Bosch HSG856XS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HSG856XS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rene 21-07-2016

schitterend apparaat

Geschreven voor: Bosch HSG856XS1

Vanwege mijn goede ervaringen met het merk Bosch heb ik voor deze machine gekozen. Het menu is eenvoudig. Het enige nadeel is dat wanneer je twee producten met verschillende stoomduur in de machine doet je zelf de wekker moet zetten om het tweede product toe te voegen. Voor de rest prima!!

Cobra 14-07-2016

Bosch HSG856XS1

Geschreven voor: Bosch HSG856XS1

Digitale bedieningspaneel kan lastig zijn voor digibeten, maar als je wel goed overweg kan met de digitale bedieningspaneel, dan zijn er genoeg instellingen beschikbaar.

Kirby 07-07-2016

Bakoven met stoom

Geschreven voor: Bosch HSG856XS1

Heerlijk apparaat. Stomen gaat gemakkelijk en teveel mogelijkheden waar ik nog niet aan toegekomen ben. Makkelijk in de schoonmaak aangezien er een droogfunctie op zit

Titia 30-06-2016

Nu ook een stoomoven in mijn keuken

Geschreven voor: Bosch HSG856XS1

Een nieuwe toepassing in ovens: naast hete lucht, grill en magnetronoven nu ook een stoomoven in mijn keuken. Groenten smaken heerlijk.