CamPart Travel HC-0915 Opvouwbare bagagewagen - Reviews

• Test panel 8.4 jul 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de CamPart Travel HC-0915 Opvouwbare bagagewagen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

frankybroekhuis 06-08-2021

Stevige opvouwbare bolderkar

Het product is een stevige uitvoering van bolderwagen. Zelf ben ik vrij lang en vind het jammer dat de trekstang erg kort is. Wanneer je met deze wagen gaat rijden vind ik dat de voorwielen niet rustig in lijn blijven. Deze zijn zenuwachtig op zoek naar de richting van voortbewegen.
Het gewicht viel mij ook een beetje tegen. Gelukkig is deze wagen in opgevouwen toestand mooi compact.

Pluspunten

• Degelijk product
  • Waterafstotend
  • Veel ruimte

Minpunten

• Zwaar
  • Erg korte trekstang
  • Ventlel lastig op te pompen
  • Rolt niet in lijn, gaat heen en weer

ptenhoopt 05-08-2021

Bolderkar stevig en gebruiksvriendelijk

Ik heb het product enkele weken mogen testen en ik ben positief verrast over het gebruiksgemak van de Bolderkar. Ik heb de wagen op enkele punten beoordeelt:

* Opvouwbaar:
De bolderwagen is gemakkelijk uit te vouwen en gereed te maken. Door de bijgeleverde bodemplaat die je in de wagen legt wordt deze nogmaals verstevigd. Ook het opvouwen gaat zonder problemen en is niet zwaar. Door de bijgeleverde tas kan de wagen op een nette manier worden opgeborgen en neemt deze weinig ruimte in beslag. Ideaal voor in de auto. De draagtas heeft ook nog een zijvak waarin je de bodemplaat kan opbergen.

* Draagcapaciteit:
De bolderwagen heeft een draagvermogen tot 70 kilo. Ik heb de bolderwagen getest op het strand door alle strandspullen hierin te vervoeren en dit ging zonder problemen.

* Mobiliteit:
De zware wielen hebben goede grip op de weg en voelen stevig aan. De voorwieltjes van de bolderkar kunnen elke richting op bewegen. Dit maakt het nemen van bochten gemakkelijk.

* Afwerking
De bolderkar en de draagtas zijn gemaakt van een stevige waterafstotende stof. Bij het uitpakken van de wagen kwam een rubber lucht mij tegemoet maar na even buiten te zijn geweest met de wagen was deze geur snel verdwenen. Voor de trekstang is er een handig kliksysteem gemaakt waardoor deze niet op de grond valt.

Pluspunten

• gemakkelijk opvouwbaar
  • mooi afgewerkt
  • Waterafstotend
  • Handig te besturen en stevige wielen
  • Kan veel gewicht dragen

Minpunten

• Sterke rubber geur bij uitpakken
  • Handvat is aan de kleine kant

j**********@z******* 04-08-2021

Super geweldig

Ik heb deze bolderkar getest voor het vissen voor alle vissen spullen,ik had voorheen 1 met harde banden maar dit was echt verschrikkelijk, zowel op de stenen als door de modder. Bij het uitpakken van de bolderkar was ik al overtuigd van de kwaliteit, en het heeft al mijn verwachtingen zelfs overtroffen!!!! Dit is oprecht één van mijn beste ding wat ik heb mogen testen van afgelopen jaar!!! Zowel de inhoud en stevigheid is geweldig. Gebruiksvriendelijk en snel ingepakt en uitgepakt. Voor mij een dikke duim Campart!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • De hoeveelheid inhoud
  • De banden

Michelle 03-08-2021

Stevige bolderwagen, compact op te bergen

De eerste indruk van de Campart Travel HC-0915 bolderwagen is, zwaar! Toen ik het pakket van de postbode in ontvangst nam, kwamen er spierballen aan te pas. Eenmaal uitgepakt, was ik direct enthousiast. Ik vind dat de Campart Travel bolderwagen een mooie kleur heeft en het is een stevige constructie. Ook is hij makkelijk uit- en in elkaar te ‘vouwen’.

