Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 03-07-2014

Nu enkele maanden in bezit. Deze lens vergeleken met de 16 35 4.0 op mijn Canon 6 D de duidelijk licht sterkere lens was het gelijk voor mij. Werkt prettig. het gewicht is voor mij geen probleem wat juist stabieler werkt. alles werkt soepel en snel.

ripa-photo.com 03-01-2014

Als je de lens oppakt weet je direct dat je een fatsoenlijk en degelijk stuk glas in je hand hebt.
Super scherpe beelden met heldere eerlijke kleuren.

Een absolute musthave in iedere foto koffer/tas

jbvandergeest.nl 06-12-2013

Heb de 16-35mm nu een paar weken en ben erg te spreken over deze lens. Mooie aanvulling.
Pas als je wat hebt kunnen experimenteren met de lens is een goede review te schrijven. Eerste opnames / opdracht is veel belovend. ;)

Bernad 31-05-2013

een prachtig lichtsterk (op alle brandpuntsafstanden f/2.8) en zeer kwalitatief objectief. Inmiddels heb ik ook de 24-105mm en de 100mm macro uit deze 'L' serie, en als er nog een bij komt in de toekomst (tele), dan wordt het zeker weer een 'L' serie. Ik heb een EOS 60D en de combinatie is geweldig. De prijs werd aantrekelijk na de 200 euro cash-back van Canon.

Allardino 04-06-2013

Probeer de 10-22 ook eens als je echt 'ultra wide' wil....Ik heb de 10-22 en de 16-35 en de 10-22 doet bijna niet af aan de L lens..(ervan uitgaande dat de 16-35 op een full frame wordt gebruikt en de 10-22 op crop natuurlijk)