Lensbaby Velvet 56

Bekijk 8 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lensbaby Velvet 56 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hetty 09-11-2017

Stevig, Creatief én Mooi!

Geschreven voor: Lensbaby Velvet 56

Ik heb dit product via Lensbaby Nederland mogen testen en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden was met de resultaten die ik behaald heb. Iedereen die Lensbaby kent weet dat dit géén standaard lens is ... en ook deze Velvet is dat zeker niet. Je krijgt op de grote diafragma's een prachtige 'glow' om je onderwerp. Vanaf diafragma F5.6 ongeveer gedraagt de lens zich weer als een 'normale' lens, maar heb je nog steeds een prachtige achtergrond bokeh. De scherpte is geweldig goed. Het handmatig scherpstellen gaat ook soepel. Je hebt een ruime scherpstelslag ... én je kunt er ook nog eens hele mooie macro's mee maken. De diafragmaring klikt heel soepel, maar er is geen kans op verschuiven tijdens scherp stellen. Top gemaakt.

Foto's die ik heb gemaakt met de lensbaby Velvet 56 F1.6 zijn in de volgende link te zien.

Pluspunten

• Creativiteit
  • Mooie bokeh
  • Goede scherpte vanaf F5.6