Tamron F017 - Reviews

Lensvatting
Sony A
Filtermaat
62 mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Tamron F017 op Kieskeurig.nl.

Niek 28-11-2018

scherpe, lichtsterke macrolens

Geschreven voor: Tamron F017

Ik had deze lens al een tijd op mijn verlanglijstje staan. Zocht een lichtsterk objectief voor macrowerk. Uit diverse reviews kwam deze als beste uit de bus.
Is met 2.8 diafragma lichtsterk genoeg. Heeft een goede scherptediepte die een mooi bokeh oplevert. Voelt degelijk aan. Scherpstelring werkt prettig. Autofocus op korte afstand zoekt wat, maar voor macro kun je het beste handmatig scherpstellen. Met zonnekap geleverd en 6 jaar garantie!

Pluspunten

• lichtsterk
  • prettig in gebruik
  • scherptediepte
  • lange garantieperiode

Minpunten

• autofocus op korte afstand

CG-Photography 22-11-2016

Mooi scherpe lens ideal voor de macro fotograaf

Geschreven voor: Tamron F017

Voor een tijdje getwijfeld tussen een echte Canon lens of de nieuwe Tamron SP 90mm f/2.8. De Tamron nu inmiddels een tijdje in bezit...een wat een mooi en scherpe lens is het. Het build kwaliteit is uitstekend, stof en waterdicht. Razen scherp met snelle focus. In situaties met minder licht de lens heeft wel een beetje moeiten met focusen, dus better naar manual zetten

Pluspunten

• build kwaliteit
  • scherp

Minpunten

• focus moeite met minder licht