Tefal C27238 Start & Cook pannenkoekpan 20 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C27238 Start & Cook pannenkoekpan 20 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

krisxx 20-05-2021

ze worden echt mooier

Bakte me pannenkoeken altijd gewoon in een koekenpan maar mocht deze pan testen en wat blijkt !
Hij is echt handig !!! De pannenkoeken met deze pan waren mooier, dunner (als ik dat wilde) en makkelijker te draaien doordat hij laag is. Al met al een goede pan. Het is net dat je zonder kunt maar
als je hem hebt (ik nu) ben ik er wel heeel blij mee . Ik vind trouwens wel dat hij met boter makkelijker bakt dan met olie, dat loopt toch wel snel naar buiten. (ik kook op gas overigens).
Ik blijf hem gebruiken en ook een leuk kado om te geven voor de pannenkoeken liefhebbers :-)

Pluspunten

• makkelijk keren
  • mooi formaat
  • snel warm

Minpunten

• olie loopt snel naar buiten

Marian 04-05-2021
  • Product gekregen

Ideale pannenkoekenpan

Een geweldige pan , speciaal voor crêpes en pannenkoeken als de rode stip midden op de pan van kleur veranderd dan is de temperatuur goed om te beginnen met bakken , de pan is niet zwaar en heeft een lage rand , waardoor het omdraaien (omhoog gooien ) heel makkelijk is De speciale bodem zorgt ervoor dat de warmte zich over de bodem verspreid , waardoor de koek mooi egaal gelijk van kleur wordt en zelfs de eerste pannenkoek lukt Ook koekt of plakt de koek niet aan de bodem , appels of ander fruit onder de pannenkoek plakt niet aan de bodem ook spek laat makkelijk los zodat er mooie gave pannenkoeken ontstaan Het schoonmaken van de pan gaat erg makkelijk Ik maak hem schoon met warm water en wat afwasmiddel , maar de pan is ook geschikt voor de afwasmachine De pan is geschikt voor alle warmtebronnen Ik ben heel blij met deze pan en raad hem dan ook aan

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Geschikt voor alle warmtebronnen

Dennis21 04-05-2021

Fijne pan!

Deze pan speciaal om pannenkoeken te bakken is ideaal. Ik ben geen keukenprins, maar bak wel de pannenkoeken voor de kinderen. Hij ligt fijn in de hand, niet te zwaar. De lage rand is ideaal om de koeken om te draaien. Zelfs als er appel en krentjes in zitten lukt dit nog prima! De koeken worden mooi egaal bruin, en helemaal fijn dat de pan goed de warmte geleid, daardoor zijn ze zo klaar en sta je niet uren te bakken!
Schoonmaken is door de fijne antiaanbaklaag ook zo voor elkaar, een natte doek met wat sop en even er door heen en hij was al schoon!

Pluspunten

• Handig door lage rand
  • Geleid warmte goed

Smit 03-05-2021

Heerlijke pannenkoeken

Erg blij met deze pannenkoekpan. Het is zware pan, je merkt hieraan de kwaliteit. De pannenkoeken bakken niet aan. En er komen luchtige pannenkoeken uit deze pan.
Makkelijk schoon te maken. Al met al een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• stevig
  • Pannenkoeken bakken niet aan.

Melle 03-05-2021

prima pannenkoekenpan, precies wat je wilt!

Precies wat je verwacht: een goede pan die pannekoekenbakken heel eenvoudig maakt. Geen aanbaksels en toch altijd een mooie lichte bruine kleur. Ook heel geschikt om een eitje in te bakken.

Pluspunten

• goed bakresultaat
  • eenvoudig afwassen

Minpunten

• geen

hmmarjon 02-05-2021

Ideale pan, ik kan niet meer zonder!

Ik gebruik deze pan nu zo’n twee maanden en heb al snel een tweede gekocht om tegelijk te gebruiken. De pan is superlicht en dun en daardoor makkelijk te hanteren en op te bergen. De pan heeft een fantastische antiaanbaklaag waardoor de pannenkoek moeiteloos uit de pan schuift of omgekeerd kan worden. Met deze pan, kunnen je pannenkoeken bijna niet meer mislukken!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Goede antiaanbaklaag

Vesho 26-04-2021

Een pan die als doet

De pan is perfect voor het maken van pannenkoeken en crêpes maar ik gebruik hem ook veel voor Indiase pannenkoeken gemaakt met rijst (dosa) en plattebrood (chapati en roti’s). Het warmt snel en gelijkmatig op. Ik heb een gladde afwerking kunnen bereiken op zowel natte als droge plattebroden en pannenkoeken. Zeer tevreden met de aankoop.

Cynnie89 25-04-2021

Geweldige anti-aanbakpan

Nog niet eerder had ik een echte pannenkoekenpan, maar wat een uitkomst is deze! Hij is super licht, makkelijk in gebruik en bakt dus niet aan! Door de tefalspot in het midden weet je wanneer de pan op de juiste temperatuur is en bakken maar! Dit is trouwens super snel en de eerste pannenkoek lukt gelijk! Dit lukte dus nooit in de pan die ik normaal gebruik. De pan is anti aanbak, maar ik vind een klein kontje boter wel lekker en goed voor de kleur van de pannenkoeken. De lage opstaande rand vond ik spannend vanwege de flip. Ik was bang dat dit moeilijker zou zijn dan in de koekenpan, het tegendeel was waar! De pan in geschikt voor alle warmtebronnen, waaronder inductie en gas! Had ik deze pan maar veel eerder ontdekt. Super positief en dit is een blijvertje.

