Tefal Family Day wokpan 28 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Family Day wokpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Desteney 25-05-2021

Geweldige wokpan

Geweldige pan. Snel warm kan veel in en het zeer lichte gewicht maakt hem uiterst gemakkelijk in het gebruik.

Sabine88 17-05-2021

Kopen die wok

Wat een super wokpan is dit, goed hanteerbaar wat de meeste wokpannen niet zijn. De anti aanbaklaag is top. Ik wil. nooit geen andere wokpan meer

Pluspunten

• Anti aanbaklaag
  • Licht gewicht
  • Goed formaat

Dientje 07-05-2021

Zeker een aanrader

Nooit eerder heb ik zo'n lichte wokpan gehad. Hij is heerlijk in het gebruik, zeker voor mensen met een lichamelijke beperking. Daarnaast wordt de Tefal Family Day wokpan heel snel warm, wat natuurlijk wel zo prettig is als je staat te koken. Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Licht
  • Wordt snel warm
  • Makkelijk in gebruik
  • Groot

angelz1983 04-05-2021

Aanrader deze Wok

Dit is de ideale wokpan voor een gezin. Lekker groot, goed schoon te maken en lichtgewicht. Ik heb vaak last van mijn handen en met deze pan is het fijn dat hij niet te zwaar is waardoor hij goed handelbaar is. Je kan er veel in kwijt en hij wordt lekker warm. Hier met een gezin met 2 kinderen 2 ouders blijft er altijd wat over. ik maak dan altijd net ietsje meer zodat we het in kunnen vriezen en een andere keer een makkelijk maaltje kunnen warm maken in deze wokpan en weer lekker kunnen eten. Een goede pan om veel lekkere maaltijden in te kunnen bereiden.

Pluspunten

• thermospot
  • Lekker groot
  • anti aanbaklaag
  • goed schoon te maken
  • licht gewicht

Samindra 03-05-2021

Ligt erg fijn in de hand

Super fijne wok! Lekker hoge rand, ligt goed in de hand en fijne anti-aanbaklaag.
Als de stip verkleurd, wokken maar! Wil niks anders meer!

Pluspunten

• hoge rand
  • fijn in de hand
  • stip en anti-aanbaklaag

Minpunten

• geen

Bianca 29-04-2021

Goede fijne pan, voelt licht aan

Goede fijne pan, bakt in principe alles wat ik er tot nu toe in gedaan heb allemaal vrij snel goed en bruin. De pan zelf is beduidend lichter dan mijn vorige wokpannen, terwijl hij even groot is. Ik ben blij.
De thermospot werkt helemaal prima en afwassen is totaal geen probleem.
Minpunt is dat ik wat meer moeite heb met omhusselen, ligt regelmatig wat naast helaas. Dus even opletten.

Pluspunten

• Licht
  • Bakt goed bruin

Minpunten

• Omhusselen is minder fijn

Anneke 24-04-2021

Fijne wok pan, makkelijk in gebruik

Het grote voordeel van deze wokpan is dat hij lekker hanteerbaar is. Hij is niet te zwaar, wat andere wokpannen nog wel eens zijn. De anti-aanbaklaag werkt erg goed. De rode spot kleurt snel aan, waardoor je niet lang hoeft te wachten om hem te gebruiken. Hij is ook makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Anti aanbak laag
  • Thermo spot
  • Goed hanteerbaar
  • Makkelijk schoon te maken

Angela 21-04-2021

Prima wokpan

Deze wokpan heb ik nu ruim een week in gebruik en het bevalt erg goed! Bij het wokken is het belangrijk dat de etenswaar gelijkmatig wordt verwarmd, dat is zeker het geval bij deze wok! Dankzij een stevige anti-aanbaklaag wordt wokken een peulenschil, net als het afwassen ervan trouwens. Voor de hele familie is in no time een gerecht op tafel gezet, letterlijk, want de pan is licht en makkelijk te verplaatsen. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Prima!!!

Pluspunten

• licht (gewicht)
  • goede grootte
  • anti-aanbaklaag

Minpunten

• geen

Snoeppie 17-04-2021

Wokpan

Mooie lichtgewicht wokpan , anti aanbaklaag waardoor er niets aan bodem of wand plakt . Voor 4 personen ruim genoeg om een maaltijd in te beteiden . Schoonmaken is een fluitje van een cent . Is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk en snel schoon
  • Eten koekt niet aan bodem of wand

Natalie 17-04-2021

super pan

Ik mocht van Tefal deze pan testen. Ik ben blij dat ik hem heb mogen testen. Als k hem zou zien in de winkel za ik hem niet hebben gekocht. Hij oogt namelijk best klein. Maar er gaat dus verrassend veel in. Hij is lekker licht van gewicht en hij maakt makkelijk schoon.

Pluspunten

• licht gewicht
  • snel warm

JMA12 16-04-2021

Top wokpan!

Ik heb deze wokpan mogen uitproberen via The insiders. Ik ben heel erg te spreken over deze pan. Hij is lekker diep/ruim. Er kan genoeg voedsel in en het eten plakt ook niet vast aan de pan. Kortom ik vond dat het eten snel bereid was. Aanrader dus!

Pluspunten

• Ruim
  • Eten wordt snel gaar.
  • Plakt niet vast aan de pan.