Inventum OV425CS - Reviews

Inhoud ovenruimte
42 liter
Heteluchtfunctie
Boven- en onderwarmte

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

K.Nagelhout 12-06-2015

De draaiknoppen op de oven zijn duidelijk. Makkelijker kan het niet. De oven is niet te groot en niet te klein. Er. past in ieder geval genoeg in. ;-) Bakken, braden en grillen komt ons goed uit, aangezien we hier allemaal van vlees en vooral kip houden.

Phebe59 27-01-2016

Ik krijg de kip niet bruin en krokant. Als jou dat wel lukt hoor ik graag op welke stand je dat doet.

Hegeman-Schippers 16-02-2015

Geweldige oven. Voldoet boven verwachting. Geen ingewikkelde instellingen en vele dingen zijn mogelijk. Zelfs grillen!
Mooi design en veel ruimte in de oven. Kunnen er zelf 2 pizza's in bakken i.p.v. 1. Met deze oven krijg je zin om ovenschotels, cakes, koeken te bakken en vlees te grillen. Super blij mee.

fam. K. Aalsmeer 04-02-2015
  • Product maand in bezit

3,2
vanmiddag een OV425CS gekocht en een verse kip in de grill gedaan -
na 3 (!) uur was de kip eindelijk iets gebruind -
dit apparaat voldoet totaal niet aan de verwachtingen en het is
wat ons betreft weggegooid geld - we dachten een volwaardige grill
te kopen, maar zijn meer dan teleurgesteld in het resultaat -

TW Wetzels 05-08-2017

geweldige minioven

omdat ik bij mijn oude combimagnetron de oven de gerechten niet heet genoeg krijgt besloot ik een mini oven aan te schaffen. na een tijdje zoeken op het web en Kieskeurig is mijn oog gevallen voor dit apparaat. deze hete lucht oven met ontdooi functie werkt bijzonder goed, al mijn gerechten slagen dankzij deze oven.

goed een klein minpuntje is dat die geen indicatielampje heeft, dat die op de gewenste temperatuur gekomen is.

Pluspunten

• warmt snel op
  • prijs kwaliteit
  • vormgeving

Minpunten

• geen lampje voor gewenst temperatuur

M.B. 02-01-2017

Voldoet absoluut niet

Absolute miskoop. Als je de aanwijzingen op de etenswaren volgt over hoe lang ie erin moeten, zit je er altijd naast. Meestal niet lang genoeg. De heteluchtfunctie doet het gewoon niet. Als ik iets op de heteluchtfunctie opwarm, (de meeste gerechten geven aan dat je de over dan iets lager kunt zetten) dan is het volstrekt niet voldoende en komt het gerecht er te koud uit. Zelfs bij een simpele diepvries-pizza is het iedre keer weer afwachten of die er wel goed uitkomt. Heel veel spijt van deze aankoop

Minpunten

• hetelucht heeft geen toegevoegde waarde
  • temperatuur instellingen nooit goed

Nathalie Guijt 22-12-2016

Geweldige oven

geweldige oven, veel ruimte voor meerdere dingen tegelijk te bakken, veel extra attributen , gauw warm, helaas geen indicatie dat hij op temperatuur is.

Pluspunten

• gauw warm
  • extra attributen
  • lekker ruim

Minpunten

• geen indicatie dat hij op temperatuur is

Anira en Henk 10-08-2016

flinke oveninhoud

Een fijne makkelijk bedienbare oven met een goede binnenverlichting. Hij geeft echte de resultaten die je verwacht

Jeanne Wagenaar 02-01-2016

Prima app., heb hem nog maar kort, dus kan weinig toelichten.
het app. is precies groot genoeg en bereikt een mooie temperatuur. Over de duurzaamheid kan ik nog niets vertellen

EllenM. 19-01-2015
  • Product maand in bezit

Mooie strakke compacte oven, makkelijk bedienbaar. Genoeg ruimte voor ovenschotel voor 4 personen. Ovenschotels,vlees en cakes/toetjes, het is geen probleem voor deze oven.

happy time 13-12-2014

Heb deze oven nu een paar keer gebruikt voor oa pizza, lasagne, koekjes en broodjes.
Tot nu toe ben ik erg tevreden hij doet wat hij moet doen. Het is even wennen omdat ik 10 jaar een combi magnetron heb gebruikt. En nu even moeten wennen aan de temperatuur en tijdsinstelling. Hij is zeer ruim, er kunnen grote ovenschalen in en met gemak 3 pizza's.
Je kan eventueel de krummelplaat als extra bakplaat gebruiken. Echt een ideale oven door zijn grootte.
Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen....