Inventum OV606CS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 69 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum OV606CS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

j**n@h**l.nl 11-01-2024

bevalt erg goed maar jammer groot minpunt gebroken deurveer

Geschreven voor: Inventum OV606CS

er zijn onderdelen lampjes roosters spit en deuren te koop maar een deurveer de je nodig hebt omdat anders de deur naar beneden valt ontbreekt hier heel erg aan

Pluspunten

• werkt goed

Minpunten

• deur valt omlaag door gebroken deurveer

m********@g******** 05-05-2023

Zeker geen aanrader

Geschreven voor: Inventum OV606CS

een waardeloos apparaat, haalt de temperatuur niet en Inventum is gewoon een halsstarrig bedrijf in verband met de garantie

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Haalt de temperatuur niet
  • Slechte service

Carla 19-02-2023

super apparaat

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Voor de prijs , 5jaar garantie, mooi apparaat om te zien en vooral makkelijk te bedienen,geruisloos en mooi groot en licht vanbinnen, zodat je tussendoor als je kijkt ook fatsoenlijk wat ziet. toppie

Pluspunten

• geruisloos
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen

h************@g******** 14-09-2022

Wanproduct

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Het oventje voldeed prima tot dat hij na 28 mnd volledig op hol sloeg. Hij stond ingesteld op 150° en de losse thermometer gaf 280 aan (max) alles was verbrand. Inventie gaf ons te kennen "jammer, koop maar een nieuwe en breng deze naar de milieustraat".
Jammer de oven is zeer weinig gebruikt 50x. Aanbod voor een nwe thermostaat was niet mogelijk.
Hoezo, weggooimaatschappij.

Pluspunten

• Compact, makkelijk te bedienen.

Minpunten

• Gevaarlijk

l**********@g******** 04-07-2022

Fijne oven

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Ik heb specifiek voor deze oven gekozen, omdat ik van iemand anders weet dat hij stil is. Hij is groot genoeg voor bijvoorbeeld een standaard taartvorm en er kan ook een grote schaal in, wanneer ik iets maak voor 4 of 5 mensen.
Fijne oven voor deze prijs, alleen jammer dat mijn vorige oven snel stuk is gegaan. Reparatie was niet mogelijk, dus binnen korte tijd een nieuwe moeten kopen. Hopelijk gaat deze langer mee, verder heel tevreden! Ik was bewust op zoek naar een stille oven.

niet fuctionerende thermostaat

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Slecht apparaat komt niet op temperatuur gaat maar tot 160 ongeveer.
Ik heb hem overgenomen van iemand dus weggegooid geld helaas

Pluspunten

• niet ontdekt kan er niks mee

Minpunten

• slechte thermostaat

Pureve 07-02-2022

Een betere kan je niet krijgen , kopen wel

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Ik vind het product de beste die de laatste jaren gekocht heb ,hij wordt snel warm , heeft een goede eind temp en is lekker ruim .
De beste inventum heb er drie gehad de andere hadden allen een temp probleem .

Pluspunten

• Lekker warm
  • Groot
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Geen boekje met mogenlijkheden
  • Wat doe je met alle standen

Gerwin 30-01-2022

Valt uiteindelijk toch tegen

Geschreven voor: Inventum OV606CS

In het begin denk je, wauw wat een mooie en fijne grote oven. Na een paar weken denk je alleen maar wat een mooie grote oven. De oven lijkt snel op temperatuur te komen, maar als je het na meet komt het amper boven de 200 uit (terwijl je 220 hoopt).

Pluspunten

• groot
  • goedkoop

Minpunten

• temperatuur te laag

Makita 23-11-2021

Valt tegen, had er meer van verwacht na alle goede reviews.

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Ik heb deze gekocht na het lezen van de vele goede reviews. Was op zoek naar een grote vrijstaande oven.
Ik was zeer verast over de grootte. SUPER!
Jaren heb ik een fijne inbouwovens gehad, maar helaas door verhuizing was inbouw niet meer mogelijk, dus op zoek naar een vrijstaande.

Heb hem nu 2 jaar in gebruik en ik moet zeggen dat hij best tegenvalt. Voor een broodje opwarmen is hij prima, maar daar houdt het dan ook op.
ik herken weinig van wat er in de reviews geschreven wordt. Misschien heb ik gewoon pech?

De temperatuur is niet constant.
Voor gerechten moet ik vaak veel langer uittrekken om iets te bakken. Komt soms meteen een half uur baktijd extra bij.
Als iets op 180 graden gebakken moet worden moet ik hen altijd op 200 graden zetten,
Oven gaat maar tot 220 graden, maar haalt dit niet.