Pluspunten

• Te gebruiker op alle warmtebronnen
  • Warmtespot
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooi design en licht!

Narub 21-04-2021

Kan niet mislukken

Zeer fijne pan, door de dunne bodem is de pan snel warm en het maakt het bakken erg makkelijk. Door het formaat ook goed op te bergen. Ook geschikt voor het bakken van brood, bijvoorbeeld flatbread.

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk bakken

Iris 21-04-2021

Handig voor heerlijke pannenkoeken

Deze pan heb ik mogen testen en het resultaat viel (letterlijk!) in de smaak! Licht in gewicht en lage rand, daardoor makkelijk in gebruik. Goede maat en weinig vet nodig door de anti-aanbaklaag. Helaas wel kwetsbaar, na bezorging was de rand ingedeukt dus denk dat als je m een x laat vallen dit ook zo zou kunnen. Maar een hele fijne toevoeging aan mn pannen die we zeker nog vaak gaan gebruiken!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Plakt niet
  • Snel schoon

Minpunten

• Kwetsbaar

rosaatje 21-04-2021

Had ik veel eerder moeten aanschaffen!

Nu ik net nieuwe koekenpannen heb, kwam het testen van deze speciale pan voor pannenkoeken heel goed uit! Speciaal een pan voor de pannenkoeken.
Met de normale koekenpan bleef er altijd boter/olie aan de zijkanten zitten die dan helemaal inbrandde, en dat wilde ik mijn nieuwe koekenpannen niet aan doen.
Had ik deze maar veel eerder gekocht.
Hij is erg makkelijk in gebruik, de rode spot wordt na ongeveer 1/1.5 minuut rood zodat je weet dat de pan klaar is.
Klein beetje boter of olie er in ( ik meng het altijd) en dan een soeplepel pannenkoeken beslag in de pan. Hij is ligt in de hand zodat je goed het beslag kunt verdelen over de pan. Om flippen gaat erg handig door de lage rand, zelfs de appel pannenkoek lukte daarom super.

Ik heb hem goed laten afkoelen en daarna met de hand afgewassen wat heel erg makkelijk ging, en ...geen olie randen meer aan de binnenkant van de pan! Top product! Nu hopen dat hij met de juiste behandeling lekker lang mee gaat

Pluspunten

• niet te zwaar in de hand
  • lage rand voor makkelijk omdraaien
  • Makkelijk en snel schoon te maken
  • Rode hotspot voor aangeven of hij warm genoeg is

Denise 19-04-2021

Een hele fijne pannenkoekpan!

Wat een heerlijke pannenkoekpan. Brandt niet aan en door het lage randje zijn de pannenkoeken makkelijk om te draaien. De pan is ook goed bruikbaar voor andere recepten. Naast gewone pannenkoeken heb ik er al bananenpannenkoekjes in gemaakt en een eitje in gebakken. Hij is makkelijk schoon te maken, even omspoelen en doekje erdoor heen en klaar. Kortom toppan!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • makkelijk schoon te maken
  • brandt niet aan

RobBernard 19-04-2021

Een goede pan om uiteraard pannenkoeken in te bakken, maar ook een omelet, hamburgers, et cetera. De pan is handig in gebruik en weegt haast niets. De pannenkoeken zijn in een mum van tijd klaar, mede door de lage opstaande rand.

Pluspunten

• Laag in gewicht
  • Lage opstaande rand
  • Neemt weinig ruimte in

RichardSp 18-04-2021

Echt anti aanbak pannenkoeken bakken

Pannetje aangeschaft voor de pannenkoeken maar ook kleine pancakes, eitje bakken of een hamburger gaat uitstekend. Wat opvalt is dat het helemaal niet kan aanbranden. De pannenkoek is zo in de lucht om te draaien en heerlijk egaal gebakken en bruin. Erg blij mee!

Pluspunten

• Mooi
  • Compact/laag
  • Anti aanbak

CindyvanH 17-04-2021

Nooit meer aangebakken pannenkoeken

Een pannenkoekenpan waarin de pannenkoeken nooit meer blijven plakken. Zonder teveel vet toch een goede pannenkoek. Ideaal voor kinderfeestjes. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Perfect formaat
  • Koken zonder vet

Inge 17-04-2021

Geweldige pan

Ik mocht deze pannekoekenpan testen en hij doet alles wat ik er van verwacht had.
De pan is licht in gebruikt en gemakkelijk schoon te maken en hij neemt weinig ruimte in, in mijn pannenlade.
Ik heb hem gebruikt op mijn inductiekookplaat en hij warmt super snel op en dit kun je volgen door de rode stip in het midden van de pan.
Ik moest zelfs de warmte bron terug zetten zo snel ging het bakken van de pannenkoeken.
Waarbij de eerste pannenkoek bakken altijd mislukte in een gewone koekenpan was het bij deze pan een appeltje eitje.
Wij bakken nooit gewone pannenkoeken maar altijd met spek en kaas of met appel of ander fruit maar ook dit was geen probleem met deze pan.
Ik ben om en helemaal blij met deze pan.

Pluspunten

• Wordt snel warm
  • Licht in de hand

Joyce Rutter 16-04-2021

Goede kwaliteit

Deze pannenkoekpan heeft een stevige bodem waardoor pannenkoeken perfect gaar worden zonder te donker te worden. Makkelijk te hanteren en niet te zwaar. De warmte wordt goed verdeeld en de pannenkoeken liggen goed los in de pan. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Stevig
  • Warmte wordt goed verdeeld