ETNA OP270ZT

• Test panel 8 jun 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OP270ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sylvia uit Capelle aan den IJssel 22-03-2023

Gewoon een perfecte oven

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Ik heb deze oven nu al 5 maanden en ben er nog steeds lovend over, kookt, bakt, snel op temperatuur en maakt met zijn schoonmaak programma de oven uitstekend schoon. En wat ik erg fijn vind als je een tijd heb ingesteld voor een bepaald recept dan gaat de oven uit als het verstreken is dus geen door gebakken recepten, heerlijk als je een tray bak recept maakt geen omkijken naar 👍😁

Pluspunten

• Is snel op temperatuur
  • Schoonmaak programma maakt goed schoon
  • Gaat vanzelf uit na ingestelde tijd.
  • Makkelijk in te stellen programma's en tijd

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 23-03-2023

Beste Sylvia,

Wat ontzettend leuk dat het gebruik van de oven jou zo goed bevalt. Zo te lezen heb jij de vele mogelijkheden al goed onder de knie en maak jij gebruik van o.a. de timer- en pyrolysefunctie.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel bakplezier!

d*************@h********* 15-02-2023

De oven is een topper

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Deze is echt topper het schoonmaak systeem werk echt helemaal top en de over werk echt gemakkelijk en is gauw op temratuuur

Officiele reactie van Atag 16-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10 Wow! Fijn om te lezen dat je zo blij en tevreden bent met het gebruik van deze oven.
We wensen je nog veel bakplezier!

Kim

d*************@h********* 05-01-2023

Etna

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Goede oven. Alleen jammer dat hij niet op temperatuur komt. Mooi design. Genoeg ruimte.

Officiele reactie van Atag 06-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Een 10! Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de OP270ZT.

Wij wensen je veel bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Johanna 15-12-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

De oven doet het goed. Makkelijke bediening. Heel fijn dat hij aangeeft wanneer hij op temperatuur is. De zelfreinigende werking heb ik nog niet uitgetest.

Pluspunten

• Oven geeft aan wanneer hij warm is
  • Doet zijn werk goed
  • Makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 16-12-2022

Beste Johanna,

We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Wat fijn dat deze ETNA oven je zo goed bevalt! De bediening en mogelijkheden zijn pluspunten voor jou.

We wensen je heel veel plezier met deze aankoop!

Suzan

f*************@p******** 02-12-2022

Gebruiksvriendelijke en energiezuinige oven die er maar is.

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Ze hebben het heel netjes geïnstalleerd en is erg gebruiksvriendelijk, gemakkelijke gebruiksaanwijzing (Nederlands), energie zuinig label A. Etna is gewoon een uitstekend Merk :-) . Een heerlijke super oven en gemakkelijk schoon te houden. Zeker zijn prijs waard.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • energiezuinig
  • makkelijk te bedienen
  • gemakkelijk schoon te houden

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 05-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een mooie complimenten! We worden er een beetje verlegen van.
Wat leuk dat jij met deze topscore laat weten dat jij tevreden bent over het gebruiksgemak en de duurzaamheid van de oven. Ook het eenvoudige onderhoud is natuurlijk ideaal.

Wij wensen jou heel veel bakplezier!

peter 06-06-2022

topapparaat

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Ik vind het een topapparaat. Oven verwarmt snel, was ik van mijn vorige oven van Etna niet gewent.
Bediening van de oven is ook duidelijk en overzichtelijk

Pluspunten

• verwarmt snel
  • bediening eenvoudig

Officiele reactie van Atag 08-06-2022

Beste Peter,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Fijn dat de snelheid van het verwarmen en het gebruiksgemak jou zou goed bevallen.

Wij wensen jou heel veel bakplezier toe!

s********@g******** 28-01-2022

Mooie oven

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Erg mooie oven! Zeker het geld waard. De oven wordt snel warm, een pluspunt!

