Sony SAL2470Z - Reviews

Filtermaat
77 mm

9,9

Greetje 18-06-2013 Product jaar of meer in bezit

Heel erg fijne lens die ik nu bijna 2 jaar in mijn bezit heb. Duur in aanschaf, maar zeker de moeite waard! Ik gebruik hem in combinatie met de A580.
Deze lens verdiend ook een goede body erbij.
Hij is wat zwaar, maar ik zie het als degelijkheid.
Lens is eigenlijk altijd te gebruiken. Ik maakt veel gebruikt van zijn lichtgevoeligheid.
Geweldige allround lens.

klaas jager 13-03-2013 Product kwartaal in bezit

Zoek je een all-round lens van topkwaliteit dan is het de Sony 24-70 2.8 Carl Zeiss. Deze lens is volledig compatibel met met de allernieuwste Sony A99 met 124 autofocus scherpstelpunten, Deze eigenschappen gelden ook voor de Sony 50 1.4 en de Sony 70-400. Alle ander lenzen van Sony moeten nog op de A99 ge-update worden
Zeer snelle autofocus, haarscherpe foto's, met de beste resolutie bij F4. Wel erg prijzig, maar daar heb je dan ook een geweldig stukje glas voor van Carl Zeiss himself.
Je moet wel even wennen aan het gewicht van bijna 1 kg.
Prachtige kleuren en haarscherp contrast. Deze lens is bijna niet te evenaren door ander 24-70 2.8 lenzen. Wil je een kwaliteitslens van topniveau, eigenlijk bedoelt voor beroepsfotografen dan is dit de lens.
De camerabody is belangrijk, maar de lens die je er op zet is zeker zo belangrijk.
Wil je een all-roundlens van de hoogste kwaliteit, dan is dit de lens die je zoekt