Campart Travel HC-0915 Opvouwbare bagagewagen groen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Campart Travel HC-0915 Opvouwbare bagagewagen groen op Kieskeurig.nl.

n**6@g**l.com 22-07-2021

Testen is weten

Geschreven voor: Campart Travel HC-0915 Opvouwbare bagagewagen groen

Gedurende de test pwriode heb ik op de punten als :
Draagvermogen
Veelzijdigheid
Wendbaar
Onderhoud
Kosten .
Om de beloofde 70 kg draagkracht te testen heb ik mijn neefjes 7 en en 9 toeristische rondje om ons huis en speeltuin gegeven. Mijn dochter kwam mee zodat er met 2 verschillende lengtes de bolderkar getest kon worden.
Wendbaarheid getest door echt zoveel mogelijk blokkades te testen. Stoep op en af ging prima. Kleine drempel op gaat ook nog redelijk maar een hoger punt kraakt en piept de onderstel. Ook miste ik toch de handigheid in een bocht. Hier draait de achterwiel niet echt vloeiend mee. Achteruit ergens moeten draaien is niet te doen. Ik miste een rem . Als je niet de wielen taps tegen elkaar aan zet rolt t weg.
Voor een product die je misschien 6x per jaar gebruikt is t fantastisch. Je zet t zo in de schuur of ergens in huis. Kompact en slim op te vouwen of uit te vouwen.
Wil je t dagelijks gebruiken? Dan zou ik de trekstang toch op hoogte verstelbaar willen en uit veiligheid. Zou ik ook willen dat er een rem zou zijn zodat je echt stilstaat en niet doorrolt .
T onderhoud is te doen. Mocht de luchtbanden lek zijn je kan t naar de fietsenmaker brengen. Of zelf oppompen. Ik heb daar zelf alleen via een voorbijganger lucht in laten pompen. De fabrikant geeft daar geen gebruiksaanwijzing op. Met luchbanden van deze formaat weet ik niet wat de fabrikant nog meer adviseert.
De kosten kan ik noh niet beoordelen als tester.
Zou ik t kopen voor deze prijs? Ja

Pluspunten

• Wendbaar
  • Ruimte
  • Schokbestendig
  • Goede rustige veelzijdige gebruiks uitstraling

Minpunten

• Trekstang is kort en jiet verstelbaar
  • Geen rem op de wielen
  • Lekke band of zachte band iuitleg ontbreekt

Roland 22-07-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Campart Travel HC-0915 Opvouwbare bagagewagen groen

De bolderkar zat in een stevige en vrij grote doos. Eenmaal uit de doos zag je een mooi compact opgevouwen pakketje. Er zit een beschermhoes omheen die dezelfde kleur heeft dan de bolderkar zelf, met een handvat en een opberg vak voor de opvouwbare bodem.
Het uitvouwen van de bolderkar gaat heel makkelijk en soepel. Je trekt de bolderkar een klein beetje uit elkaar, en dan kun je het midden omlaag duwen. Dan de stevige bodemplaat erin, en de bolderkar is klaar voor gebruik. De duw stang is inschuifbaar en kan vastgeklikt worden zodat je er geen last van hebt wanneer je de bolderkar niet gebruikt.

Er is erg veel opbergruimte, er past genoeg in voor een dagje naar het strand. Door de grote wielen (luchtbanden die oppompbaar zijn) gaat het rijden vrij soepel. Ook over het losse zand volgt de bolderkar vrij makkelijk. Aan de voorkant zitten twee zwenkwielen, dat is ook meteen het enige minpunt aan deze bolderkar want hij een beetje zwalkt van links naar rechts wat regelmatig gecorrigeerd moet worden. Verder is het een erg prettige bolderkar om te gebruiken.

Pluspunten

• Compact wanneer opgevouwen
  • Makkelijk op te zetten en in te klappen
  • rijd soepel

Minpunten

• Zwalkt beetje van Links naar Rechts

CorrinadeG 21-07-2021

Zeer handig

Geschreven voor: Campart Travel HC-0915 Opvouwbare bagagewagen groen

Het uitpakken was al een feestje. De doos was vrij zwaar maar niet heel groot. Eenmaal uit de doos zag je een mooie groene tas met handvat en 4 wielen. Tas eraf en de bolderkar een beetje uit elkaar trekken en in het midden aandrukken en daar staat die in zijn volle glorie. De bodemplaat erin en klaar. Onze 2 dochters (4 en 1) vonden het maar al te mooi om erin te zitten op de camping.
De handgreep is wel iets aan de kleine kant en de stang iets te breed naar mijn idee. Ook zou ik niet de volle 70 kilo willen voortrekken.

