LG MA3884VC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG MA3884VC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Binnen 1 maand doet niets meer 03-12-2020

Binnen 1 maand van slag

Geschreven voor: LG MA3884VC

Wie kan mij helpen? Hij schakelt niet uit en ook is het niet mogelijk om programma's te laten werken. Bij het knop START zie je woord DOOR verschijnen, plateau blijft draajen zonder programma in te schakelen.

Jacqueline 21-03-2017

Uitstekend product

Geschreven voor: LG MA3884VC

Pas deze magnetron aangeschaft. Prima keuze, met veel mogelijkheden. Alle programma's zijn digitaal en gebruiksvriendelijk. Het op temperatuur komen van de magnetron gaat vrij snel, dus weinig wachttijd. qua gebruik is het een prima magnetron met veel mogelijkheden. Er zit ook een stoomprogramma op. Dit werkt simpel en gaat snel en goed. Alles bij elkaar zijn wij zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Veel voorkeuzeprogramma's
  • diverse combinaties mogelijk

Karel 21-03-2017

Goede magnetron met geweldige oven funtie

Geschreven voor: LG MA3884VC

De MA 3884VC combimagnetron ziet er mooi uit, echt een stukje design. De magnetron is ruim van binnen en er past veel in.
Je hebt veel verschillende soorten opties wat het enigszins ook lastig maakt. Gelukkig is de handleiding duidelijk en lukt het om binnen een handomdraai iets lekkers op tafel te zetten. Bijzonder is dat er ook een stoomfunctie op zit, ik was een beetje sceptisch van te voren maar het werkt goed.
De speed-oven heeft veel vermogen. Zo waren de ovenbroodjes tot 2 keer toe half verbrand. Dus even beter opletten en de temperatuur en duur wat beter in de vingers krijgen.
Wat verder heel prettig is is dat de klep naar beneden opent. Dit is echt handig omdat je hierdoor de magnetron overal in de keuken kwijt kan, je zit niet vast aan een draaihoek.
Wel jammer dat er geen rooster bij zit waar je een bakplaat op kwijt kan.

Pluspunten

• Oven
  • Stomen

Minpunten

• Geen bakplaat

Rene140660 18-03-2017

Fijne magnetron

Geschreven voor: LG MA3884VC

Pas deze magnetron aangeschaft. Prima keuze, met veel mogelijkheden. Alle programma's zijn digitaal en gebruiksvriendelijk. Het op temperatuur komen van de magnetron gaat vrij snel, dus weinig wachttijd. Qua gebruik is het een prima magnetron met veel mogelijkheden . Er zit ook een atoomprogramma op. Dit werkt simpel en gaat snel en goed. Alles bij elkaar zijn wij zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Snel op temperatuur, veel combinaties mogelijk.

Thomson61 16-03-2017

Fantastisch veelzijdig apparaat

Geschreven voor: LG MA3884VC

Ik heb de Speedoven van LG nu ruim een week in huis en ik vind het een fantastisch apparaat.
Ik heb al van alles uitgeprobeerd. Groente en aardappelen stomen , kip braden , gewoon even iets opwarmen, appeltaart bakken, ontdooien. Alles is heel erg snel klaar. Het duurde even voordat ik wist welk programma ik waarvoor moest gebruiken, maar dan is hij erg gemakkelijk in gebruik. Ik was vooral aangenaam verrast bij het braden van kip. Geen gespetter en supersnel gaar en een mooie bruine kleur aan de buitenkant. Hij ziet er ook nog eens mooi uit. Alleen de prijs is wat aan de hoge kant.

Pluspunten

• Hoeft niet opgewarmd te worden
  • Is snel
  • Kan ingebouwd worden

Minpunten

• De prijs

Buster 15-03-2017

superstoomfunctie

Geschreven voor: LG MA3884VC

Deze combimagnetron is eenvoudig in gebruik. De handleiding is makkelijk te lezen. Vooral als je op zoek bent naar een magnetron met stomen functie is deze ideaal. Er zitten een grote schaal bij, die er luxe uitziet. De visschotel met groente was heerlijk.

De snelfunctie is superhandig en werkt ook goed.

De ontdooistand is ook eenvoudig.

Het is een een combimagnetron met veel mogelijkheden. Wanneer je puur voor de ovenfunctie zou kiezen, gaat mijn voorkeur naar een magnetron met platen in plaats van een rond rooster. Wanneer je de overige functies vaak gebruikt, magnetron, stomen en ontdooien is dit een combimagnetron die ik zeker zou aanbevelen.

Pluspunten

• stoomfictie

Minpunten

• ovenfunctie

Hein Cobben 31-08-2017

wat bedoelt u eigenlijk, Het bakken in de oven van bijvoorbeeld een pizza of broodjes, gaat iets minder goed op de bovenste rooster, dit moet wel extra in de gaten gehouden worden. De onderste laag is beter te gebruiken. Kunt u het eens wat duidelijker uitleggen.