Oral-B Oral-B Pure Clean Opzetborstel, Verpakking Van 4 Stuks - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Pure Clean Opzetborstel, Verpakking Van 4 Stuks op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

b****************@g******** 14-09-2021

Prima poetservaring

Ik poets nu een 6-tal weken met een Oral-B Pure Clean Charcoal borsteltje en ben zeer tevreden met het resultaat. Tijdens het testen was ik verwonderd van hoe aangenaam het poetsen voelde omdat de borstelharen wat stijf leken. Na elke poetsbeurt voelden mijn tanden proper en glad aan. Ik ga zeker deze borsteltjes blijven gebruiken en kan ze ook aanraden aan anderen!

r************@h********** 14-09-2021
Deze borstels ogen wat vreemd, zo zwart. De kleur geeft zeker niet af op de tanden. Ik zie wel geen verschil met de gewone borstels. Je ziet ook hier de slijtage door het lichter wordende zwart. De borstels reinigen zoals het moet.

v**********@o********* 12-09-2021

Ik gebruik de nieuwe charcoal tandenborstels van oral b. Tijdens het testen ondervond ik dat deze veel meer plaque verwijderen met een stralende glimlach en zuiver gebit als gevolg .

f*********@h********** 12-09-2021

Goede opzetborstels

Deze opzetborstels voelen zeer goed in de mond. Ze zijn een beetje als een 'kommetje' gevormd zodat er goed tussen de tanden kan worden gepoetst. De opzetborstels zijn een beetje aan de zachte kant voor mij maar ze poetsen zeer goed. Ik vraag me echter wel af of de 'Charcoal' echt een meerwaarde is?

Pluspunten

• Proper gevoel na poetsen

Minpunten

• Zacht

j***********@g******** 12-09-2021

Wow

De Pure Clean Charcoal opzetborstels zijn dus houtskool opzetborstels voor de elektrische tandenborstel. De houtskool zorgt ervoor dat de oppervlakkige vlekken makkelijker weggaan op je tanden. Normaal gesproken poets ik altijd met een normale opzetborstel maar, na een paar weken met poetsen met de houtskool opzetborstel merkte ik al dat mijn tanden er witter uitzagen. Ook, heb ik het gevoel dat mijn tanden sneller schoon zijn. Voor een eerlijke review mocht ik deze borstels testen. Mijn volgende opzetborstels worden zeker de Charcoal borstels!

l**************@h********** 11-09-2021
deze opzetborstels zien er uiterst uniek uit omwille van de zwarte kleur. De werking is heel goed, ze poetsen goed en je tanden voelen lekker glad aan na het poetsen. Ook zijn de haartjes niet te hard en geraken ze op vele plekken in je mond. Qua kleur van de tanden weet ik niet of het veel doet aan het witter maken.

Valeria 11-09-2021

Ik heb in het verleden gewone opzetborstels voor elektrische tandenborstels gebruikt, maar ik was zeer benieuwd naar de charcoal opzetborstels. Zeker omdat dit veel voordelen zou hebben, zoals het witter maken van tanden. De borstels zijn zeer goed en niet te hard, maar ik merk geen verschil met de gewone borstels. Ik zou deze niet meteen opnieuw kopen.

Katrien E. 10-09-2021

Topproduct

De Oral-b Pure Clean Charcoal opzetborstels zijn heel goede borstels. Ze gaan lang mee en zorgen voor een uitstekend poetsresultaat. Ik ben heel blij dat ik deze kon testen, aangezien ik alles heb wat er bestaat rond tanden poetsen en Charcoal. Ik ga ze zeker nog aankopen!

Pluspunten

• Gaan lang mee
  • Goed poetsresultaat

d*************@g******** 09-09-2021
De charcoals opzetborstels zijn een echte aanrader.
Ze zien er veelbelovend maar ze zijn het ook! Ik gebruik ze nu al enkele maanden en tijdens het testen merkte ik al snel dat mijn tanden er heel schoon en proper van werden.
Ik vreesde wel even dat de zwarte haartjes van de borstel gingen afgeven maar dit is gelukkig niet het geval.

g**************@h********** 08-09-2021

Goede en stevige borsteltjes

Ik ben zeker tevreden over deze charcoal borsteltjes. Tijdens het testen hiervan ondervond ik dat deze zeer goed reinigen. Normaal zouden mijn tanden iets witter moeten lijken na het gebruik van deze borsteltjes. Dit kan ik jammer genoeg niet met zekerheid zeggen aangezien ik weinig verschil zie. De borsteltjes gaan wel vrij lang mee en het zijn stevige haartjes.

