Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels Zwart, Verpakking Van 2 Stuks - Reviews

Bekijk 5 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels Zwart, Verpakking Van 2 Stuks op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Norma 02-02-2023

Ik dacht dat het een goede tandenborstel was. Ma naar 4 maanden dagelijks te gebruiken zijn mijn tanden geler geworden. Toen heb ik de whiting borstel gekocht en op mijn oude tandenborstel gezet en binnen 2 dagen was het gele al een een stuk minder.
Ik ben dus niet tevreden. Hoop geld en doet niet wat hij zou moeten doen.

Minpunten

• Doet niet wat hij hoort te doen

Daniel Huisman 27-10-2020

Nieuwe magnetische borstels

De nieuwe magnetische borstel technologie van Oral-B stelt zeker niet teleur. Ik ben positief verrast wat Oral-B hier heeft ontwikkeld. De grootte van de borsteltjes vallen perfect over je tanden en zorgen voor een goede poetservaring terwijl je geen enkel plekje op je tanden mist. Ik hoop dat Oral-B ervoor kiest om de prijzen te verlagen om er op deze manier ervoor te zorgen dat er geen imitaties komen en de kwaliteit van het merk optimaal blijft. Ik raad dit product zeker weten aan!

Pluspunten

• Grootte van de borstels
  • Poetskwaliteit

Minpunten

• Prijs

Twan 18-10-2020

Top!

Het zijn handige borstels. Ze zijn groter dan ik gewend was, maar het went snel.
Ik gebruik het nu een tijdje en de haren zijn nog steeds goed.
Als je de app gebruikt, dan houdt die ook bij wanneer je het moet vervangen. Erg handig!

JDupont 12-10-2020

De enige compatbiel met Oral B IO

De Oral-B iO Ultimate Clean borstel is een prima opzetborstel. Tijdens het testen viel mij op dat hij allereerst mooi past bij het design van mijn Oral-B iO 9N, het ziet er uit als een mooi geheel. Naast het mooie design krijg ik ook hele goede resultaten. In combinatie met de app heb ik iedere keer een erg schoon goed resultaat.

Pluspunten

• kwaliteit

Toon 29-08-2020

Fijne opzetborstel

Ik heb deze opzetborstel een aantal weken in gebruik voor mijn nieuwe Oral B iO tandenborstel. De borstel geeft een goed poetsresultaat; mijn tanden zijn schoner en gladder en minder tandplak blijft er zitten. Ook de reiniging tussen mijn tanden is beter. Het is handig dat de app aangeeft wanneer de borstel vervangen moet worden

Pluspunten

• Goed resultaat

Minpunten

• Prijs

Julia 28-08-2020

Voor de design liefhebber

Ben je gek op mooi design, dan is dit het opzetstukje voor jou. Het gekleurde ringetje is verleden tijd, dit opzetstukje maakt van je tandenborstel 1 mooi geheel. Dit zorgt ervoor dat je tandenborstel ook schoner blijft. Het belangrijkste: na het poetsen met dit opzetstuk voelt mijn gebit super schoon aan, alsof ik net bij de mondhygiëniste ben geweest. Door de vorm kun je goed bij alle hoekjes.

Pluspunten

Minpunten

• Prijs

Dimitri B. 25-08-2020

Een ontzettend groot verschil met een prachtig design

Mijn titel maakt vast mijn review al meteen duidelijk, maar toch wil ik nog even neerschrijven hoe tevreden ik ben over deze opzetborsteltjes van Oral-B. Ik heb altijd al elektrisch gepoetst met Oral-B, maar net wanneer je denkt dat een tandenborstel niet meer kan overtroffen worden, komt Oral-B met deze fantastische mooie iO-lijn. Ik heb dit product mogen testen, en kan alleen maar vol lof spreken over deze opzetborsteltjes. Een leuke meerwaarde voor de 'technolgiefreaks' onder ons, via de applicatie van Oral-B kan je eenvoudig volgen hoeveel poetsbeurten je reeds gedaan hebt, en wanneer je de opzetborsteltjes dient te vervangen.

• Kwaliteit
  • Poetservaring

Minpunten

• Geen minpunten

Mell92 21-08-2020

wow gewoon

Wat een verfrissing, dit is voor mij nu de tandenborstel voor mijn tanden vanaf nu met te poetsen! In het combo met het toestel is het perfect. Tijdens het testen viel me op dat de kop niet te zacht maar ook niet te hard was. Hierdoor worden mijn tanden top gepoetst maar zonder last of pijn wat echt wel enorm belangrijk is voor mij. Ik hou van het gevoel dat ik heb na het reinigen en ik zou niet meer willen terugschakelen naar mijn vorige tandenborstel. Ik ben echt volledig verkocht!

Pluspunten

• Perfecte stevigheid
  • Gevoel na poetsen

Minpunten

• Geen!

Maria 17-08-2020

Luxe opzetborstel met goed resultaat

Het fijne aan deze opzetborstel is dat deze zorgt voor uitstekende reiniging van zowel de tanden als het tandvlees. De tanden voelen lang schoon aan. De opzetborstel ziet er wat groter uit dan de oudere versies van opzetborstel, maar dit geeft een luxere uitstraling. De borstel blijft lang mooi en gaat niet wijd uitstaan na een aantal weken gebruik, waardoor de werking net zo goed blijft als in het begin.

Pluspunten

• Blijft lang mooi
  • Luxe uitstraling

Silke 10-08-2020

Positief verrast

De borsteltjes zijn iets groter dan ik gewend was, daardoor nemen ze ook het randje van je tandvlees mee want de eerste keren bij het poetsen heel erg gevoelig is. Ik heb dit product mogen testen en het is een fijne opzetborstel. Ze zijn duur, maar prijs-kwaliteit het wel echt waard. De tandenborstel met deze borsteltjes zijn echt een aanvulling in mijn tandhygiëne

Pluspunten

• Formaat
  • Robuust borsteltje

Minpunten

• Prijs
  • In het begin gevoelig

Martine 08-08-2020

Samen met de Gentle Care opzetborsteltjes zijn dit de nieuwe borsteltjes die Oral-B speciaal voor de nieuwe iO series heeft uitgebracht. Net als de tandenborstel hebben ze hier volgens hunzelf aan lopen sleutelen en zou deze een stillere maar toch betere poetservaring moeten brengen.
Nu heb ik beide gebruikt en ik moet zeggen dat Oral-B zeker niet heeft gelogen de borstel is inderdaad stiller dan voorgaande borsteltjes bij de oudere modellen, wellicht door de magnetische aandrijving. Het borsteltje heeft wat stevigere en hardere haren waardoor je het gevoel krijgt dat je tanden net iets beter gereinigd worden. Voor mij is deze borstel echter iets minder geschikt aangezien mijn tandvlees nogal gevoelig is, vandaar dat ik persoonlijk liever uitwijk naar de gentle care borsteltjes die hier meer voor geschikt zijn.

Daniel 07-08-2020

Opzetborstel Oral B

Tijdens het testen van de Oral B clean opzetborstel ben ik erachter gekomen dat deze zeer geschikt is voor mijn gebit en tandvlees. Het is na iedere poetsbeurt net of ik bij de mondhygiënist ben geweest. De borstel poets te tanden zeer schoon en doet geen pijn tijdens het poetsen. Ook heb ik door de jaren van de boratel geen last meer van bloedend tandvlees. Dit is echt en top top borstel i.cm. de Oral B tandenborstel

Karin214 06-08-2020

Super borsteltjes

Wat een fijne borsteltjes ze liggen zacht in je mond, en hij is veel stiller dan de vorige modellen. Ik ben na het testen van de borsteltjes super enthousiast geworden vind alleen de prijs wat aan de hoge kant maar ze zijn het zeker waard

Pluspunten

• Zacht
  • Stiller

Minpunten

• Prijs

moniekdeoet 05-08-2020

Fijne opzetborstel

Voor mij is dit een nieuw type opzetborstel. Heel eerlijk gezegd ben ik altijd al blij als het een borstel is met een beetje groot oppervlak. Dat ligt lekker in de mond en dat hebben deze borsteltjes ook. Ik vind het zelf wel prettig als opzetborstels universeel zijn, en dat is met de ontwikkelingen van de electrische borstels helaas niet mogelijk. Al met al klik je deze makkelijk op de tandenborstel en poetsen ze heerlijk.

Francisco 04-08-2020

Zachte maar goede reiniger!

Deze opzetborstel is best groot, maar daardoor ook, door vele haren, een goede reinigingsborstel Na een paar keer poetsen begin je de borstel aan te voelenh en weet je hoe je het beste poetst icm de electrische oral b IO7n tandenborstel. Het is een goede borstel, die zacht is, maar toch overal goed reinigt.

Pluspunten

• Zacht
  • Groot

Limootje 04-08-2020

Deze opzetborstel is voor mij te hard, ik kreeg last van mijn tandvlees tijdens het testen. Ik denk wel dat hij lang meegaat en je klikt hem uiteraard zo op je tandenborstel.

• Gaat denk ik lang mee

Minpunten

• Te hard voor mijn gevoelige tandvlees

FerryL 03-08-2020

Geweldige borstel!

Deze borstel is absoluut weer een ingenieus hoogstandje van Oral-B. De borstelharen lijken meer delen van de tanden mee te pakken dan ooit en daarmee ook veel meer schoon te maken. En de manier van bevestigen is ook zeer uniek. Over het resultaat gesproken, meer dan schoon. Wat een geweldige uitvinding van ORAL-B, die ik absoluut zou aanraden!

Mrtzo 03-08-2020

Fijne opzetborstel

Het zijn fijne opzetborstels die net zo mooi in design zijn als de iO tandenborstel zelf.
Ze zijn iets groter dan ik gewend was, maar daardoor nemen ze wel net het randje mee bij het tandvlees. Ik heb dit product mogen testen en het is een fijne opzetborstel,
Doet ook daadwerkelijk zijn naam eer aan.
Met behulp van de app kan je snel zien wanneer de opzetborstels aan vervanging toe zijn.

