Oral-B CrossAction Vervangende Borstelkoppen 2 keer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B CrossAction Vervangende Borstelkoppen 2 keer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Robert33 21-10-2018

Goede prijs/kwaliteit

Deze opzetborstels van Oral-B zijn van uitstekende kwaliteit. Hiervoor gebruikte ik (huismerk) namaakborstels die duidelijk een minder schoon resultaat opleveren dan deze originele borstels. Ik kreeg de kans om deze opzetborstels gratis te mogen testen. De borstels geven een schoon en fris gevoel. Door de schuine haartjes heb ik het gevoel dat mijn tanden beter schoon worden. Ik kan dit product zeker aanbevelen.

Pluspunten

• kwaliteit
  • gaan lang mee

Miranda 15-10-2018

Opzetborstels die echt schoon poetsen.

Deze opzetborstels poetsen echt schoon. Hardnekkige tandplak langs het tandvlees verdwijnt echt. Tandvlees wordt ook gemasseerd en ziet er mooi uit. Het is wel erg jammer dat ze zo duur zijn. Ik heb deze opzetborstels ontvangen om te testen en ben er boven verwachting tevreden over.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Duur

TomBrokling 09-10-2018

Fijne borstel

Deze borstelkop is erg fijn in gebruik, deze reinigt mijn gehele tand goed en ik behoud dit gevoel ook best lang gedurende de dag. Geen plakkerig gevoel in de loop van de dag en ook geen last van bloedend tandvlees tijdens het tandenpoetsen. Ik heb dit product gratis getest.

Pluspunten

• Gladdere tanden en kiezen
  • Geen bloedend tandvlees

Wouter vd M 30-09-2018
  • Product gekregen

Opzetborstel cross action

Al een tijdje gebruik ik de opzetborstel “cross action”. Door de schuingeplaatste borstelharen krijg je een precieze reiniging. De tandplak verdwijnt door de krachtige rotatie. Door gebruik te maken van deze opzetborstel hoef ik minder vaak naar de mondhygiëniste. Al met al is deze opzetborstel aan te bevelen. Overigens heb ik deze opzetborstel gratis ontvangen om uit te testen.

Susanne P. 29-09-2018

Fijne opzetborstels

De opzetborstels heb ik gratis ontvangen. Het product is fijn in gebruik en geeft een glad en fris gevoel aan de tanden. Om goed bij de achterste kiezen te poetsen is af en toe lastig. De borsteltjes voelen fijn aan op je tanden en tandvlees. Het reinigen van het product en het opzetten van de borstel op de elektrische tandenborstel gaan erg eenvoudig.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Prijzig