Tefal H85222 Nordica steelpan - 1,4 L - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal H85222 Nordica steelpan - 1,4 L - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

h*************@g******** 04-08-2021

Toppan

Het is een heel fijne pan. Ik heb hem voor heel veel doeleinden gebruikt. Koken en braden. De deksel is plat heel handig in de vaatwasser. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Voor meerdere doeleinden te gebruiken
  • Plat deksel

Romana88888 19-05-2021

Fijne handige pan

Fijne pan van goed materiaal. De afgietdeksel is erg handig, het scheelt tijd en het scheelt een vergiet vies maken.

Anja Gustke 04-05-2021

Topper

Tefal Nordica steelpan met deksel.
Het eerste wat opvalt is dat de pan best zwaar is.
Bij het afgieten waarbij je dus aan beide zijkanten een zeef heb zitten en een afgietstukje in de pan wat ervoor zorgt dat je je niet verbrandt maar ook dat je goed kan afgieten. het gewicht is het enige wat zwaar kan zijn als je lichte pannen gewend bent. Maar dat is ook het enige minpunt.De prijs is ook zeker goed en niet te duur als je ziet wat voor kwaliteit je ervoor terug krijgt.
De pan hebben een strak design en warmt snel op. Door het glas wat in de deksel zit kun je mooi alles in de gaten houden zonder warmte te verliezen. Tefal heeft goed nagedacht over duurzaamheid,
Helaas kun je de deksel niet op de pan zelf kwijt. Dus houd je een nat aanrecht.

Pluspunten

• Deksel
  • Afgietgleuf

RZoet 04-05-2021

Super fijne pan!

Wat een super pan is dit. Ziet er onwijs mooi uit en is handig te gebruiken op een gaswarmtebronnen. De gaatjes in de pan zijn ideaal, op deze manier kan je super makkelijk alles afgieten. Het is fijn dat er een glazen deksel op zit, hierdoor kan je goed in de gaten houden wat er in de pan gebeurt. Het is prettig dat de deksels plat zijn hierdoor kan je de pannen makkelijk opbergen en opstapelen in de kast. Er staan handige maten in de pan vermeld zodat je goed de juiste hoeveelheid kunt gebruiken.

Pluspunten

• Fijne afgiet gaatjes

Justley 02-05-2021

Mooie pan

Ik vind het hele mooie design pannen. In de gebruiksaanwijzing stond op twee plekken een zin in een vreemde taal. Het is voor mij niet duidelijk of je alleen de binnenkant moet invetten bij de eerste gebruik of ook de buitenkant. Ik heb de pannen eerst schoongemaakt en daarna de pannen ingevet. Na het invetten van de pannen was het keukenpapier helemaal zwart. Het staal vind ik erg mooi en van zeer goede kwaliteit.
Ik vind aan één kant afgieten al genoeg. Voor mij hoeft het niet aan beide kanten te zitten. Want de opening vind ik best groot. Hierdoor verlies je relatief veel warmte bij het koken en duurt het langer voordat het kookt. Hiermee vind ik niet zo duurzaam en niet zo goed voor het milieu.
Ik vind de glazen deksel heel handig omdat ik kan zien wanneer het kookt. Vroeger had ik een stalen deksel en moest ik elke keer de deksel optillen om te kijken of het kookt. En elke keer verlies ik warmte maar nu hoeft het niet meer en kan ik het zien.

Pluspunten

• Mooi metaal
  • Bijzondere deksel

Minpunten

• Aan 2 kanten een opening waardoor warmer verlies

Liesbeth 02-05-2021

Pan met een mooi design!

Een mooie designpan die wel op mijn fornuis mag blijven staan. De platte glazen deksel met de handgreep maakt dit design uniek De pan heeft een schenktuitje en een extra randje met gaatjes om het deksel zodat je zonder verder hulpmiddelen makkelijk kan afgieten. En de steel wordt niet heet!
Enig nadeel is dat de deksel door het randje wat minder goed in de vaatwasmachine past.

• Handgreep wordt niet heet
  • Makkelijk schenken en afgieten
  • Glazen deksel

Minpunten

• Minder makkelijk in de vaatwasser

Gouda2014 02-05-2021

Mooie en handige pan

De pan is snel warm en bruikbaar voor allerlei producten. De jus in de pan is erg makkelijk te schenken aan tafel zonder dat het knoeit/drupt. Het afgieten van de producten zoals pasta en rijst werkt als een trein door de vergietgaatjes aan de zijkant. Je kan 2 kanten kiezen, de grote gaatjes voor de pasta of groente bijvoorbeeld of de kleine gaatjes voor de rijst. De pan kookt niet snel over doordat er voldoende luchtgaten zitten aan de zijkant van de deksel. Het is een mooi pannetje met maatindicator in de pan voor handig gebruik.
Schoonmaken gaat erg makkelijk alleen blijft er in de dekselrand water zitten wat je er niet uitkrijgt. Dit is geen mooi gezicht na verloop van tijd dus een nadeel. Na het koken van een ei blijven er resten in de rand van de pan achter welke moeilijk zijn te verwijderen. Het handvat word warm tot heet en de deksel als je de pan op een te grote pit van het gasfornuis zet.

Pluspunten

• Grote en kleine afgietgaatjes in de deksel
  • Handige schenktuit
  • Maatindicator in de pan
  • Schenken zonder te knoeien

Minpunten

• Waterresten in de rand van de deksel
  • Handvaten worden warm/heet bij grote pit (gas)

Marcello 29-04-2021

Mooie en gebruiksvriendelijke pan

Ik vind dit een prima pan, een mooi model. Niet te zwaar en goede handgrepen. Ik gebruik deze pan op gas en de handvatten worden niet heet en dat is echt fijn! De maattabellen aan de binnenkant zijn echt handig, net zoals de schenktuitjes aan beide kanten van de pan. De glazen deksel is voorzien van gietroosters, wat het afgieten heel erg makkelijk maakt. Deze zijn ook nog eens zo geconstrueerd dat ze tijdens het afgieten niet makkelijk ervan afvallen. En geen gedoe meer met een vergiet. Hiernaast zien deze pannen er mooi en strak uit en hebben een heel goed prijs. Gewoon een aanrader!

Pluspunten

• Prachtige vormgeving
  • Goede handgrepen
  • Schenktuitjes aan beide kanten

Esther 29-04-2021

Super fijne pan, handige deksel waar je door heen kan kijken, ideaal bij het koken! Het enige nadeel
Is dat ik een bora afzuiger heb en er 2 “uitgangen” zijn waar de stoom uit komt waardoor je hem niet kan draaien richting de Bora afzuiger! Verder een top pan

Pluspunten

• Glazen deksel

Minpunten

• Niet handig bij een Bora

EdwinvanderR 22-04-2021

Mooie steelpan

Een ideale pan voor een alles. Mooie steelpan en ideaal dat de deksel ook als vergiet is te gebruiken. De pan is vrij zwaar dus dat is wel even wennen in het begin. Echt een aanrader. Pan doet het perfect op incuctie en wordt over de hele pan goed warm. De steel blijft koel

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Handige deksel

hgjansen 16-04-2021

mooi pan ligt goed in de hand

Een mooie goed in de hand liggende pan. Mooi plat deksel. In de vaatwasser goed tussen de borden te zetten. De bodem is leker dik waardoor het voedsel niet aanbrand.

Pluspunten

• dikke bodem
  • mooi plat deksel

Minpunten

• nog niet gevonden