Tamron 70-210mm F4.0 Di VC USD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tamron 70-210mm F4.0 Di VC USD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

atelier 08-12-2019

Lens met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Dit is geen F/2.8 lens, maar F/4.0 is ruim voldoende voor veel toepassingen. De scherpte aan de randen neemt iets af bij 210mm, maar dit is geen dealbreaker want rond 150mm presteert de lens prima. Vanaf F/5.6 presteert de lens zeer goed. De afbeeldingen hebben een mooie bokeh. Niet de scherpste Tamron lens, maar de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Mooie bokeh
  • Spatwaterdicht
  • Gewicht

Minpunten

• Meer plastic dan SP lenzen van Tamron

Tamron cameralens 70-210 f/4 04-12-2019

Tamron cameralens

Mooi en goed hanteerbare lens. Ligt goed in de hand en is ook goed handmatig scherp te stellen.
Foto’s zijn mooi scherp en zelfs te gebruiken voor close-ip

Pluspunten

• Handmatig scherp te stellen
  • Beeldstabilisator

Minpunten

• Nog niet gevonden

Regina 29-12-2018

Prima lens voor een mooie prijs.

De lens heb ik nu een tijdje in mijn bezit. Moest er in het begin erg aan wennen en heb zelfs even overwogen om het weer terug te sturen. Ik ben er toch flink mee aan de slag gegaan en kan niets anders zeggen dan dat het een prima lens is. Mooie scherpe foto's, de kleuren van de foto's zijn ook erg mooi. Het gewicht is ook goed, niet zwaar. Ik ben er super tevreden mee.

Pluspunten

• Prijs
  • Gewicht

Minpunten

• Ontbreken van statiefgondel.

Johan 27-12-2018

Gering gewicht

Mooie lens met een vaste lensopening van f4 over het hele zoombereik. De lens is een stuk lichter dan lenzen van f2.8 wat in de praktijk echt plezierig is. Erg goede scherpte. De lage prijs is het tweede voordeel van deze lens. Klein minpuntje is het ontbreken van een statiefgondel. Door het lage gewicht is deze niet echt nodig maar in sommige gevallen mis je deze wel.

Pluspunten

• Gewicht
  • Prijs

Minpunten

• Standaard niet voorzien van statiefgondel