Tristar VS-3920 Digital Slowcooker - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Tristar VS-3920 Digital Slowcooker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Alex 28-01-2021

Fijn ding, heerlijke stoogpotten

We gebruiken deze slowcooker best vaak. Je bereidt (‘s ochtends of begin middag) een gerecht voor en dit apparaat doet daarna de rest. Je hebt er verder geen omkijken meer naar. Stoofvlees (rund, kip, spareribs) wordt heerlijk gaar. Groenten zoals wortel, sperziebonen, ui of stukjes aardappel houden daarentegen juist een heel lekkere bite, ook na langdurig stoven. Ieder nieuw gerecht is steeds weer een aangename verrassing. Opscheppen en genieten.

De slowcooker is vrij groot. Je kunt er dus flinke hoeveelheden in bereiden.
Met een beetje zoeken vind je echt de heerlijkste recepten. Een klein kookboekje erbij zou leuk geweest zijn.

Twee kleine kanttekeningen:
1. het afdrogen van de glazen deksel is wat lastig. Er blijft condens en soms ook kookvocht onder de handgreep zitten. Evt. kan de schroef worden losgedraaid
2. Bij de documentatie ontbreekt informatie over het elektrisch verbruik. Dit schijnt erg laag te zijn. Deze informatie komt echter van een onbekende bron en is dus ook niet te toetsen.

Pluspunten

• Fantastische kookresultaten
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Deksel wordt vochtig onder de knop
  • Minimale documentatie