Braun CrossAction Opzetborstels 8 + 2 extra - Reviews

Fabrikant kleur(en)
blauw, wit
Gewicht
54 gram

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun CrossAction Opzetborstels 8 + 2 extra op Kieskeurig.nl.

7,3

Y de Vries 14-07-2020

Tegenvaller

Geschreven voor: Braun CrossAction Opzetborstels 8 + 2 extra

Na jaren allerlei goedkope opzetborstels gebruikt te hebben, wilde ik nu maar eens de ‘echte’ proberen. Maar wat een tegenvaller: na een week beginnen de haren al uit elkaar te staan en na 3 weken moet ik de borstel vervangen. Voor mij geen tweede keer meer.

Robbberg 28-10-2018

Goede borstels

Geschreven voor: Braun CrossAction Opzetborstels 8 + 2 extra

De borsteltjes zijn erg fijn. Er zijn verschillende borsteltjes, waardoor je harder of zachter kan poetsen. Dit is vooral erg fijn bij gevoelig tandvlees etc. Daarnaast zitten er verschillende ringetjes bij, zodat het makkelijk is om de borstels uit elkaar te halen en je weet van wie welke borstel is. Ze passen verder gewoon op een normaal Oral-B apparaat en zijn makkelijk schoon te maken. Ik heb ze gratis gekregen om te testen.

NienkeH 03-10-2018
  • Product gekregen

Fijne borstels met gekleurde ringetjes te herkenning

Geschreven voor: Braun CrossAction Opzetborstels 8 + 2 extra

Ik heb deze opzetborstels ontvangen om te testen en ik ben er erg tevreden over. De haartjes hebben de juiste stugheid, niet te hard en niet te zacht. Daarnaast is het fijn dat ze met 10 tegelijk in een verpakking zitten, zodat je een tijdje voort kan. Door de verschillende kleuren ringetjes kun je zelfs een elektrische tandenborstel delen met meerdere mensen omdat er voor iedereen een eigen herkenbaar opzetstukje is.

Pluspunten

• fijne borstelhaartjes
  • gekleurd ringetje