Pluspunten

• Wordt snel warm
  • Mooie uitstraling

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Goedemorgen heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de oven.
Wij wensen u veel bakplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

Roy 08-11-2021

Mooi en degelijk een aanrader

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Mooi en degelijk makkelijke bediening doet wat het moet doen voor dat geld zou ik er 1 in reserve nemen en mooi afgewerkt .

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Niet gevonden

Officiele reactie van Atag 09-11-2021

Beste Roy,

Bedankt voor je mooie feedback. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel het design als het gebruiksgemak van de OP270ZT.

Wij wensen je veel bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Frits 03-09-2021

Bevalt heel goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Super oven!! Werkt perfect, bakt gelijkmatig bruin, heel makkelijk schoon te maken. Prijs kwaliteit super!! Heel blij met deze keuze, hadden eerder voor Etna moeten kiezen.

Pluspunten

• Bakt gelijkmatig
  • Mooie uitstraling
  • Makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 06-09-2021

​Beste Frits,

Dank je wel voor je mooie woorden! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de oven en de kwaliteit. We wensen je nog jaren van bak plezier toe.

Marijke Webcareteam Etna

Mieke & Bruno 17-03-2021

Handige bediening

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Nog maar net laten installeren maar zijn wel aangenaam verrast door het design en de simpele bediening.
Goede handleiding erbij.
Vele vooringestelde programma’s, vele mogelijkheden waaronder ontdooien,uitgestelde start , kinderslot, etcetera.
Oja, bakken kan hij ook.
Wij hebben deze oven ook gekocht omwille van de pyrolise reinigingsfunctie.
Dus zeker zijn prijs waard als je daar ook nog eens de extra garantie bij krijgt.( 2+3 jaar)

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Vele vooringestelde programma’s
  • Vele functies waaronder ontdooien
  • Pyrolyse reiniging
  • ECO stand

Minpunten

• Nog geen gevonden

Officiele reactie van Atag 18-03-2021

Beste Mieke & Bruno,

Bedankt voor het plaatsen van deze enthousiaste en mooi review. Hier doen we het voor! Wij zijn dan ook meer dan blij met deze waardering.
We wensen jullie nog heel veel en lang plezier van deze veelzijdige oven.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Rob 01-03-2021

Perfecte oven

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Een pracht apparaat met zeer veel functies. Hoofdzakelijk gekocht vanwege de pyrolyse mogelijkheid, maar erachter gekomen dat hij zoveel meer kan. Eenvoudige bediening. Of het nu gerechten zijn of baksels: het is een genot om met deze oven te werken. Enige minpuntje: de klok blijft niet continu aan. Dus 's ochtends steeds op een knopje drukken om te zien of je al de deur uit moet.

Pluspunten

• Snelle opwarmtijd
  • Veel mogelijkheden
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Klok kan niet continu aan

Wedje O. 11-01-2021

Goede en gebruiksvriendelijke oven.

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Het is aansluiten en gebruiken maar. Met gebruiksvriendelijke menu en knoppen. Na het aansluiten was het gereed voor gebruik. Keuken was weer mooi aangevuld met een mooie oven.

Pluspunten

• Zowel boven als onderwarmte
  • Zelfreiningend

Minpunten

• Tit dusver Geen.

Patrick 09-01-2021

Ouderwetse vertrouwdheid terug in de keuken

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Nadat onze oude oven naar 14 jaar de brui gaf was de keuze voor deze oven snel gemaakt. Mijn allereerste oven was van mijn oma en ook een ETNA. Ik was verrast en blij dat het merk er nog steeds is, dat geeft mij vertrouwen. Het is een fantastische oven, snel warm en ongelofelijk geluidstil en daarmee uitermate geschikt in de moderne open keuken. En ook het design is oogstrelend. En de prijs daar kan IKEA niet tegenop.

Pluspunten

• Geluidstil

Minpunten

• De handleiding is minder goed te volgen

Dennis 01-07-2020

Stijlvolle oven, prima gebruiksgemak

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Deze oven heb ik een paar weken op proef gehad om te testen. Ik zal het uiterlijk en diverse functies beschrijven.

