg is om in de bakken, de “zandloper” in het midden kleurt dan geheel rood en is niet meer te zien. Om de pan lang goed te houden, wordt geadviseerd deze met de hand af te wassen.

Lie 13-07-2021

Een aanrader

Hele fijn pan om pannenkoeken te bakken. Hij heeft een laag randje waardoor die makkelijk om te draaien is of zo op het bord te schuiven. Fijn is het thermo- signal aangeeft met de kleur rood wanneer die op juiste tempratuur voor gebruik. En wat zeker fijn is dat die in de vaatwasser kan maar ook makkelijk met de hand schoon te maken is.

Pluspunten

• Kan in vaatwasser
  • lage rand

jelle102 09-07-2021

Flippen maar

Als echte pannenkoekenfans wilden we al langer een ‘dedicated’ pannenkoekenpan. En met deze hebben we juist gekozen. Doordat je aan de rode bol perfect kunt zien wanneer de pan z’n juiste temperatuur heeft bereikt, mislukt de eerste nooit meer (al is ie ook nooit de beste ;-). Uit gewoonte gebruiken we altijd een beetje olie om de pan in te vetten, maar hij geeft wel het gevoel dat de pannenkoek ook zonder vetstof niet zou plakken. Da’s dan weer belangrijk om te kunnen ‘flippen’, wat perfect lukt dankzij het kleine randje.

Pluspunten

• Lage randje
  • Rode bol voor temperatuur

u**********@g******** 09-07-2021

Dit is een ideale pan voor het bakken van pannekoeken en eieren, doordat deze lager is dan normale koekepannen. Hierdoor kun je ze makkelijker omdraaien. Door de zandloper in de bodem die verdwijnt als de olie/boter op temperatuur is, doe je nooit te vroeg iets in de pan. Ook de anti aanbaklaag werkt fantastisch. Je hebt hierdoor maar heel weinig olie/vet nodig en het glijdt naderhand zo de pan uit. Het schoonmaken is ook fluitje van een cent. Echtveen aanrader!

Alida D 08-07-2021
  • Product gekregen

Goede pan voor lekkere pannenkoeken (en meer)

De verpakking van deze pan geeft al heel veel informatie:
De Tefal Unlimited Pannenkoekpan kan op alle verwarmingsbronnen dus inclusief inductie. De pan heeft een goede anti-aanbak en krasbestendige coating. De doorsnede is 25 cm, mooi formaat voor pannenkoeken (of een gebakken eitje, stukje vlees of vleesvervanger). De pan kan in de oven (tot 175 °C) en kan eventueel in de vaatwasser, hoewel met de hand afwassen gemakkelijk gaat (zachte spons en vloeibaar afwasmiddel) en voor wat betreft de slijtage de voorkeur heeft. Het blijkt dat de pan recycleerbaar (exclusief handvat) is.

Voor het eerste gebruik moet de pan (vanzelfsprekend) worden afgewassen, waarna de antiaanbaklaag ingewreven moet worden met een beetje olie.
Bij het bereiken van de juiste starttemperatuur voor het bakken verdwijnt de zandloper in het midden van de bodem en is de THERMO-SIGNAL gelijkmatig rood.

Pannenkoeken bakken mooi, vlot en gelijkmatig gaar.
Het opgooien en vangen gaat makkelijk, de wat scheef oplopende rand helpt hier goed bij (de pannenkoek kan niet blijven hangen aan de rand). Uiteindelijk glijdt de pannenkoek eenvoudig uit de pan op het bord.

Pluspunten

• geschikt voor alle energiebronnen
  • snel gelijkmatig op temperatuur
  • goede antiaanbaklaag

mousie1971 06-07-2021

geweldig

Deze pan is van goede kwaliteit , gemakkelijk te reinigen en niet te zwaar in de hand.

Pluspunten

• mooi disign