Helaas voor mij geen aanrader en ben ook op zoek naar een andere oven. Maar dat is nog geen makkelijke opgave.

Pluspunten

• Grootte!
  • Verschillende hoogtes
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Temperatuur niet constant.
  • vaak haalt hij de 220 graden niet
  • lange baktijden

a***********@z******* 29-08-2021

Teleurstelling

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Ik had een kleine Inventum oven die het goed deed maar wilde een grotere. Dat werd de OV606CS.
De eerste teleurstelling begon met het installeren: ik kreeg het rooster er niet in. Nee, want dat moet omgekeerd en met een bocht in de oven worden geschoven. Dat is een veiligheidsmaatregel volgens de verkoper. Maar nu moet je het rooster omhoog kieperen om het in de oven te schuiven en glijdt je pizza er af. Heel onhandig. Onbegrijpelijk. Dan volgt het verdere gebruik: de pizza! Ik had dezelfde gemaakt als de laatste keer in de kleine oven, zelfde ingrediënten, dus zou goed kunnen vergelijken.
Ik zette de thermometer in de oven bij het opwarmen: hij werd wel 240 graden warm i.p.v. de maximale 220. Maar toen de pizza er eenmaal in stond werd hij niet heet genoeg. De groente werd niet gaar, de Mozzarella liep niet uit en ik had 'm al langer laten staan... Later de oven weer opgewarmd voor een laatste stuk pizza, meting voorverwarmen 240, pizza en afgekoelde thermometer de oven in en toen duurde het 11 minuten om tot 210 graden te komen: een voorverwarmde oven die alleen een kwart pizza moest opwarmen. Een lege oven wordt goed heet, maar zodra er wat in staat haalt de oven de vereiste temperatuur niet. Teleurstelling alom.

Pluspunten

• Lekker ruim

Minpunten

• Rooster niet normaal te gebruiken
  • Komt niet goed op temperatuur

v*******@p******** 01-08-2021
Geschreven voor: Inventum OV606CS

Geldige ruime oven ,houd temperatuur constant en bakt super goed heb een van de moeilijkste surinaamse taarten erin gebakken engris boroe waarbij een stabiele temperatuur belangrijk is anders zakt hij in elkaar en dat is super ged gelukt in deze oven

j*****@h****** 29-07-2021

prima oven

Geschreven voor: Inventum OV606CS

deze oven doet geheel aan de verwachtiging die je van dit product mag verwachten

Pluspunten

• begrijpelijk in gebruik
  • gemakkele bediening

Minpunten

• geen
  • niet gevonden

EV 26-05-2021

Grote vrijstaande oven

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Fijne grote oven. Is snel op temperatuur en je kunt er makkelijke 2 pizza's naast elkaar in bakken. Het spit heb ik nog niet gebruikt, wel leuk dat het kan.

Dick van Kampen 23-05-2021

hete lucht oven

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Deze ruime oven is heel erg geschikt voor het maken van ovenschotels. Hij is erg handig in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Hans 18-05-2021

warmte aanduiding klopt niet

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Goeie oven, mooi formaat, simpele bediening. Thermostaat klopt echter niet. Bij aangegeven 220 graden kwam de temperatuur niet hoger dan 160. Ik heb de rem van de thermostaat gehaald, die draait nu door het maximum heen. Nu haalt de oven 230 graden en misschien wel meer.

Pluspunten

• simpele bediening
  • goed formaat

Minpunten

• thermostaat klopt niet

Sanino 22-03-2022

Beste Hans, kun je aangeven hoe je de rem van de thermostaat eraf hebt gehaald? Ik heb hetzelfde probleem, oven wordt niet warmer dan 170 graden

F 09-05-2021

Fijne oven

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Fijne oven die goed werkt en makkelijk in de bediening. Alles kan er goed in bereid worden en daardoor meer dan een aanbeveling.

Pluspunten

• super eenvoudig
  • werkt super goed

Minpunten

• 220 graden max
  • niet super mooi uiterlijk

Teleurgesteld 2 07-04-2021

Teleurgesteld 2

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Na 10 keer gebruik haalde dit ding de 180 g. niet meer, brood rees niet meer pizza's gingen niet goed, alleen gaat dit zo geleidelijk dat je aan je zelf gaat twijfelen, net 3 maanden buiten de garantie, dus niks te halen, nooit meer.
Vandaag contact gehad met Inventum voor een nieuwe thermostaat; nu blijkt dat zij voor dit soort producten geen vervangingsonderdelen hebben, dus er hoeft maar kapot te gaan en je bent de Sjaak.
Voor de rest is deze oven praktisch nieuw; ik stel hem beschikbaar voor reserveonderdelen, kom maar halen

Minpunten

• Geen levensduur
  • Haalt temperatuur niet
  • Geen vervangingsonderdelen beschikbaar

Teleurgesteld 05-04-2021

Wat een kut ding

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Minpunten

• Geen levensduur
  • Haalt temperatuur niet
  • Gewoon slecht!