De capaciteit is perfect. Er mag tot 70kg aan gewicht in, dat betekend dat je er ook een (of 2 kleine) kind in kwijt kan. Super handig! Wat in dat geval ook wel handig is, is dat deze bolderwagen stabiel is. Een nadeel vind ik wel dat de onderkant niet vast te zetten is, deze blijft wat omhoog staan al er niet genoeg gewicht in de bolderwagen zit.

Op vlakke ondergronden is de Campart Travel HC-0915 bolderwagen makkelijk en soepel bestuurbaar. De luchtbanden zijn fijn en rijden soepel. Het is handig dat het handvat rechtop vast te zetten is, waardoor je het niet continu van de grond af hoeft te rapen.

In elkaar gevouwen is de Campart Travel HC-0915 bolderwagen makkelijk op te ruimen en neemt dan weinig ruimte in beslag, ideaal!

Pluspunten

• Stevig
  • Compact
  • Functioneel
  • Stabiel

Minpunten

• Zwaar

silldekoning 02-08-2021

Mooie compacte bolderkar

Het is een stevige bolderkar, welke makkelijk in gebruik is en en compact om op te slaan en mee te nemen. Wielen rijden rijden erg goed en glijden goed over de weg.

Echter is de handgreep erg klein waardoor hij lastige met twee handen te rijden is en de trekstang is erg wiebelig. Doordat de wielen erg goed werken en flexibel zijn is dit zeker geen belemmering in het gebruik maar omdat je de bolderkar alleen met één hand trekt werkt dit wel snel door in je armen.

Het is een ruime bolderkar waar je makkelijk kinderen en spullen in kan vervoeren en die je makkelijk mee neemt in de auto omdat hij heel snel en makkelijk op te vouwen is.

Pluspunten

• opvouwbaar
  • licht
  • veel ruimte

Minpunten

• kleine handgreep
  • voorwielen zijn wiebelig

Miranda Freeke 26-07-2021

Goede kwaliteit materiaal, makkelijk opgezet

Bij het uitpakken blijkt meteen dat het allemaal vanzelf in elkaar valt, geen ingewikkelde montage nodig. Je kan er aardig wat in kwijt qua spullen (maar kan me ook kleine kinderen of eventueel huisdieren voorstellen). Met een volle kar gelopen, stoep op en af is kinderlijk eenvoudig. Na verloop van tijd is alleen het handvat pijnlijk onhandig met een volle kar, in plaats van een t-stuk zou een handvat prettiger zijn geweest. De luchtbanden maken het nemen van obstakels zoals zanderige, of stenen paadjes zeer makkelijk. Het sturen is soms wat lastig, zelf denk ik dat het komt door de stang die toch niet erg makkelijk vastpakt en de banden die heen en weer zwenken. Ik mis ook een rem, dit had wel makkelijk geweest. Al met al is het een hele fijne wagen voor sporadisch gebruik (paar keer per maand bv), of voor lastiger terrein. Voor dagelijks gebruik mist het net even de puntjes op de i. Maar voor het sporadisch gebruik is deze wagen qua kwaliteit (goed stevig materiaal) en prijsverhouding voor ons zeker een geschikte kar!

Pluspunten

• Stevige banden
  • Goede ruimte voor spullen, kinderen of huisdieren
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Ruimtebesparend op te slaan

