Sony 50mm F1.4 - Reviews

55 mm
Lenstype
standaard

douwe 21-03-2009 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze winter een a200 met standaard lens gekocht. een kennis van mij heeft zeer veel sony lensen. De sony kitlens is echt ondermaats. Ik heb gelukkig de 18/250 mogen lenen welke veel beter was. Nu heb ik de 50mm 1.4 in bruikleen. Wat een lens. Mooie kleuren zeer snel AF en zeer scherpe fotos. Sta zelfs te kijken van de nog zeer acceptabele scherpte bij f1.4.
Ik heb mijn voorgenomen maximaal twee lenzen aan te schaffen voor mijn a200. De 18/250mm en de 50mm f1.4.
Ik denk dat ik eerst maar voor de 50mm ga omdat die meer van de fotograaf vraagt en je tegerlijkertijd hogere kwaliteits fotoos mee kan maken. Daarna de 250mm aanschaffen en dan moet het genoeg zijn.
de a200 met de 50mm is kwalitatief een SUPER combi. Spotgoedkoop en kwaliteit! Voor slechts e600 heb je dan echt heeeel veel goeds in handen!!!

pruusq 30-12-2008 Product paar dagen in bezit

Het is een standaardlens, zonder zoom. Maar een prima kwaliteit, topscherm én lichtsterk. Komt uit testen als toppertje uit de bus. Een paar weken in gebruik. En het klopt. Iets duurder, maar prima afgewerkt. Wordt compleet met zonnekap geleverd.