Fissler Maxeo Comfort

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fissler Maxeo Comfort op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ArmandH 08-04-2016

Degelijke uitziende pan met een beperkte levensduur

Geschreven voor: Fissler Maxeo Comfort

Deze pan (complete set comfort gekocht) voor veel geld in de veronderstelling dat we hier een aantal jaren mee vooruit kunnen, op de diverse duitse sites al gelezen dat er na verloop van tijd problemen konden ontstaan met de anti aanbaklaag waar Fissler vervolgens geen garantie op geeft, we hebben met plezier van deze (zware) pan bijna 1,5 jaar gebruikt gemaakt waarna alles in iedere pan aanbakte terwijl de bodem perfect was, nog geen krasje te bekennen, vervolgens claim je garantie op dit onderdeel en Fissler is dan niet thuis om enigerlei te vergoeden. In het verleden altijd met jamie Oliver (tefal) gebakken en hier verschillende malen ook problemen met de anti aanbaklaag gehad, waarbij tefal niet moeilijk deed en een nieuwe pan leverde.Een goede tip voor iedereen die met inductie kookt, koop goedkopere pannen die je telkens om het jaar vernieuwd , scheelt een hoop ergernis met dure pannen waarbij een fabrikant standaard geen garantie geeft