Tefal OF2658

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal OF2658 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Numiah 01-06-2013

Slecht apparaat.
Bij het minste geringste wat er aan vloeistof verlies valt, door het missen van een bakplaat, valt alles direct op de gloeispiraal.
Gevolg, grote stinkende rookwolken...
Lampje om gehaalde temperatuur aan te geven inmiddels als defect.
Het belletje van de timer is zo zacht dat je het alleen maar hoort als je naast de oven staat. Je moet dus zelf nog een kookwekker zetten.

derkr 18-02-2012
Geschreven voor: Tefal OF2658

Sinds enkele maanden in bezit omdat de combimagnetron een slechte ovenfunctie had. Ik zou deze oven niet aanraden om twee redenen:
- teveel temperatuurverschil in de oven: de ene helft van een taart wordt bruin, de andere helft (aan de deurkant) blijft bleek, waarschijnlijk door een grote openstaande kier van de deur
- veel werk om schoon te maken: komt door afwezigheid van een lekbak, daardoor druipt alles direct op de bodem van de oven, de volgende keer zorgt dat voor enorme rookontwikkeling

Eef28 12-07-2011
Geschreven voor: Tefal OF2658

Ik was op zoek naar een oven om vooral taarten en andere ovengerechten in te maken. Onze combi-magnetron was hier niet echt geschikt voor.

Heb er intussen 1 cake en 2 appeltaarten in gebakken en het oventje werkt echt super!
Hij verwarmt snel voor en de bediening is erg duidelijk.
De oven wordt erg warm, dus zorg er wel voor dat hij vrij staat.
Ben erg tevreden mee en raad deze zeker aan!