Boretti BCM-45 IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Boretti BCM-45 IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Francine.snoeren@klm.com 04-02-2023

Slechte service

Geschreven voor: Boretti BCM-45 IX

Het handvat van onze Boretti combi-oven BC45 zat aan 1 kant los. Met de klantenservice gebeld om te vragen of we dit op een of andere manier zelf konden vastdraaien; €136 voorrijkosten betalen alleen hiervoor wilden we graag vermijden als dat kon. De persoon aan de telefoon had geen idee, antwoordde van niet en stuurde ons de gebruiksaanwijzing op. Hier hadden we uiteraard niets aan. Vervolgens toch de monteur laten komen. Draait met een klein inbussleuteltje aan de onderkant zo dat handvat vast in een paar minuten. Wij hadden dat kleine gaatje niet gezien. Zo'n inbussetje hebben wij hier letterlijk in de la liggen!! Ik voel me opgelicht.

Pluspunten

• Magnetron werkt naar behoren

Minpunten

• Oven erg lange opwarmtijd

Devaux 11-10-2020

Hete lucht - Gebakken lucht

Geschreven voor: Boretti BCM-45 IX

Ik zocht een mooi ontworpen 45cm inbouw Combi-oven. Met alle mooie recensies bij de Boretti BCM 45 IX uitgekomen. In de praktijk een prachtige oven om naar te kijken. De magnetronfunctie en grill voldoet. Geen topper, maar prima prijs/kwaliteitsverhouding. Echter, heteluchtoven is voor ons het belangrijkst. Wanneer JIJ ook binnen 12 minuten je oven op temperatuur wilt hebben om een ovenschaal erin te schuiven, zoek dan verder. Het duurt veel te lang voordat deze oven de temperatuur bereikt. Dat is dan de temperatuur helemaal achterin. De temperatuur in de oven blijft fluctueren.

Pluspunten

• Magnetron draaischijf
  • Draaiknop bediening

Minpunten

• Hetelucht 180 graden = 30 minuten
  • Hetelucht 220 graden = 45 minuten
  • Hetelucht instabiel + verschil voor/achterkant
  • Temperatuur niet precies in te stellen
  • Draaiknoppen voelen instabiel aan.

frank1623 10-07-2013
Geschreven voor: Boretti BCM-45 IX

No nonsens ontwerp, prachtig mooi design, gemakkelijk te bedienen, werkt prima. Aanbevelenswaardig. Had per ongeluk een onderdeel gebroken. 1 mail naar Boretti en ik kreeg gratis en voor niets het onderdeel toegezonden. Waar vind je tegenwoordig nog zo'n service?

frank1623 28-10-2013

K.k. vraagt mij naar mijn vervolgervaringen met de Boretti magnetron. Wij zijn nog steeds uiterst tevreden en de punten telling mag wat ons betreft meer naar de 10 worden opgeschoven. Na eerdere, niet positieve ervaringen met magnetrons van dure duitse merken,
is de Boretti de ongeslagen kampioen. Het apparaat wordt door ons zeer intensief gebruikt en we zijn op grond van onze gebruikservaringen dus dik tevreden. En nee, we worden niet betaald door B., hebben geen zakelijke en of prive belangen/banden met de B. organisatie. We zijn een gewoon 5 persoons gezin die eigenlijk bij toeval, ooit een Boretti kocht.
frank1623