Pluspunten

• Grote van opzetborstel

Minpunten

• Iets aan de dure kant

Lars Verschuren 03-08-2020

Oral-B iO Ultimate clean opzetborstel

Na de Oral-B iO Ultimate clean opzetborstel meerdere weken gebruikt te hebben is mijn mening over deze opzetborstel gevormd.

Ik poetste voorheen met een handtandenborstel met een stevige borstel. Hierdoor voelt mijn mond na het poetsen schoon. Met veel opzetborstels merk ik dat dit schone gevoel niet te evenaren is. Met deze opzetborstel krijg ik het zelfde schone gevoel. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Stevig borstel wat goed schoon maakt
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Is lastig schoon maken

Lindijk 03-08-2020

Favoriete tandenborstel

Deze tandenborstels geven een ander gevoel dan andere. Dat klinkt vaag, maar ze zijn zachter en pulseren fijner dan ik bij andere tandenborstels gewend ben. Tijdens de eerste dag van testen merkte ik gelijk al dan mijn gebit een stuk schoner aanvoelde! En ik heb het gevoel dat mijn tandvlees ook beter wordt. Het enige nadeel is wel dat ze prijzig zijn.

Pluspunten

• Zacht
  • Poetsen schoon

Minpunten

• Prijs

E33lely 03-08-2020

De borstelharen op deze borstel zijn zo fijn en zo goed geplaatst dat de borstel op de kleinste plekjes tussen je tanden kan komen. Mijn tanden zijn voelbaar schoner dan met andere opzetborstels die ik ooit heb gebruikt. Daarnaast kan deze borstel communiceren met de oral b app en word je gewaarschuwd als je te veel druk op je tanden zet. Ik ben er heel blij mee!

aline 03-08-2020

Ondertussen heb ik deze opzetborstel een paar weken in gebruik. De eerste keer dat ik hem aanzette, merkte ik direct dat hij anders is. De tandenborstel maakt heel weinig geluid en de borstel draait zachter dan ik gewend ben. Ik merkte direct het verschil met andere opzetborstels. Het enige dat ik in het begin had, is bloedend tandvlees. Toen ik de borstel echter op een andere stand zette (very sensitive), beterde dit wel. Ik heb gevoelig tandsvlees en vermoedelijk was de gewone stand iets te hard. Eerst dacht ik dat het opzetstuk net niet deed wat het moet doen daar ik bloedend tandvlees had, maar bij de tandarts heb ik dit ook elke keer. Gewoon gevoelig tandvlees. Dus dit bewijst wel dat de tandenborstel zeer goed is! Net zoals je naar de tandarts zou gaan.

Pluspunten

• Professioneel
  • Goede trilling
  • Stil

BiancaJ 03-08-2020

Ik ben aangenaam verrast van deze opzettandenborstel. Nooit gedacht dat er toch zoveel verschil zit in verschillende opzettandenborstel. Tijdens het testen heb ik de oral-b io ultimate clean opzetborstel heb ik kunnen ervaren dat de borstel doet wat het zegt. Mijn tanden zijn na het poetsen 'ultimate clean'. De tandenborstel sluit mooi aan tegen de tanden en poetst zeer goed tegen het tandvlees waardoor er veel tandplak word verwijderd. Het enige nadeel vind ik de prijs. Maar je hebt wel waar voor je geld.

Pluspunten

• Ultimate clean
  • Gebruik

Minpunten

• Prijs

DebbieKet 02-08-2020

Fijne borstel

Wat een fijne borstel! Ik heb deze mogen testen en houd deze zeker op mijn tandenborstel! Geen bloedend tandvlees, maar raakt alles perfect! Het is een stevige borstel, die doet wat hij moet doen.

Chicolas 31-07-2020

De enige juiste keuze

Mondhygiëne is enorm belangrijk voor onze algemene gezondheid. Het was telkens een hele zoektocht naar de borstel die geschikt is voor mijn gebit. Hoewel is vroeger liever met zachte borstels poetste, heb ik een enorm goed gevoel bij de ultimate clean kopstukken. Hoewel ze iets harder zijn, geven ze mij een zeer aangenaam gevoel. Zeer belangrijk aangezien ik last heb van gevoelig tandvlees. Tijdens het poetsen heb je echt het gevoel dat er grondig en op elke plaats gepoetst wordt. De grootte van de borstel, zorgt ervoor dat elke tand volledig aan bod komt. Na het poetsen met deze opzetborstels, heb je een fris en aangenaam gevoel om je dag te beginnen of naar bed te gaan. Als je veel belang hecht aan een goede mondhygiëne, stop dan met zoeken. De juiste keuze zijn de ultimate clean kopstukken.

Pluspunten

• Grootte
  • Professioneel gevoel
  • Deftig
  • Duurzaam