Pluspunten

• Zwarte haartjes
  • Stevig

JH 08-09-2021

Prima poetsresultaat

De volledig zwarte borsteltjes zien er op het eerste zicht wat gek uit. Na ze ondertussen een tweetal weken te hebben kunnen testen, kan ik wel vaststellen dat ze voor een zeer proper poetsresultaat zorgen. Bij het eerste gebruik wist ik niet goed wat ik moest verwachten. Zouden mijn tanden zwart kleuren tijdens het poetsen om daarna helemaal proper te zijn na het spoelen? Dit bleek niet het geval. De borsteltjes werken eigenlijk volledig zoals 'normale' opzetborsteltjes. Naar mijn gevoel zijn ze iets harder/stugger dan de klassieke borsteltjes en daardoor dus ook misschien wat minder geschikt voor mensen met gevoelig tandvlees. Het poetsresultaat is wel prima. Enige minpunt is dat ik weinig meerwaarde zie in deze borsteltjes ten opzichte van de 'normale' opzetborsteltjes.

h************@h********** 08-09-2021

Oral-B Pure Clean Opzetborstels

Ik ben de Oral B charcoal opzetborstel nu al enkele weken aan het testen en kan met zekerheid zeggen dat de met houtskool doordrenkte borstel zorgt voor een grondige reiniging. De borstel voelt ook niet hard aan waardoor het zeker niet de glazuur van mijn tanden kan aantasten. Mijn tanden ogen mooi wit na het poetsen, maar na de borstel twee weken te gebruiken ogen ze nog niet witter dan ervoor. Ik toch ben ik tevreden, want ik vind de zwarte haartjes op de borstel hygiënischer en properder overkomen dan de witte.

Esmet 07-09-2021

Geen meerwaarde dan aan gewone opzetborstels

De charcoals borstels zien er veelbelovend!
Ik heb deze dus ook met veel spanning uitgeprobeerd.
Na de poetsbeurt heb ik wel een fris gevoel, ik gebruik deze ook in combinatie met de charcoal tandpasta.
Na bijna 3 maand te gebruiken zie ik geen verschil qua kleur dan met gewone opzetborstels.
Ik vind persoonlijk ook dat ze sneller verslijten.
Hier zullen ze niet meer in huis komen.

Pluspunten

• Zien er veelbelovend uit

Minpunten

• Na 2 maand geen wittere tanden

Soufia 07-09-2021

Gladdere tanden

Ik heb de Oral-B pure clean charcoal opzetborstels nu een aantal weken uitgeprobeerd. Ik vind ze aangenaam zacht, wat een groot voordeel is, vooral bij tandvleesproblemen. De haren zijn zwart, maar dit geeft niet af en je proeft ook niks anders dan je tandpasta. Je merkt ook dat je tanden veel gladder aanvoelen.

Pluspunten

• Zacht
  • Minder tandplak

Sofie 06-09-2021

Ideaal voor gevoelige tanden!

Ondertussen gebruik ik de oral-B pure clean opzetborstel reeds langere tijd en ik ben er, sinds de eerste keer testen, nog steeds heel tevreden van! De zwarte kleur vond ik eerst vreemd maar ben ik nu ondertussen gewoon. Ze zijn ideaal voor gevoelige tanden, want de haartjes zijn extra zacht. Of mijn tanden echt veel witter zijn betwijfel ik, maar het zijn zeer aangename borsteltjes die ik zeker nog zal nabestellen!

Pluspunten

• Zachte haren

Maarten 06-09-2021

Grondig tanden poetsen

We zijn trouwe gebruikers van Oral-b, zowel voor onze kinderen als voor onszelf gebruiken we steevast Oral-B tandenborstels en opzetstukjes. We gebruiken verschillende opzetstukjes en stoppen er graag wat variatie in, toen we de nieuwe Oral-B Pure Clean Charcoal opzetborstels zagen hebben we geen moment getwijfeld en deze uitgeprobeerd. Toegegeven ze zien er op het eerste zicht misschien wat raar en zwart uit, maar het zijn prima opzetstukjes. Ze zijn opvallend zacht, waardoor ze uitermate geschikt zijn voor mensen met beugels en ze zijn bovendien ook zeer effectief tegen tandplak. We gaan ze zeker blijven gebruiken.

Pluspunten

• Grondige poestbeurt
  • Zacht

Sigridp 06-09-2021

Reinigt goed tussen de tanden

Enkele weken terug heb ik mijn opzetstuk van mijn elektische Tandenborstel vervangen door deze charcoal variant. Het ziet er wel een beetje vreemd uit zo een zwarte borstels, maar tijdens het gebruik ervan merk je er niets van. De haartje zijn medium van sterkte en geschikt voor mijn gevoeliger tanden. Ik ervaar zelf weinig meerwaarde van de zwarte kleur van de borsteltjes maar ben wel fan van de vorm vn het borsteltje zelf. In tegenstelling tot de gewone oral b opzetstukken is dit opzetstuk licht gebogen. Hierdoor sluit het goed om de tanden en maakt het de ruimten tussen de tanden in goed proper.

h************@h********** 02-09-2021

Goede opzetborstels

Ik ben enorme fan van deze opzetborstels. Ik ben deze nu enkele maanden aan het testen en ik merk wel degelijk een groot verschil. De borsteltjes hebben heel fijne haartjes waardoor de tandplak vlot verdwijnt. Mijn tandvlees bloedt minder dan bij de hardere borsteltjes. De borstel beweegt heel vlot over de tanden heen. Ik ben dus wel degelijk fan van deze fijne opzetborstels van oral b en ik zal ze zeker nog aankopen.

Tom 01-09-2021

Perfect poetsresultaat!

Perfect poetsresultaat!

Ik ben erg tevreden met deze opzetborstels. De borstels zien er niet alleen erg leuk uit door hun zwarte look, ze zorgen ook voor een perfecte poetsbeurt.

Marijke S 01-09-2021

Charcoal is top!

Deze houtskool (charcoal) borstels reinigen zeer goed daar de haartjes aan de buitenzijde langer en afgerond zijn tegenover de binnenste haartjes. Zo poets je gemakkelijker én dieper tussen de tanden waar anders plak komt te zitten. De roterende borstel is natuurlijk ook een pluspunt. Naar mijn gevoel zijn mijn tanden beter gepoetst, ik heb minder last van tandplak.

Pluspunten

• Aangenaam poetsen
  • Standen van de haren

a***@t********* 01-09-2021

Werkt uitstekend

Deze Oral-b pure clean charcoal borsteltjes doen hun werk heel goed. Wat voor mij heel erg van belang was dat ze niet te hard zijn, dit door mijn redelijk gevoelig tandvlees. De vorming van tandplak is ook een heel stuk wat minder. Na elke poetsbeurt met deze opzetborstel heb je echt wel een proper resultaat. Opgelet deze borstels passen wel niet op de Pulsonic en de nieuwe Io tandenborstels.

Emma 31-08-2021

Topproduct

Sinds kort gebruik ik de Oral-B pure clean charcoal opzetborstels. Ik heb het gevoel dat mijn tanden niet enkel properder zijn, maar dat ze ook een tintje lichter zijn geworden. Ik gebruik de borsteltje in combinatie met een tandpasta om de tanden witter te maken van Oral-B. Ik raad de borsteltjes zeker aan!

Janina 31-08-2021

Goed poetsresultaat maar niet geschikt voor gevoelige tanden

De oral-b pure clean charcoal borsteltjes hebben een goed poetsresultaat. Je tanden voelen echt proper na het gebruik van dit borsteltje. Het borsteltje is wel iets harder dan de standaard opzetborstel maar dat is niet zo erg. Het enige nadeel van dit borsteltje vind ik de kleur. Dit oogt niet zo proper vind ik.

Pluspunten

• Wit resultaat

Minpunten

• Kleur van opzetborstels

n***************@t********* 31-08-2021

Helemaal tevreden

Tevreden met de nieuwe Charcoal opzetborstel van OralB. De met houtskool doordrenkte borstelharen verwijderen tandplak en oppervlakte vlekken op de tanden. Met de afgeronde komvormige borstelharen zullen uw tanden en tandvlees niet beschadigd worden of het glazuur aantasten. Dit zorgt voor een natuurlijke witte lach met goede bescherming.

Mijnguy 30-08-2021

Zacht en handig

deze opzet tandenborstels charcoal zijn zacht en aangenaam. na een grondige poetsbeurt was ik bang dat de zwarte kleur zichtbaar op de tanden zou zijn, de test wijst wel degelijk uit dat er geen sprake is van zwarte sporen. deze zijn makkelijk in gebruik.of dit product een meerwaarde op de markt is? voor mij niet echt

Pluspunten

• Zacht
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Zwart is niet echt n meerwaarde