Inventum OV425CS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum OV425CS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Geert 18-01-2019

Eenvoudige en makkelijke bediening

Geschreven voor: Inventum OV425CS

Tijd en temperatuur eenvoudig in te stellen, voldoende keuze mogelijkheden voor het juiste bak resultaat. Ook deze instelling is eenvoudig.
Afmeting is precies goed voor een kleine keuken. De tot nu toe gebakken producten geeft een prima resultaat en de oven is lekker geruisloos. Voor mij is het een topproduct.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Mooie afmeting
  • Blijft goed op temperatuur.

M&M 23-12-2018

Fijne oven

Geschreven voor: Inventum OV425CS

We zochten een niet te grote oven die paste in onze niet al te grote ruimte. Het apparaat is makkelijk te bedienen en maakt waar wat het belooft.

Pluspunten

• Formaat

Minpunten

• Uiterlijk wat saai

jeroen petiet 06-11-2018

veel ruimte in hetelucht oven

Geschreven voor: Inventum OV425CS

prijs als eerste dan kijken wat de hetelucht oven allemaal kan. ook de inhoud is belangrijk de OV425CS is boven alles uit gekomen als de beste nu ik hem in huis heb ben ik meer dan tevreden en ga deze ooven aanbevelen aan de buurt aangezien we overgaan op het warmte net en gas uit de huizen verdwijnt

Pluspunten

• ruimte in oven
  • licht gewicht
  • makelijk bedienbaar
  • duidelijke handleiding
  • perfecte klantservice

Minpunten

• geen minpunten gevonden

Fam. van Schalkwijk 26-10-2018

Kip aan de spit

Geschreven voor: Inventum OV425CS

Top oven het is weer leuk om te koken heb hem nu 3 weken en al heel vaak gebruikt en zo stil .

Al gebruikt voor taarten cakes ovenschotels pizza's en vandaag zelfs uienbrood gemaakt .
En zo ligt dat je hem zo van het aanrecht af tilt , echt geweldig ik raad hem iedereen aan .

Wij moeten alleen nog kip proberen of rollade of ook wel lekker beenham.

Kids zijn al heel blij dus wij ook blij

Pluspunten

• Stilte
  • spit
  • makkelijk te bedienen

Duinsma Tatjana 15-10-2018

Top bak produkt van Nederlandse bodem

Geschreven voor: Inventum OV425CS

Oerdegelijk, niet te groot maar wel groot genoeg, prima bakresultaat maar ook heel veelzijdig inzetbaar voor braden en ontdooien. De oven heeft een mooi design. Goede service en tot 5 jaar garantie. De ontdooistand is fijn en dat maakt in ons geval de magnetron overbodig. Lekker van hollandse bodem

Pluspunten

• Formaat
  • Bakresultaat
  • Veelzijdig
  • Goede service

rina71 28-02-2018

mooi oven maar voldeed totaal niet

Geschreven voor: Inventum OV425CS

had deze oven gekocht omdat ik een goede oven zocht. na het lezen van verschillende reviews besloot ik de oven aan te schaffen.
kreeg de oven op dinsdag binnen en vrijdags zat hij alweer in de doos om retour te gaan.

in de reviews las ik steeds dat de oven geruisloos was en snel op temperatuur zou zijn.
na een half uur was hij nog steeds niet op temperatuur en er zat een irritante tik in.

contact met inventum gehad. oven hoort normaal met minuut of 10 op temperatuur te zijn en de elementen horen rood te gaan kleuren. .
die van mij dus niet. dus defect in mijn ogen.
en die tik was normaal. volgens hun omdat het materiaal uitzet. het getik hoorde je echt om de 20 ä 30 secondes volgens mij kwam het geluid van de thermostaat af. gewoon heel irritant.

heb de oven gelijk volgende dag weer ingepakt en terug gestuurd.

Pluspunten

• genoeg ruimte
  • makkelijke bediening
  • oven ziet er mooi uit

Minpunten

• irritante tik
  • niet op temperatuur te krijgen

TW Wetzels 05-08-2017

geweldige minioven

Geschreven voor: Inventum OV425CS

omdat ik bij mijn oude combimagnetron de oven de gerechten niet heet genoeg krijgt besloot ik een mini oven aan te schaffen. na een tijdje zoeken op het web en Kieskeurig is mijn oog gevallen voor dit apparaat. deze hete lucht oven met ontdooi functie werkt bijzonder goed, al mijn gerechten slagen dankzij deze oven.

goed een klein minpuntje is dat die geen indicatielampje heeft, dat die op de gewenste temperatuur gekomen is.

