Oral-B Elektrische Opzetborstels Met Star Wars-figuren 2 Stuks

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Elektrische Opzetborstels Met Star Wars-figuren 2 Stuks op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mounia 04-11-2018

Leuk voor de kleintjes!

Voor een peuter van 3 is tandenpoetsen niet de leukste bezigheid. Deze opzetborstels maken het net iets aantrekkelijker. Samen met de electrische tandenborstel zelf vormt het een mooi en stoer geheel. De borstelharen zijn zsvht genoeg voor kleine kindertandjes en dat maakt het poetsen iets aangenamer. Ik was een vaan de gelukkigen die deze set gratis heeft gekregen om te mogen testen en ik ben zeer positief en overtuigd! Ze zijn wel iets prijzig naar mijn mening maar ik zal ze toch zelf gaan aanschaffen als ze vervangen moeten worden!

• Zachte borstelharen

Minpunten

• Prijs

Marry 31-10-2018

Maakt poetsen leuker

De Oral B Star Wars opzetborstels hebben een leuk design voor stoere jongens. Dit maakt poetsen toch net nog iets leuker. In de verpakking vind ik twee borstels met een verschillend plaatje erop. Gelukkig passen deze borstels ook op de standaard Oral B borstels zodat je niet meteen ook bijbehorende handvat moet kopen. Wel vervaagd het plaatje vrij snel door het vocht wat er steeds op komt, en vinden wij de plaatjes erg klein en soms is zelfs niet helemaal duidelijk wat er nu op staat. De haren van de borstel voelen ook iets zachter aan dan de gewone borstels die ik altijd gebruik, duidelijk gemaakt voor kinderen.Mijn zoon was heel enthousiast dat hij deze borstels mocht testen. Ik weet zeker dat hij de volgende keer ook weer gaat vragen om dit soort opzetborstels want die zijn toch echt veel leuker dan de gewone witte borstels.

Pluspunten

• Ziet er leuk uit
  • Kleine borstelkop

Minpunten

• Plaatje vervaagd door het vocht

SDWasabi 29-10-2018

Uitstekend voor het kindergebit

Deze Oral-B opzetborstels zijn erg leuk voor mijn zoontjes met Star Wars motief. Het enige dat me stoort is dat de set voorzien is met slechts één en dezelfde afbeelding. Een beetje meer variatie in de sets zou geweldig zijn.
Ik kan de opzetborstels hoe dan ook aanbevelen, uitstekend geschikt voor de kindermond, aangezien de reguliere toch groter zijn. Dit betreft een test exemplaar.

Pluspunten

• zachte borstel
  • niet te groot
  • kinderen zijn er blij mee

Minpunten

• weinig variatie in afbeeldingen