Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO Sigma

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO Sigma op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

HvdB NL 26-04-2010

Drie maanden geleden deze lens gekocht voor mijn Sony 350. Tot en met gisteren beviel deze lens uitstekend. Mooie scherpe foto's. Heeft af en wel moeite met scherp stellen als er weinig licht is. Maar bij voldoende licht is het een prima lens. Maar gisteren heeft de lens het begeven tijdens een atletiek evenement. Hij maakte een ratelend geluid en scherp stellen deed hij niet meer. Vandaag teruggebracht bij de leverancier. Ik ben hem nu 5 weken kwijt. Er moet eerst onderzocht worden waarom de lens het heeft begeven. De verkoopster suggereerde dat er misschien vocht in was gekomen.Maar volgens mij is er gisteren in Nederland geen druppel gevallen. Daar betaal je dan een hoop geld voor. Nee, ik ben niet tevreden over de kwaliteit van de lens en over de geleverde service van de leverancier. Ik zal hem dan ook niemand aanbevelen.