Pluspunten

• warmt snel op
  • prijs kwaliteit
  • vormgeving

Minpunten

• geen lampje voor gewenst temperatuur

M.B. 02-01-2017

Voldoet absoluut niet

Geschreven voor: Inventum OV425CS

Absolute miskoop. Als je de aanwijzingen op de etenswaren volgt over hoe lang ie erin moeten, zit je er altijd naast. Meestal niet lang genoeg. De heteluchtfunctie doet het gewoon niet. Als ik iets op de heteluchtfunctie opwarm, (de meeste gerechten geven aan dat je de over dan iets lager kunt zetten) dan is het volstrekt niet voldoende en komt het gerecht er te koud uit. Zelfs bij een simpele diepvries-pizza is het iedre keer weer afwachten of die er wel goed uitkomt. Heel veel spijt van deze aankoop

Minpunten

• hetelucht heeft geen toegevoegde waarde
  • temperatuur instellingen nooit goed

Nathalie Guijt 22-12-2016

Geweldige oven

Geschreven voor: Inventum OV425CS

geweldige oven, veel ruimte voor meerdere dingen tegelijk te bakken, veel extra attributen , gauw warm, helaas geen indicatie dat hij op temperatuur is.

Pluspunten

• gauw warm
  • extra attributen
  • lekker ruim

Minpunten

• geen indicatie dat hij op temperatuur is

Anira en Henk 10-08-2016

flinke oveninhoud

Geschreven voor: Inventum OV425CS

Een fijne makkelijk bedienbare oven met een goede binnenverlichting. Hij geeft echte de resultaten die je verwacht

Jeanne Wagenaar 02-01-2016
Geschreven voor: Inventum OV425CS

Prima app., heb hem nog maar kort, dus kan weinig toelichten.
het app. is precies groot genoeg en bereikt een mooie temperatuur. Over de duurzaamheid kan ik nog niets vertellen

K.Nagelhout 12-06-2015
Geschreven voor: Inventum OV425CS

De draaiknoppen op de oven zijn duidelijk. Makkelijker kan het niet. De oven is niet te groot en niet te klein. Er. past in ieder geval genoeg in. ;-) Bakken, braden en grillen komt ons goed uit, aangezien we hier allemaal van vlees en vooral kip houden.

Phebe59 27-01-2016

Ik krijg de kip niet bruin en krokant. Als jou dat wel lukt hoor ik graag op welke stand je dat doet.

Hegeman-Schippers 16-02-2015
Geschreven voor: Inventum OV425CS

Geweldige oven. Voldoet boven verwachting. Geen ingewikkelde instellingen en vele dingen zijn mogelijk. Zelfs grillen!
Mooi design en veel ruimte in de oven. Kunnen er zelf 2 pizza's in bakken i.p.v. 1. Met deze oven krijg je zin om ovenschotels, cakes, koeken te bakken en vlees te grillen. Super blij mee.

fam. K. Aalsmeer 04-02-2015

vanmiddag een OV425CS gekocht en een verse kip in de grill gedaan -
na 3 (!) uur was de kip eindelijk iets gebruind -
dit apparaat voldoet totaal niet aan de verwachtingen en het is
wat ons betreft weggegooid geld - we dachten een volwaardige grill
te kopen, maar zijn meer dan teleurgesteld in het resultaat -

EllenM. 19-01-2015
Geschreven voor: Inventum OV425CS

Mooie strakke compacte oven, makkelijk bedienbaar. Genoeg ruimte voor ovenschotel voor 4 personen. Ovenschotels,vlees en cakes/toetjes, het is geen probleem voor deze oven.

happy time 13-12-2014
Geschreven voor: Inventum OV425CS

Heb deze oven nu een paar keer gebruikt voor oa pizza, lasagne, koekjes en broodjes.
Tot nu toe ben ik erg tevreden hij doet wat hij moet doen. Het is even wennen omdat ik 10 jaar een combi magnetron heb gebruikt. En nu even moeten wennen aan de temperatuur en tijdsinstelling. Hij is zeer ruim, er kunnen grote ovenschalen in en met gemak 3 pizza's.
Je kan eventueel de krummelplaat als extra bakplaat gebruiken. Echt een ideale oven door zijn grootte.
Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen....