De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SEL30M35 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Kimberley 12-01-2019

Je kan heel goed dichtbij fotos maken, echt fantastisch!

Geschreven voor: Sony SEL30M35

Ik wil al een tijdje een macro lens, en omdat ik net afgestudeerd ben en nog geen baan heb, kon ik ook niet teveel geld uitgeven! Het aller aller liefste heb ik natuurlijk een F1.8, maar dat kan ik echt nog niet betalen.
Ook heb ik een camera van mijn vriend gekregen, de Sony Alpha A6000, en daar past deze lens echt fantastisch op! Toen ik hem binnen kreeg, ging ik meteen foto's maken van onze planten bladen, en van mijn vriend zn ogen, en ik ben echt heel tevreden met het resultaat! Voor deze prijs is het zeker een goede lens! Morgen op vakantie, dus hij gaat zeker mee en kan niet wachten om de foto's te bewerken op Afinity!

Pluspunten

• Prijs
  • Scherpte instelling (manual)
  • Makkelijk te gebruiken
  • Kwaliteit van de foto

Minpunten

• F3.5
  • Scherpte instelling (automatic)

Hans 02-01-2019

Sony SEL30M35 macrolensje

Geschreven voor: Sony SEL30M35

Leuk objectief voor een leuke prijs. Lekker korte minimale scherpstelafstand. Prima om erbij te hebben en ik vermoed dat deze veel gebruikt gaat worden.

Pluspunten

• Prijs
  • Handzaam formaat

Regina 26-07-2018

Goede, betaalbare lens

Geschreven voor: Sony SEL30M35

De prijs-kwaliteitsverhouding van dit product is erg goed. Je krijgt absoluut waar voor je geld. De lens maakt mooie, scherpe foto's ook als je nog niet zo ervaren bent. De bijgeleverde zonnekap zorgt ervoor dat de foto's niet te licht worden.

Pluspunten

• Handzaam
  • Bijgeleverde zonnekap
  • Mooie foto's
  • Prettig in gebruik
  • Licht

Minpunten

• Veel draaien voor scherpstellen
  • Alleen in het grijs beschikbaar

jolanda 15-07-2018

mooie kwaliteit lens

Geschreven voor: Sony SEL30M35

het is een mooie kwaliteit macrolens. Hij voldoet aan de verwachtingen en vind het een goede prijs. Niet te duur voor toch mooie kwaliteit foto's

F Mansens 28-01-2018

Macrolens SEL30M35

Geschreven voor: Sony SEL30M35

De macro lens stelt je in staat om snel goede macro opnamen te maken van o.a. bloemen, vlinders en insecten. De lens is prachtig afgewerkt, licht in gewicht, compleet met zonnekap. Hij is gemakkelijk te bedienen. Verder is de lens ook prima te gebruiken voor reguliere opnamen zoals portretten en stads/natuur taferelen. Je hoeft de lens niet steeds te wisselen tussen macro en gewone fotografie (zoals bij tussenringen). De redelijke prijs maakt dit product zeer aantrekkelijk.

Pluspunten

• Goede opname kwaliteit
  • Prachtig afgewerkt
  • Het geld zonder meer waard
  • Licht in gewicht.