Canon EF-S 35mm f/2.8 Macro IS STM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EF-S 35mm f/2.8 Macro IS STM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jolanda 01-12-2020

Kleine, compacte lens

Verassende lens die leuke macro foto’s maakt. Heb hem nu een paar keer uitgeprobeerd en was blij verrast. Komende tijd meer mee stoeien, maar erg leuk voor deze prijs!

Pluspunten

• Compact
  • Macro

Minpunten

• Nog geen

René 07-03-2020

Haarscherp macro-objectief

De Canon EF-S 35 mm is een lichtsterk objectief en maakt haarscherpe foto's. De ingebouwde ring-verlichting maakt dit objectief bijzonder geschikt voor macro-fotografie. Het is bovendien niet zwaar. LET OP: niet geschikt voor full frame camera's (volgens de beschrijving).

Pluspunten

• Haarscherp
  • Ingebouwde ringverlichting
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Geen gedetailleerde handleiding
  • De lensvatting is plastic

Paul 09-08-2019

Superscherp

Ik heb deze lens bij kamera express utrecht gekocht op advies van de verkoper en heb er sinds dag 1 geen spijt van , allesomvattend een betaalbaar objectief met verbluffend goede resultaten en superscherpe en kleurijke macro-foto's .
De ingebouwde lensverlichting is zeer handig , en geeft net dat beetje meer bij het maken van je foto's.

Chantie 09-01-2019

Canon EF-S 35mm f/2.8 macro IS STM

Canon 35mm macro lens vandaag ontvangen. Zoals al mijn camera producten besteld bij Kamera Express. Snelle betrouwbare levering... lens kort getest en eerste indruk lijkt goed ... blij met mijn aankoop!!!

Pluspunten

• Mooie compacte lichte lens
  • Extra licht rondom lens

Minpunten

• Nog geen min punten kunnen ontdekken