Tefal G25565 Unlimited wadjan 36 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G25565 Unlimited wadjan 36 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Babs 05-08-2021

De wadjan is een toppan!

Ik heb deze pan mogen testen via The Insiders. En wat een onzettend fijne pan is dit! Hiervoor maakte ik mijn eten in wokpannen, maar dat roert niet zo fijn, je gooit er al gauw wat over de rand. Bij deze wadjan heb je hier gewoon geen problemen mee. Bakt ook ontzettend fijn en is daarna heel makkelijk schoon te maken. Enige minpunt is dat de wadjan echt groot is, dus veel andere pannen tegelijkertijd is lastig. En ook is het even lastig qua opruimen.

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Ingredienten goed te roeren zonder geknoei
  • Bakt ook gelijkmatig

Minpunten

• Grote pan, met meer pannen koken is lastig
  • Door de grootte lastig op te bergen

Lisette 28-07-2021

Fijne wadjan

Zeer fijne wadjan, door de twee handvatten makkelijk te verplaatsen ook als deze vol zit. Helaas te groot voor in mijn gootsteen, mar met een beetje handigheid is de pan zo schoon.
Omdat de pan erg groot is hou ik om de pan weinig ruimte over voor andere dingen, dat vind ik het enige nadeel. Bakresultaat is prima, staat lekker stevig op mijn wokpit.

Pluspunten

• stevig
  • twee handvatten
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• past door formaat niet in gootsteen

Brocx 26-07-2021

Fijne grote pan voor flinke gerechten

Super fijne pan. Eindelijk een pan waarmee ik gerechten kan maken voor mijn gezin + vrienden en niet hoef te verdelen onder 2 of 3 pannen.

Pluspunten

• Grote pan

Minpunten

• kan niet in de vaatwasser
  • Groot voor een klein fornuis

Angron 23-07-2021

ideale wokpan

Een fijne ruime pan, ideaal om te wokken, handig in gebruik.
Makkelijk afwasbaar
Niet te zwaar van gewicht

Pluspunten

• ruime pan
  • makkelijk afwasbaar
  • ideaal om te wokken

d********@m***** 17-07-2021

Super wok

De Wadjan is een degelijke pan. Nadat je het verpakkingsmateriaal hebt verwijderd word aanbevolen om deze eerst af te spoelen en daarna met een neutrale olie (zonnebloem) in te smeren en te laten drogen. Als je dit goed doet heb je tijdens het wokken eigenlijk geen vetstoffen meer nodig, ook door de antiaanbaklaag. De wadjan word goed heet en houd ook goed zijn warmte vast, waardoor je ook echt kunt wokken zoals het moet. De Wadjan is eenvoudig te reinigen met wat water en een zachte borstel, eventueel wat keukenpapier.
Wat ook fijn is, de thermospot geeft aan wanneer de wok warm genoeg is en klaar is voor gebruik.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Houd goed warmte vast
  • Thermospot
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in beslag

Akgunn 12-07-2021

super blij mee

Super fijne pan. Eindelijk een pan waarmee ik eindelijk gerechten kan maken voor mijn gezin + vrienden en eindelijk niet hoef te verdelen onder 2 of 3 pannen. Het is een investering, maar ik ben er echt heel erg blij mee!

Pluspunten

• groot
  • makkelijk schoonmaken
  • hele goede kwaliteit

Amber 11-07-2021

Grote fijne wokpan

Wat een ontzettend fijne wokpan, hij is lekker groot, makkelijk schoon te maken en vooral handig als je voor grotere groepen iets wilt maken. Het rode Tefal icoontje midden in de pan laat duidelijk zien wanneer de pan warm is zodat je het eten er in kan doen. Wat ik vaak maak is een lekkere wok van kip, boontjes en noodles. Ook voor het koken met ze tweeën is het handig aangezien het grote overvlak ervoor zorgt dat het allemaal snel gaar is en hierdoor minder lang in de keuken hoef te staan. Ik ben blij van mijn aankoop en raad deze aan bij vrienden.

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk schoon te maken
  • robuust
  • indicatie temperatuur

Minpunten

• Geen steel

elvira88 08-07-2021

Prima pan voor een groot gezin

Ik mocht deze pan testen. Voor mij persoonlijk is de pan erg groot. Ik kan me voorstellen, dat met een gezin dit wel een hele fijne, ruime pan is. Maar bij mij op mijn fornuis, kan er geen andere pan meer naast. De pan is heel licht in gewicht. Ook oudere mensen kunnen hem dus gebruiken. Er past een hoop in en met de greepjes pak je de pan ook weer makkelijk van het fornuis. Doordat het materiaal zo dun is, vind ik de pan er wel een beetje kwetsbaar uit zien. Het eten in de pan brand niet snel aan en alles wordt goed gaar. Gewoon een prima pan dus.

Pluspunten

• lichte pan
  • brand niet aan

Minpunten

• voor mij erg groot
  • dun materiaal

Harry000 06-07-2021

Groot maar prima pan

De pan is erg groot waardoor er weinig ruimte op het fornuis is voor andere pannen. Voor eenpansgerechten is dit een prima pan. Er zit een anti kraslaag in, zelfs metalen voorwerpen maken geen krassen. Dat maakt de pan ook duurzaam. Hij kan niet in de vaatwasser (sowieso niet, vanwege de grootte!), maar is makkelijk schoon te maken en de handgrepen zijn heel fijn. Het eten wordt gelijkmatig gebakken, en dat is precies wat ik zocht. Prima pan dus.