Verpakking en inbouwen.

De oven wordt geleverd in een zeer stevige kartonnen verpakking, met daarin voldoende piepschuim om de oven tijdens transport goed te beschermen.
Aan de zijkanten van de oven zitten handgrepen om hem makkelijk uit de doos te kunnen tillen. Het inbouwen heb ik niet gedaan omdat de oven maar een paar weken zou blijven, Inbouwen lijkt me geen probleem, de oven heeft standaard afmetingen en zal in de meeste keukens prima passen. Zorg wel voor ventilatie omdat hij vooral bij Pyrolyse heet kan worden.

Uiterlijk en degelijkheid.
De oven is uitgevoerd in zwart glas en RVS dat niet heel gauw vlekt. De knoppen zijn verzonken en door er op te drukken komen ze naar buiten en kunnen ze verdraaid worden. Als ze ingedrukt worden, geeft dat een geluid dat wat goedkoop aandoet.
De knoppen draaien soepel en voelen solide aan. De bakplaat en het grillrooster zijn prima van kwaliteit. De zijroosters zijn voorzien van opstaande randjes waardoor de plaat of het rooster niet per ongeluk uit de oven getrokken kan worden.

Bediening.
De bediening met de draaiknoppen is niet erg ingewikkeld en goed te leren. Na een paar keer gebruik gaat dat bijna vanzelf.
Met de linker grote knop kies je de ovenfuncties en met de kleine toets recht boven start je. Met de rechter grote knop kies je dan de temperatuur en rechts de tijd. Verder is er een toets om te stoppen, een kookwekkertoets en een kloktoets.

Ovenfuncties.
Ontdooien: op 30 graden circuleert de lucht tot je product ontdooid is. Dat duurt langer dan bij een magnetron. Als je die ook hebt, zul je dit niet gebruiken.
Onderwarmte.
Bovenwarmte en onderwarmte
Bovenwarmte en onderwarmte en ventilator.
Grill of Grote Grill, tussen deze twee merkte ik niet veel verschil eerlijk gezegd.
Hetelucht. Door de ventilatiefunctie wordt de warmte ook weer gelijkmatig verspreid.
Pyrolyse. Door extreem hoge temperatuur worden vuil en vetresten verbrand. Er blijven verkoolde resten over en met een vochtige doek is de oven dan makkelijk schoon te maken. Dit werkt erg goed. Nadeel is de sterke geur en als er genoeg vuil in zit komt er ook rook vrij.
Eco: Dit schijnt energie te besparen. Ik heb dit getest en je product wordt net zo goed gaar. Het kan wat langer duren.

Na gebruik.
De oven wordt bij de meeste functies niet erg heet van buiten. Je zult je handen er niet aan verbranden. Alleen na de Pyrolyse functie is hij wel heet. De deur zal vergrendeld blijven tot de oven is afgekoeld.

Pluspunten

• Door Pyrolyse makkelijk schoon
  • Algehele degelijke indruk

Minpunten

• Bij de Pyrolyse komt onaangename lucht vrij.
  • Persoonlijk mis ik een magnetron functie

Logt 29-06-2020

Mooi strak design

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

We hebben de oven nu 3 weken getest.

Het monteren van de oven was vrij eenvoudig, hij paste precies om de plek van de oude.
De oven heeft een mooie strakke uitstraling.

Het instellen verliep in het begin wat stroef maar na het goed lezen van de handleiding was deze snel ingesteld.

De oven geeft duidelijk aan wanneer hij op temperatuur is.
We hebben verschillende standen geprobeerd en zijn zeer tevreden met het resultaat.
Alles wordt egaal gaar.
Rekjes zitten goed stevig in de oven en kunnen er niet zomaar uitvallen met het uithalen.
Hete lucht blaast goed rond en de lucht die uit de hete lucht oven komt (als hij gesloten is) is niet warm.
De grill functie functioneert goed en geeft een mooi krokant laagje.

Helemaal eenvoudig is het schoonmaakprogramma wat je na afloop kunt gebruiken om de oven weer schoon te maken en alle hardnekkige vlekken weer weg te krijgen.

kortom wij zijn zeer tevreden met de oven en zullen hem dan ook zeker aanraden

Pluspunten

• design
  • isolatie
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk bedienbaar

Minpunten

• digitale tijd gaat uit bij stand by
  • piepje als hij klaar is is wat aan de zachte kant

Tineke 28-06-2020

Strak vormgegeven inbouwoven

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

De Etna OP270ZT is mooie, strak vormgegeven, inbouwoven. Kleur zwart met zilverkleurige greep en bedieningsknoppen. Echt een plaatje!

Het plaatsen (nishoogte 60 cm.) en aansluiten ging zonder problemen. De oven is vrij zwaar en voelt robuust en degelijk aan.

Het is een heteluchtoven met 10 bedieningsfuncties. Er zit een instructieboekje bij maar als je de oven één keer gebruikt hebt, heb je die eigenlijk niet meer nodig. Simpele bediening met behulp van 2 verzinkbare knoppen (push-pull) en een viertal drukknoppen.

De linker draaiknop dient om de diverse ovenfuncties in te stellen. Bovenwarmte, onderwarmte, hete lucht, grill (klein en groot) en allerlei combinaties daarvan. Er is ook een Eco stand. Hierbij wordt er gebruik gemaakt van restwarmte door de verwarmingselement geregeld aan en uit te zetten, de warmte wordt dan door de ventilator verspreid. Hierdoor wordt er minder energie verbruikt. Aanbevolen voor vis- en vleesgerechten.

Met de rechter draaiknop kun je de temperatuur instellen. Het duidelijke LED-display geeft de geselecteerde functie aan, de temperatuur en de tijd. Nadat je de oveninstelling en temperatuur hebt gekozen druk je op start. De temperatuuraanduiding knippert zolang de oven aan het opwarmen is. Als de gekozen temperatuur is bereikt klinkt er een signaal en knippert de temperatuuraanduiding niet meer.

Bij het eerste gebruik viel gelijk op dat ovenruimte minder diep is dan die van het losse gasfornuis die wij hiervoor gebruikten. Wellicht is dat inherent aan inbouwovens maar het betekent wel dat de gebruiksoppervlakte van rooster en bakplaat kleiner zijn dan wat wij gewend waren. Voorheen konden wij bijvoorbeeld 2 tot 2,5 pizza’s op een rooster kwijt konden en nu eigenlijk maar 1 tot 1,5. Dat is op te lossen door tegelijk meerdere pizza’s op verschillende hoogtes in de oven te plaatsen. Voor andere gerechten, ovenschotels, taarten en cakes is het gebruiksoppervlakte groot genoeg. De oven warmt redelijk snel op en weet de ingestelde temperatuur goed vast te houden. De oven maakt wel wat geluid bij het gebruik maar dat is niet hinderlijk.

Een rooster en een bakplaat zijn inbegrepen bij deze oven. Deze kun je door middel van een railsysteem op verschillende hoogtes plaatsen. Dat railsysteem is uitneembaar. Handig voor het schoonmaken!

De bakresultaten zijn prima. Je moet wel even uitvogelen wat bijvoorbeeld de beste inschuifhoogtes en de juiste (temperatuur)instelling moet zijn, maar dat is bij elke nieuwe oven zo.
Kortom, een fraaie oven die alles doet wat een oven moet doen en handig en gemakkelijk in gebruik is.

• Diverse functies
  • Uitneembaar railsysteem
  • Pyrolysefunctie
  • 10 bedieningsfuncties

Minpunten

• Maakt wat geluid bij gebruik
  • Rookontwikkeling tijdens de Pyrolyse programma

Susan 25-06-2020

Praktische oven

Uiterlijk en design

De oven heeft een strak design, met draaiknoppen die je kunt integreren in de oven (door ze in te duwen als je de oven niet gebruikt). De binnenkant is ruim, met voldoende ruimte om meerdere (grote) ovenschalen tegelijkertijd te gebruiken, als je zou willen. Een handig uitneembaar bakblik en rooster. Door de verschillende insteekniveaus kun je zelf bepalen waar je het bakblik en/of rooster in de oven plaatst.
De oven heeft een ingebouwde klok, zodat je de tijd kunt zien. Deze functie valt wel heel snel in de slaapstand. Als je dan op een knopje duwt, komt de tijd weer in beeld. Als de oven is ingesteld door middel van een bepaalde functie, blijft de timer overigens wel constant in beeld.

Voorverwarmen en instellen bereidingstijd

De oven heeft tien minuten nodig om voor te verwarmen. Als de oven is voorverwarmd, dan geeft de oven een seintje d.m.v. een kort piepje. Standaard staat de oven ingesteld op een bereidingstijd van 9 uur. Het klokje telt de tijd af, dus je kunt makkelijk bijhouden hoeveel bereidingstijd je gerecht nog nodig heeft. Het voorverwarmen telt ook van de standaard bereidingstijd af. Je kunt de bereidingstijd ook instellen, zodat je niet zelf hoeft bij te houden hoe lang het nog duurt. Als deze ingestelde bereidingstijd voorbij is, geeft de oven een seintje d.m.v. een korte piep en schakelt de oven zichzelf uit.

Functies

De oven heeft veel verschillende functies. Ontdooien, onderwarmte, bovenwarmte, ventilator, grill, hetelucht, eco, pyrolyse en diverse combinaties van deze verschillende functies. Voor elk gerecht is het dus heel makkelijk om te kiezen welke functie het beste past. Eenmaal een functie gekozen, is het niet meer mogelijk om tussentijds te veranderen. Je moet dan de oven eerst uitzetten, voordat je een andere functie kunt kiezen. Dus als je bijvoorbeeld per ongeluk de grillfunctie hebt ingesteld en je wilt eigenlijk de heteluchtfunctie hebben, moet je de oven eerst uitzetten en weer opnieuw aanzetten en instellen.
De oven heeft een zogeheten pyrolysefunctie. Dat wil zeggen dat de oven zich automatisch reinigt door middel van hoge temperaturen. Als je de pyrolysefunctie wilt gebruiken, moet je er (volgens gebruiksaanwijzing) eerst voor zorgen dat alle accessoires en inschuifgeleiders uit de oven zijn gehaald. Nu hoef je de oven natuurlijk niet na elk gebruik met behulp van deze functie te reinigen, maar het vraagt wel wat tijd om dit te doen.

Bedieningsgemak

Het bedieningsgemak van de oven vind ik tegenvallen. Het duurt even voordat je weet welke functies de oven allemaal heeft. In het begin moest ik daar telkens de handleiding voor gebruiken. Daarnaast heeft het me heel veel moeite gekost om te ontdekken hoe ik de (bereidings)tijd in kon stellen en welke knoppen ik daarvoor moest gebruiken. In de handleiding wordt hier wel over geschreven, maar dit was niet altijd even duidelijk, of werkte toch weer anders dan vermeld stond.

Geluid
De oven maakt behoorlijk wat geluid als deze aanstaat. Ook piept de oven als deze aan het voorverwarmen is. Op den duur wordt dit minder, maar voor een oven van dit kaliber zou je verwachten dat hij wat stiller zou zijn.

Pluspunten

• snelle voorverwarming van de oven
  • mooi design
  • keuze uit diverse functies

Minpunten

• maakt veel geluid, met name bij het opwarmen
  • bediening is lastig, zelfs met handleiding erbij
  • klok snel in sluimerstand

emstelon 20-06-2020

Prachtig design en veelzijdige oven

Geschreven voor: ETNA OP270ZT

Ik heb deze prachtige heteluchtoven mogen testen.
De heteluchtoven ziet er echt heel geweldig mooi uit, het front is geheel
van glas.
Geplaatst in een keuken, gaat deze oven helemaal als blikvanger verder.

De bediening is heel eenvoudig, 2 grote push-pull knoppen, hetgeen betekent
dat je die 2 knoppen in kan drukken zodat ze nagenoeg vlak liggen met het bedieningspaneel.
Druk het nog eens op dan komen ze er uit en zijn de verdraaibaar om de benodigde
instellingen te doen.
De linkerknop dient om de diverse ovenfuncties in te stellen, nl. lamp oven aan, ontdooistand, onderwarmde, onderwarmte + bovenwarmte, onderwarmte + bovenwarmte + ventilator, grill, grill+bovenwarmte, grill+bovenwarmte+ventilator, hetelucht, pyrolyse(ovenreiniging) en de Eco stand.

In de Eco stand wordt er gebruik gemaakt van restwarmte door de verwarmingselement geregeld aan en uit te zetten, de warmte wordt door de ventilator verspreid.
Hierdoor wordt er maar weinig energie verbruikt.
Ideaal te gebruiken bij o.a. vis en diverse vleesgerechten.

De rechter knop is de selectieknop voor o.a. de temperatuur in te stellen.

Zodra je de oven hebt ingesteld op de gewenste temperatuur en op start drukt, knippert de temperatuur op het display. Er klinkt een geluidssignaal zodra de temperatuur bereikt is en de temperatuur knippert dan niet meer.
De gewenste tijd is ook heel eenvoudig in te stellen. Tevens kan je dit als kookwekker gebruiken zonder de oven te gebruiken.
Op het display wordt ook de tijd weergegeven, deze schakelt zich na enkele minuten vanzelf uit. Door op 1 van de kleine knopjes te drukken, komt de tijd weer tevoorschijn.

Volgens de handleiding zou je 5 inschuifniveau's hebben, maar dat zijn er in werkelijkheid
zelfs 9. Hierdoor heb je nog meer mogelijkheden.
Vaak moet je in een oven experimenteren op inschuifniveau om het beste bakresultaat te verkrijgen.

Oven werkt goed, brood bakken, rozijnenbollen etc is geen probleem. Tot nu toe lukt alles.
De oven is snel op temperatuur, dan klinkt er ook een geluidssignaal. Is de ingestelde tijd bereikt, dan klinkt wederom een signaal, waarna de oven gaat afkoelen en zich uiteindelijk zelf uitschakeld.

Tijdens en na het bakken wordt er warme lucht de keuken ingeblazen. Dat kan soms hinderlijk zijn. In de zomer wordt het dan nog warmer binnen, maar dit doen volgens
mij alle inbouwovens.

De oven heeft tevens een unieke reinigingsprogramma, hetgeen Pyrolyse genoemd wordt.
Hierbij wordt op hoge temperatuur de oven echt gereinigd.
Tijdens deze 2 uur durende programma zit er een vergrendeling op de oven. De oven is dan met deze hoge temperatuur niet te openen, wat ook wel te begrijpen is.
Al het vet en overige bakresten kan je daarna gewoon opvegen en schoon is de oven
incl. bakplaat of rooster.
Zorg wel dat je goed ventileer, want het walmt wel wat in de keuken met deze hoge schoonmaak temperatuur.

Bent u op zoek naar een eenvoudige, mooie, maar veelzijdige heteluchtoven?
Stop dan met zoeken en koop deze. Ik raad deze oven van harte aan.

Pluspunten

• Strak, mooi design
  • Snel warm
  • Veel mogelijkheden
  • Eenvoudige bediening
  • Pyrolyse reinigingsprogramma

Minpunten

• Rookontwikkeling tijdens de Pyrolyse programma