Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM - Reviews

Grootste diafragma
5,6

iMhiep 18-06-2018

Fijne Tele-Lens

Deze lens onderscheidt zich op basis van Prijs-Kwaliteit verhouding, maar ook op gewicht. De lens is betaalbaar voor de kwaliteit die je krijgt. Uiteraard zijn er duurdere en goedkopere lenzen op de markt maar de Canon 70-300mm f/4-5.6 IS II USM is wat mij betreft de enige lens de gekocht moet worden voor mensen die geen professionele lens willen/kunnen kopen. Het gewicht van de lens is overigens erg laag voor een telelens waardoor deze goed hanteerbaar is.

De eerste foto's zijn een succes, een echte aanrader dus.

Lens is gekocht bij Foka, erg goed geholpen door deskundig personeel. Goede tips ontvangen, niks over op te merken.

Pluspunten

• Prijs-Kwaliteit
  • Gewicht
  • Stil bij scherpstellen

Minpunten

• Helaas F/4-5.6 en niet 2.8
Geschreven voor: Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM

Zonny 11-01-2017

Aanrader

Nog maar net in huis. Enkele foto's mee gemaakt en ben echt tevreden. Mooie scherpe foto's. Lens is wel wat zwaar maar ligt daardoor goed stevig in de hand. De draairing voor de zoom gaat perfect. Niet te zwaar maar ook niet te licht. Zelfs in huis als er minder licht is nog mooi resultaat. Om de prijs is het nog goed te doen voor de hobby fotograaf.
Zeer tevreden tot nu. Een aanrader.
Geschreven voor: Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM