Canon EF-M2835MISSTM - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EF-M2835MISSTM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

F.B 24-05-2021

canon lens EF-M 28mm

Geschreven voor: Canon EF-M2835MISSTM

Ik heb deze lens een paar dagen nu. Je kan er heel mooi de stuctuur in dingen mee fotograferen en kleine objecten. Met mijn eerste lens kon dat niet dus ben er heel blij mee.

Pluspunten

• lampjes in de lens
  • licht en compact

Gerard 18-10-2019

macro + gewone lens

Geschreven voor: Canon EF-M2835MISSTM

ik heb deze lens gekocht om in de wereld van het kleine te fotograferen, insecten, paddenstoelen, bloemen. Maar deze lens is ook prettig voor alledaagse andere dingen. Het is een standaard lens, geen zoomlens. Redelijk lichtsterk, diafragma 3.5 en licht in gebruik, dus makkelijk mee te nemen in combinatie met mijn M50. In de lens zitten lampjes gebouwd, wat handig is om bloemen en paddenstoelen op te lichten.

Pluspunten

• liche combinatie

Minpunten

• geen

Floris heemskerk 12-08-2019

Canon macro lens

Geschreven voor: Canon EF-M2835MISSTM

De led lampjes aan de voorkant van de lens zijn erg handig in bijvoorbeeld schaduw en bij slecht weer

Pluspunten

• De led lampjes van de lens is erg handig
  • De stabilisator werkt heel goed

Minpunten

• De mount is van plastic