Pluspunten

• Makkelijk op te zetten en in te klappen
  • Rijdt soepel
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel ruimte
  • Klein opklapbaar

Minpunten

• Zwaar
  • Kleine handgreep

cp 19-07-2021

Multifunctionele aanrader!!!

Geschreven voor: Campart Travel HC-0915 Opvouwbare bagagewagen groen

Mijn eerste indruk was dat het een erg stevige, degelijke bagagewagen is van zeer goede kwaliteit en dat hij gelukkig niet zo zwaar is als dat hij in verpakking deed vermoeden. Met 11 kg is hij goed te tillen. Waarschijnlijk zal dat niet veel nodig zijn, want ook ingeklapt (door de wielen er onder) is hij rijdbaar. Krachteloos, doordat de wielen meerijden, duw je hem moeiteloos uit elkaar. Leg de stevige bodem erin en hij is direct gebruiksklaar. De uitschuifbare trekstang voelt solide aan en is geschikt voor zowel kleine als lange mensen. Doordat de stang inschuifbaar is en vastgeklikt kan worden in een klem, hoef je er wanneer je hem niet trekt, zowel in- als uitgeklapt, geen last van te hebben. De bagagewagen is echt superhandig in gebruik. Hij bied zeer veel ruimte en dit zelfs tot 70 kg. Er passen 3 grote boodschappentassen in en dan kunnen er nog dingen bovenop en tussen. Door de hoge zijkanten staat alles stevig en rolt het er niet snel uit. De brede luchtbanden, die ook oppompbaar zijn, zorgen ervoor dat hij fijn en geluidloos rijd op elke ondergrond. Aan de voorkant zitten 2 zwenkwielen, dus hij volgt altijd soepel, ook in bochten. Enige nadeel is, dat wanneer je hem trekt, hij een beetje zwalkt van links naar rechts, waardoor je onrustig loopt. Je moet steeds opletten wat het karretje doet en dit corrigeren. Inklappen is een fluitje van een cent. Door te trekken aan de lus in het midden, klapt hij in 1x in tot een compact pakketje. Ingeklapt is hij zeer compact waardoor hij makkelijk ergens tussen kan staan, achter de autostoel, in de vouwwagen of aan boord van een boot. Wij gebruiken hem aan boord van een boot. In de thuishaven moet je vaak ver lopen van de parking naar je boot met heel veel tassen, spullen, brandstof, etc. En in havens die je aandoet tijdens een vaartocht moet je lopend al je boodschappen doen, vuilnis wegbrengen, etc. Hoe gemakkelijk is deze bagagewagen dan! En ingeklapt zet je hem aan boord in een hoekje. Wij zijn er zeer content mee en willen hem niet meer missen. We zien steeds meer mogelijkheden waarvoor hij gebruikt kan worden.

Pluspunten

• ingeklapt zeer compact
  • eenvoudig in- en uitklapbaar
  • zeer veel bagageruimte
  • degelijk materiaal
  • rijd fijn door luchtbanden en zwenkwielen

Minpunten

• zwalkt van links naar rechts

R Leijtens 02-05-2019

Mooi compacte bolderkar

Geschreven voor: Campart Travel HC-0915 Opvouwbare bagagewagen groen

Bij het uitpakken dacht ik in eerste instantie oh nee een bouwpakket. Maar niets leek minder waar. Een mooi compact geheel kwam uit de doos met duidelijke foto uitleg. Maar het wijst voor zich hoe het werkt.
Mooie eraan is dat de wielen het canvas niet raken met inklappen dus na een dagje strand geen vies canvas.
Verder is hij wendbaar en zit er een degelijke clip aan voor de trekstang. Te stroef voor kinderen om deze er zomaar uit te halen, maar voor een volwassenen prima te doen

Pluspunten

• Wendbaar
  • Compact
  • Wieken raken canvas niet

Minpunten

• Misschien een rem

M. Spierings 29-04-2019

Stevige bolderkar

Geschreven voor: Campart Travel HC-0915 Opvouwbare bagagewagen groen

Deze bolderkar is een stevige bolderkar met brede luchtbanden die eenvoudig in- en uit te klappen is. De kar kan tegen een stootje. Tijdens onze vakantie met ons kleinkind hebben we heel veel plezier beleefd aan de bolderkar. Een echte aanrader !!