Minpunten

• Geen remmen
  • Er had een handvat op mogen zitten ipv tstuk

n*******@g******** 22-07-2021

Testen is weten

Gedurende de test pwriode heb ik op de punten als :
Draagvermogen
Gemak
Veelzijdigheid
Wendbaar
Onderhoud
Kosten .
Om de beloofde 70 kg draagkracht te testen heb ik mijn neefjes 7 en en 9 toeristische rondje om ons huis en speeltuin gegeven. Mijn dochter kwam mee zodat er met 2 verschillende lengtes de bolderkar getest kon worden.
Wendbaarheid getest door echt zoveel mogelijk blokkades te testen. Stoep op en af ging prima. Kleine drempel op gaat ook nog redelijk maar een hoger punt kraakt en piept de onderstel. Ook miste ik toch de handigheid in een bocht. Hier draait de achterwiel niet echt vloeiend mee. Achteruit ergens moeten draaien is niet te doen. Ik miste een rem . Als je niet de wielen taps tegen elkaar aan zet rolt t weg.
Voor een product die je misschien 6x per jaar gebruikt is t fantastisch. Je zet t zo in de schuur of ergens in huis. Kompact en slim op te vouwen of uit te vouwen.
Wil je t dagelijks gebruiken? Dan zou ik de trekstang toch op hoogte verstelbaar willen en uit veiligheid. Zou ik ook willen dat er een rem zou zijn zodat je echt stilstaat en niet doorrolt .
T onderhoud is te doen. Mocht de luchtbanden lek zijn je kan t naar de fietsenmaker brengen. Of zelf oppompen. Ik heb daar zelf alleen via een voorbijganger lucht in laten pompen. De fabrikant geeft daar geen gebruiksaanwijzing op. Met luchbanden van deze formaat weet ik niet wat de fabrikant nog meer adviseert.
De kosten kan ik noh niet beoordelen als tester.
Zou ik t kopen voor deze prijs? Ja

Pluspunten

• Wendbaar
  • Ruimte
  • Schokbestendig
  • Goede rustige veelzijdige gebruiks uitstraling

Minpunten

• Trekstang is kort en jiet verstelbaar
  • Geen rem op de wielen
  • Lekke band of zachte band iuitleg ontbreekt

Roland 22-07-2021

Bevalt erg goed

De bolderkar zat in een stevige en vrij grote doos. Eenmaal uit de doos zag je een mooi compact opgevouwen pakketje. Er zit een beschermhoes omheen die dezelfde kleur heeft dan de bolderkar zelf, met een handvat en een opberg vak voor de opvouwbare bodem.
Het uitvouwen van de bolderkar gaat heel makkelijk en soepel. Je trekt de bolderkar een klein beetje uit elkaar, en dan kun je het midden omlaag duwen. Dan de stevige bodemplaat erin, en de bolderkar is klaar voor gebruik. De duw stang is inschuifbaar en kan vastgeklikt worden zodat je er geen last van hebt wanneer je de bolderkar niet gebruikt.

Er is erg veel opbergruimte, er past genoeg in voor een dagje naar het strand. Door de grote wielen (luchtbanden die oppompbaar zijn) gaat het rijden vrij soepel. Ook over het losse zand volgt de bolderkar vrij makkelijk. Aan de voorkant zitten twee zwenkwielen, dat is ook meteen het enige minpunt aan deze bolderkar want hij een beetje zwalkt van links naar rechts wat regelmatig gecorrigeerd moet worden. Verder is het een erg prettige bolderkar om te gebruiken.

Pluspunten

• Compact wanneer opgevouwen
  • Makkelijk op te zetten en in te klappen
  • rijd soepel

Minpunten

• Zwalkt beetje van Links naar Rechts

CorrinadeG 21-07-2021

Zeer handig

Het uitpakken was al een feestje. De doos was vrij zwaar maar niet heel groot. Eenmaal uit de doos zag je een mooie groene tas met handvat en 4 wielen. Tas eraf en de bolderkar een beetje uit elkaar trekken en in het midden aandrukken en daar staat die in zijn volle glorie. De bodemplaat erin en klaar. Onze 2 dochters (4 en 1) vonden het maar al te mooi om erin te zitten op de camping.
De handgreep is wel iets aan de kleine kant en de stang iets te breed naar mijn idee. Ook zou ik niet de volle 70 kilo willen voortrekken.

