Canon 2520A015

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon 2520A015 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Henk S 27-12-2017

Vlijmscherp beeld

Geschreven voor: Canon 2520A015

gekocht wegens vele goede recensie's was kritisch maar alles klopt schitterde scherpe foto's heel mooie Bokeh en ook eventueel goed te combineren met een Canon converter waardoor je er gelijk een telelens van maakt van 270 mm bij de extender 2.0 III

Pluspunten

• haar scherpe foto's
  • Heel mooie bokeh

Minpunten

• toch wel hoge prijs

jkransen 31-10-2010
Geschreven voor: Canon 2520A015

Dit is de beste lens die er bestaat, van welk merk dan ook! Hij is niet alleen megascherp, hij heeft ook fantastische kleuren. Zelfs onder de moeilijkste lichtomstandigheden knallen de kleuren eruit, en blijft het contrast groot. Zo kun je met tegenlicht foto's maken, of met ondergegane zon, of binnenshuis, het ziet er altijd geweldig uit.

jeroen50D 17-12-2009
Geschreven voor: Canon 2520A015

Pas 2 weken in het bezit maar nu al wetende dat deze nooit uit mijn collectie verdwijnt.heb de 70-200mm F4 IS die al megascherp is maar dit is haarscherp.Schiet met een 1D mark III waarbij opvalt dat de AF direct scherp stelt.Voor indoor absoluut de lens om te gebruiken.

Apolic 22-03-2009
Geschreven voor: Canon 2520A015

Scherpste lens die ik van Canon bezit. Snel, contrastvol en prachtige kleuren. Bouwk waliteit is ook erg goed en de lens bevat een ideale scherpstel ring.

Lens is perfect voor portretten en sport waarmee je het onderwerp met het grote diafragma mooi kan isoleren. Daarnaast gebruik ik hem met veel plezier voor landschappen waar hij erg geschikt voor is vanwege het contrast en de kleuren.

topper!

ebeaydojraes 25-08-2006

Alsof Canon iets beters heeft gemaakt. ja de 200 1.8 maar die is niet meer. Het
scherpste en snelste wat er te leveren is uit e Canon stal.