Niwrah 16-02-2021

Thermostaat is slecht

Geschreven voor: Inventum OV606CS

In november 2019 gekocht, in februari 2021 werd de oven helemaal niet meer warm. Teruggestuurd ter reparatie, maar dat lukt blijkbaar niet en ik kreeg mijn aankoopbedrag terug.

In de 14 maanden regelmatig gebruikt. De temperatuur is niet denderend, daardoor is de baktijd slecht in te schatten. Pizza's en (hartige) taarten hebben moeite om gaar te worden.

Kortom, ik vind het een slechte oven voor deze prijs.

Pluspunten

• Kan veel in
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Thermostaat is slecht
  • Komt slecht op temperatuur
  • 1 ping aan het einde vd baktijd
  • Gaat slechts tot 220 graden

B Brom 30-12-2020

Goede Oven

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Ik was al een tijdje van plan een oven te kopen en kwam deze per toeval tegen, de prijs viel me erg mee en ben na een aantal weken gebruik heel blij met deze aankoop
Ik vind het strakke ontwerp erg mooi en de oven is makkelijk in het gebruik,vijf sterren*****

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel warm
  • mooi ontwerp

Ray 29-12-2020

Inventum oven OV606CS

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Het is een mooie ruime oven, en wat is dit apparaat stil.
Hij is simpel in gebruik (3 draaiknoppen), wordt snel warm en is makkelijk te reinigen.
Afgelopen week met de kerstdagen heeft deze oven uitmuntend werk geleverd, de zelfgemaakte worstenbroodjes, de gegrilde varkenshaasjes en de afbakbroodjes kwamen er allemaal even perfect uit.

Mijn eerste indruk is goed en ik vind het ook nog eens een mooi apparaat om te zien.

Goed werk Inventum!

Pluspunten

• Stil
  • Simpel

Minpunten

• Afbakrooster gaat erg stroef in en uit de oven

Snelle Henkie 15-12-2020

Prima oven, maar wordt niet heet genoeg

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Oventje gekocht voor erbij. De grote oven van 90cm doet er een uur over goed heet te worden, deze nog geen 10 minuten. Zeer geschikt dus voor schotels etc.
Echter één probleem. In de specs staat dat de max temp 220g/c is. Hij komt echter nauwelijks tot 200g/c. Miskoop dus, aangezien sommige gerechten even kort de hoogste temp nodig hebben.

Pluspunten

• Stevig en robuust.
  • Ruime in de dingetjes die je erbij krijgt.
  • Warmt snel op.

Minpunten

• Haalt hoogste temp (220g/c) niet.

John C 12-12-2020

Grote inventum oven

Geschreven voor: Inventum OV606CS

We waren opzoek naar een grote vrijstaande oven.
Eenvoudig in gebruik.
Makkelijk schoon te maken met een doekje.
Grote bakplaat, draaispit voor twee kippen tegelijk.
Lekker ruimte voor veel gerechten tegelijkertijd.
De bediening is erg simpel en daar houden wij van.
Geen poeha met allerlei knopjes en functies die je toch niet gebruikt.

Frank 30-11-2020

Hele fijne oven, geweldige klantenservice

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Fijne oven die we dagelijks gebruiken. Ook gerechten in de tajine worden heerlijk klaar gemaakt in deze oven. Dat is het voordeel van deze oven, doordat hij net iets groter is kun je er zoveel meer in bereiden. Na 10 maanden werd de oven niet echt meer warm en korte tijd daarna sloeg hij juist op hol. Stokbrood in 4 minuten gitzwart. Opgestuurd naar Inventum en binnen een week een nieuwe in huis gekregen onder garantie. Kortom: uitstekende klantenservice van Inventum. Nu is het weer een dagelijks genoegen deze oven te gebruiken. Tip: banketstaaf op de laagste temperatuur 5 minuutjes. Oooh zo lekker!

Pluspunten

• super logisch in gebruik
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• deur opent naar omlaag

Jim 27-10-2020

Super oven en goede prijs.

Geschreven voor: Inventum OV606CS

Ik ben erg verrast met mijn nieuwe oven.
Hij was niet duur maar er zit wel alles op en aan en doet het perfect.
Heb gisteren gelijk pepernoten gebakken en ze waren perfect. Er zitten ook allemaal accessories bij.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Grootte

Minpunten

• Geen digitale timer