Tamron 100-400mm F/4.5-6.3 Di VC USD - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tamron 100-400mm F/4.5-6.3 Di VC USD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Joseph52 19-11-2019

Tamron 100-400 mm f4.5-6.3 Canon

Ik heb deze lens gekocht omdat mijn oude 70-300 mm lens net te kort vond voor sport en wildlife fotografie. Na het bestuderen van vele online tests heb deze gekozen op basis van de beste prijs/kwaliteit verhouding. De lens is super scherp, zeer degelijk gebouwd en stof/water dicht. Is verder aanzienlijk goedkoper dan de originele Canon lens. Een aanrader!

Pluspunten

• scherpte

ton 08-01-2019

mooi bereik, scherpe fotos

Ik heb de lens sinds vandaag in huis en zojuist een aantal fotos gemaakt. De lens werkt perfect en maakt mooie scherpe foto's. Is een stuk minder zwaar dan de Canon 100-400. Ten zeerste aan te bevelen.

Karin 29-06-2018

Hanteerbare zoomlens

Deze lens is licht en daardoor goed om in de hand te kunnen fotograferen. een statief is dus niet altijd nodig.

Pluspunten

• Goed hanteerbaar
  • Licht gewicht
  • Goed in te stellen

Minpunten

• geen

Arthur 18-04-2018

Een zeer goede lens van het nieuwste Tamron gamma

Een gelijkaardige lens stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Met zulke aankopen ga ik niet over 1 nacht ijs: na heleboel reviews te hebben gelezen heb ik uiteindelijk voor deze gekozen.
Volgende dag direct gebruikt en versteld van het resultaat.
Een prima aanrader

Pluspunten

• snelle focus
  • geen vertekening

Minpunten

• toch iets zwaarder dan ik dacht