de Buyer Mineral B Element - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de de Buyer Mineral B Element op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Xativa 04-10-2012
Geschreven voor: de Buyer Mineral B Element

Ik heb deze pan al een paar jaar. Helemaal van gietijzer. Wel ff inbranden. Liefst met aardappelenschillen,maar gewoon ff met olie insmeren en dan laten branden is ook goed. Kijk ff op youtube typ in de buyer en je vind filmpjes hoe je het kunt doen.
Mijn vriend had trouwens per ongeluk deze pan in de afwasmachine gegooid. Ik dacht die kan ik weggooien. Gevraagd aan Pannenland wat ik moest doen en moest hem opnieuw inbranden. En de pan werk weer als vanouds. Geen afwas gebruiken wel water en een afwasborstel moet volstaan. Als het goed is heb je deze pan je leven lang. Hoe donker de pan wordt hoe minder de boel aankoekt. Heb nu een grillpan van de Buyer besteld. Ook een gietijzeren. Kijken hoe deze is. Laat ik binnenkort wel eens weten.

flkemper 21-11-2016

dit zijn inderdaad geweldige pannen. let wel op dat je er de tijd voor neemt om hem goed in te branden, dan heb je voor de rest van je leven een uitstekende pan. Gebruik bij het afspoelen nooit en te nummer afwasmiddel of een schuursponsje!! Als je hem goed inbrandt zal hij nooit en te nimmer aanbakken. afspoelen met warm water, goed afdrogen, klaar voor het volgende gebruik.