Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports objectief - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports objectief op Kieskeurig.nl.

Mark 22-06-2020

Sigma 70-200 mm f 2.8 sport. Toplens

Geschreven voor: Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports objectief

Dit is een fantastische lens die heel wat aan kan. Hij is vooral snel en daardoor scherp. Door f2.8 kun je leuk spelen met de achtergrond, scherpte/ diepte. Zeer goede kwaliteit en voelt robuus aan. Kritische kant is het gewicht van de lens. Maar als je met een mooi shot naar huis gaat ben je dat al snel weer vergeten.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Spatwater- en stof dicht
  • Snelheid
  • F2.8

Minpunten

• Formaat
  • Gewicht

Collas Jos 20-04-2020

Top Lens

Geschreven voor: Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports objectief

De Sigma 70-200 mm f/2.8 is een echte top lens , ben er meer dan 100% tevreden over.
Een lens die alles kan , en lost ook alle verwachtingen . De Foto's zijn 100% scherp . Raad zeker deze lens aan .

Ben S. 20-12-2019

Geweldige lens voor mijn Nikon D7500

Geschreven voor: Sigma 70-200mm f/2.8 DG OS HSM Sports objectief

Ik was al geruime tijd zoek naar een betaalbare 70-200mm/2.8 lens voor mijn Nikon D7500. De 70-200mm Nikon lens vond ik toch net iets te prijzig. Nadat ik vele positieve reviews had gelezen over deze Sigma lens ben ik overstag gegaan. Wat een top lens. Waanzinnig scherp beeld, ook bij matige lichtcondities. Je kan er geweldige portret foto's mee maken met een mooie bokeh. De AF scherpstelling werkt boven verwachting goed. Deze lens is wel wat zwaarder dan de Nikon lens, maar voor mij is dat geen probleem. Ik ben geen fotograaf die de gehele dag met deze lens rondloopt en eigenlijk vind ik de iets zwaardere lens best lekker in de hand liggen. De lens is bovendien zeer degelijk gebouwd. Gezien het grote prijsverschil was de keus voor mij snel gemaakt. Absoluut geen spijt van.

Pluspunten

• Probleemloos fotograferen bij marginaal licht
  • Scherpe foto' s

Minpunten

• gewicht