Sony SAL50F14

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SAL50F14 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gerard 10-12-2018

mooie kleine lens

Geschreven voor: Sony SAL50F14

een mooie licht sterke lens om met weinig licht toch mooie foto's te kunnen maken en een prima brand punt van 50mm

Pluspunten

• mooi klei
  • licht

douwe 21-03-2009
Geschreven voor: Sony SAL50F14

Ik heb deze winter een a200 met standaard lens gekocht. een kennis van mij heeft zeer veel sony lensen. De sony kitlens is echt ondermaats. Ik heb gelukkig de 18/250 mogen lenen welke veel beter was. Nu heb ik de 50mm 1.4 in bruikleen. Wat een lens. Mooie kleuren zeer snel AF en zeer scherpe fotos. Sta zelfs te kijken van de nog zeer acceptabele scherpte bij f1.4.
Ik heb mijn voorgenomen maximaal twee lenzen aan te schaffen voor mijn a200. De 18/250mm en de 50mm f1.4.
Ik denk dat ik eerst maar voor de 50mm ga omdat die meer van de fotograaf vraagt en je tegerlijkertijd hogere kwaliteits fotoos mee kan maken. Daarna de 250mm aanschaffen en dan moet het genoeg zijn.
de a200 met de 50mm is kwalitatief een SUPER combi. Spotgoedkoop en kwaliteit! Voor slechts e600 heb je dan echt heeeel veel goeds in handen!!!

pruusq 30-12-2008
Geschreven voor: Sony SAL50F14

Het is een standaardlens, zonder zoom. Maar een prima kwaliteit, topscherm én lichtsterk. Komt uit testen als toppertje uit de bus. Een paar weken in gebruik. En het klopt. Iets duurder, maar prima afgewerkt. Wordt compleet met zonnekap geleverd.