Philips Sonicare e-Series HX7022

Oral-B CrossAction Opzetborstels Voor Elektrische Tandenborstels x10

Oral-B CrossAction Opzetborstels Voor Elektrische Tandenborstels x10

Oral-B CrossAction Opzetborstel Met CleanMaximiser-technologie, Verpakking Van 10 Stuks

Bekijk alle Opzetborstels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare e-Series HX7022 op Kieskeurig.nl.

• Slecht

jeepee49 03-04-2015

Uitstekend product voor gezond tandvlees

Geschreven voor: Philips Sonicare e-Series HX7022

Ben 65 en gebruik dit al meer dan 10 jaar.
Mijn tandarts zegt dat mijn gebit en tandvlees er zeer goed bijstaan.
Zou dit toestel aan iedereen aanraden met tandvleesproblemen. Eerste dagen, misschien bloedend tandvlees. Doorzetten en je zal na enkele weken versteld staan van je gebit en tandvlees.

carellebrun 31-12-2014
  • Product maand in bezit

De Kopers (zoals ik)van de tandenborstel weten bij aankoop niet dat je de borsteltjes niet los kunt vervangen. Dat blijkt uit vele vragen op internetsites. Je moet de hele bovenkant vervangen. Kost ca. €26 euro voor 2 stuks. Betekent bij vervanging per drie maanden €52 euro per jaar. Dat is te gek voor woorden en ook nog eens slecht voor het milieu. Hij poetst wel goed overigens!

PeterBrakel 09-09-2013

Apparaat presteert wat ik ervan verwachtte.

Geschreven voor: Philips Sonicare e-Series HX7022

Ik ben zeer tevreden over de Sonicare omdat het gebit daadwerkelijk beter wordt gereinigd. Ik heb dit bemerkt na de behandelingen van de mondhygiëniste.

Elisabeth22 01-07-2013

Dit product is perfect!

Geschreven voor: Philips Sonicare e-Series HX7022

Dit product is uitstekend, het is degelijk gemaakt en voldoet zeer goed aan mijn wensen, de gehele levensduur lang.

IkaA 24-06-2013

My Sonicare again as good as new

Geschreven voor: Philips Sonicare e-Series HX7022

Replacement brushes - now my sonicare works again perfectly. Brushes are quite big but fit perfectly on the handle. Price is steep but my theeth are worth it :-)

Wiru 24-04-2013

Is makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Sonicare e-Series HX7022

Is door de hoge trillingen erg goed om tandsteen mee te verwijderen (mits bij dagelijks gebruik), goede massage voor tandvlees, en niet vervelend ondanks hoge trillingen.

Kenyatta 16-10-2011

Dit product zou ik iedereen aanraden

Geschreven voor: Philips Sonicare e-Series HX7022

Ik heb eerder een ander merk gebruikt, maar deze bevalt heel goed en doet precies wat je ervan verwacht. Ik zou nu misschien een ander model van Sonicare proberen, maar zal nu altijd voor de Sonicare gaan.

Tepper 13-10-2011

Het gemak dient de Mens

Geschreven voor: Philips Sonicare e-Series HX7022

Met gemak je tanden poetsen en verzorgen.
Komt op alle plaatsen die je met een gewone borstel minder makkelijk kunt bereiken en het kost je weinig moeite om juist die moeilijke plekjes te bereiken.

PhilipsNXP 02-09-2011

het voldoet uitstekend!

Geschreven voor: Philips Sonicare e-Series HX7022

We hebben de sonicare al jaren en zijn wij heel tevreden. Goede tandenborstels tegen een zeer scherpe prijs.