Pluspunten

• Makkelijk op te zetten en in te klappen
  • Rijdt soepel
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel ruimte
  • Klein opklapbaar

Minpunten

• Zwaar
  • Kleine handgreep

cp 19-07-2021

Multifunctionele aanrader!!!

Mijn eerste indruk was dat het een erg stevige, degelijke bagagewagen is van zeer goede kwaliteit en dat hij gelukkig niet zo zwaar is als dat hij in verpakking deed vermoeden. Met 11 kg is hij goed te tillen. Waarschijnlijk zal dat niet veel nodig zijn, want ook ingeklapt (door de wielen er onder) is hij rijdbaar. Krachteloos, doordat de wielen meerijden, duw je hem moeiteloos uit elkaar. Leg de stevige bodem erin en hij is direct gebruiksklaar. De uitschuifbare trekstang voelt solide aan en is geschikt voor zowel kleine als lange mensen. Doordat de stang inschuifbaar is en vastgeklikt kan worden in een klem, hoef je er wanneer je hem niet trekt, zowel in- als uitgeklapt, geen last van te hebben. De bagagewagen is echt superhandig in gebruik. Hij bied zeer veel ruimte en dit zelfs tot 70 kg. Er passen 3 grote boodschappentassen in en dan kunnen er nog dingen bovenop en tussen. Door de hoge zijkanten staat alles stevig en rolt het er niet snel uit. De brede luchtbanden, die ook oppompbaar zijn, zorgen ervoor dat hij fijn en geluidloos rijd op elke ondergrond. Aan de voorkant zitten 2 zwenkwielen, dus hij volgt altijd soepel, ook in bochten. Enige nadeel is, dat wanneer je hem trekt, hij een beetje zwalkt van links naar rechts, waardoor je onrustig loopt. Je moet steeds opletten wat het karretje doet en dit corrigeren. Inklappen is een fluitje van een cent. Door te trekken aan de lus in het midden, klapt hij in 1x in tot een compact pakketje. Ingeklapt is hij zeer compact waardoor hij makkelijk ergens tussen kan staan, achter de autostoel, in de vouwwagen of aan boord van een boot. Wij gebruiken hem aan boord van een boot. In de thuishaven moet je vaak ver lopen van de parking naar je boot met heel veel tassen, spullen, brandstof, etc. En in havens die je aandoet tijdens een vaartocht moet je lopend al je boodschappen doen, vuilnis wegbrengen, etc. Hoe gemakkelijk is deze bagagewagen dan! En ingeklapt zet je hem aan boord in een hoekje. Wij zijn er zeer content mee en willen hem niet meer missen. We zien steeds meer mogelijkheden waarvoor hij gebruikt kan worden.

Pluspunten

• ingeklapt zeer compact
  • eenvoudig in- en uitklapbaar
  • zeer veel bagageruimte
  • degelijk materiaal
  • rijd fijn door luchtbanden en zwenkwielen

Minpunten

• zwalkt van links naar rechts

R Leijtens 02-05-2019

Mooi compacte bolderkar

Bij het uitpakken dacht ik in eerste instantie oh nee een bouwpakket. Maar niets leek minder waar. Een mooi compact geheel kwam uit de doos met duidelijke foto uitleg. Maar het wijst voor zich hoe het werkt.
Mooie eraan is dat de wielen het canvas niet raken met inklappen dus na een dagje strand geen vies canvas.
Verder is hij wendbaar en zit er een degelijke clip aan voor de trekstang. Te stroef voor kinderen om deze er zomaar uit te halen, maar voor een volwassenen prima te doen

Pluspunten

• Wendbaar
  • Compact
  • Wieken raken canvas niet

Minpunten

• Misschien een rem

M. Spierings 29-04-2019

Stevige bolderkar

Deze bolderkar is een stevige bolderkar met brede luchtbanden die eenvoudig in- en uit te klappen is. De kar kan tegen een stootje. Tijdens onze vakantie met ons kleinkind hebben we heel veel plezier beleefd aan de bolderkar. Een echte aanrader !!